U Severuse jsem schytala pár výhružných a nemilých poznámek, které měl na mou nepřítomnost v hodině. Taky s chutí mě přezkoušel. Však věděl, že mám známku jasnou. Říkala jsem, že si vše doplním.
Bylo na něm vidět, že i on dokáže být na někoho hrdý. A já mám tu čest být právě ta.
———————————Ples už se chystal a mnoho profesorů lítalo jen okolo a snažili se zařizovat poslední úpravy.
Začínala jsem být nervózní. Přeci jen to Draca naštve a já nechci, aby to vzdal definitivně. Naopak, chci aby ještě více zabojoval o mou maličkost.
Přemýšlela jsem, jestli se raději někam neukrýt a na celý ples a plán zapomenout. To jsem ale nemohla udělat kvůli Zachimu, kterého bych jen ponížila a zesměšnila. Ne! Betty, ty tam musíš!
—————————————Má spolubydlící už někde pobíhala, a tak jsem měla celý pokoj jen pro sebe. Vybalila jsem si jednoduché tmavě zelené šaty a doplňky. Šaty jsem pověsila na skříň, aby nebyly pomačkané a doplňky jsem vyskládala na postel.
Snažila jsem si udělat nějaké odvážnější líčení, ale má maličkost toho nebyla schopná, proto jsem si raději udělala něco jednoduššího.
S vlasy jsem sama nevěděla co dělat. Měla jsem menší doplněk do vlasů, ale jak ho zakomponovat... Pramínky vlasů, které mi zasahovaly do obličeje jsem stáhla dozadu do menšího uzlu a doplněk ve tvaru stříbrné květiny jsem si připla na levou stranu. Podívala jsem se do zrcadla a musím uznat, že i sama sobě jsem se líbila, což se jen tak nestává.
Přešla jsem k šatům a spokojeně jsem je pohladila konečky prstů. Byly tak hebké.
Šaty jsem si s námahou oblékla. Zdržovaly mě jen tkaničky, kterými se šaty musely dopnout. Samotné mi to nešlo a nikdo jiný po ruce nebyl, proto jsem zvolila menší kouzlo. Nevím jestli jsem udělala dobře, protože jsem šaty moc upla a já nemohla dýchat. Rychle jsem použila kouzlo, které vše vrátilo zpět a snažila jsem se uklidnit, abych se lépe soustředila na zopakování kouzla.
Na druhý pokus se to povedlo a já se znovu spokojeně prohlížela v zrcadle.
————————————Hodiny začaly odbíjet celou a já začala spěchat, jelikož byl právě ten čas jít.
Rychle jsem na sebe hodila přívěsek po mámě a běžela jsem po schodech do společenské místnosti. Postávalo tam pár studentů. Mezi nimi byl i Draco, který s údivem hleděl na mě. Rychle jsem svůj pohled stáhla a pospíchala pryč.Vyběhla jsem k sálu kde studenti čekali na své partnery nebo profesoři dohlíželi, že je vše v pořádku. Porozhlédla jsem se kolem, jestli náhodou neuvidím Zachiho.
Když se mé oči střely s jeho, seběhla jsem malé schodiště před sálem a zamířila si to za ním.
,,Ahoj." Usmála jsem se. ,,Sluší ti to." Místo pozdravu projevil lichotku, která mě zahřála natolik, že jsem se začala červenat. Svůj úsměv jsem více protáhla a chytila jsem se jeho nastávující se ruky.
Než jsme však vykročili, zahlédla jsem Draca, který si vykračoval po boku Pansy. Bylo na něm vidět, že není spokojený a nejradši by si někde zalezl stejně tak jako já. Možná ho lituji, nebo je dobře, že se tak trápí? Ani nevím.
—————————————Sál už byl plný tanečních párů, kteří se postupně začaly přidávat. Stejně tak se Zachim jsme učinili a udělali jsme první taneční krok.
Na tu smůlu se vedle nás objevil Draco s milovanou Pansy a já pociťovala, že je Zachi ve stresu. Postřehla jsem i výhružné obličeje, které vydával Draco. Proto jsem raději Zachiho vzala za ruku a táhla jsem ho k baru kde jsem něco objednala k pití.
Zachi si nahlas oddechnul a já se musela pousmát. ,,Neboj, on ti nic neudělá." Snažila jsem se ho uklidňovat. ,,A jak to můžeš vědět?" Zíral na mě Zachi tázavě. ,,Protože by měl problém se mnou a ještě více by si to podělal." Mrkla jsem já něj a panáka pití jsem švihla do sebe.
————————————Se Zachim jsme tančili, ale co jsme hlavně dělali je, že jsme vyloženě chlastali. Jeden panák za druhým a samé drinky, divím se, že jsem ještě při smyslech.
Když to mě napadl střeštěný nápad, který bych rozhodně střízlivá neudělala. Co takhle požádat k tanci svého milovaného tatínka...?
,,Já se vrátím." Řekla jsem Zachimu a mířila si to k profesorům. Všichni na mě zírali a nemohli uvěřit ke komu jsem to právě přišla. Na Severusovi bylo vidět, že se každou chvíli propadne hanbou a mě ještě zabije. ,,Smím prosit." Uklonila jsem se a nastavila ruku. ,,Co to děláš? Ty jsi opilá?!" Jen jsem nadzvedla obočí a poklepala rukou na důkaz, že ho žádám o tanec.
On ji s nechutí přijal a mířil si to na parket, aby to měl co nejdříve z krku. Dovedu si říci, že jsem za ním i vlála jak praporek jak spěchal. Tanec začal a já cítila všechny ty upřené pohledy, které nemohli uvěřit. Severus po nich házel vražedné pohledy a já nevnímala ani své kroky. Byl to vůbec tanec? Nebo jsem byla jak hadrová panenka? Kdo ví. Já sama nemám zdání.Když hudba skončila a i tanec, Severus se sklonil a zašeptal:,,Toto si vyřídíme později! Teď jdi do svého pokoje a buď tam až do rána!" Nařídil mi.
Já si to však líbit nenechala a místo, abych opustila sál, jsem šla k baru pro další skleničku. Nenávistně mě pozoroval a přitom se vracel zpět k profesorům.
A já si užívala u baru každé skleničky. Jen jsem cítila jeden a ten samý pohled od profesorů.
————————————Když už jsem začínala být opravdu mimo, přešel ke mě muž, nejspíš student a začal mi vykládat:,,Betty pojď, už to přeháníš." Já mu něco oddrmolila:,,Ne! Nikam nejdu!"
Muž se nejspíš naštval a jeho silné paže mě chytly a přehodily mě přes jeho rameno. Postřehla jsem, že jsme vyšli ze sálu.
,,Asi budu zvracet." Oznámila jsem nemile. ,,Tak to budeš muset vydržet." ,,Mně je blbě." Začala jsem si víc a víc stěžovat. ,,Nemáš pít." Oznámil mi muž a pokračoval dál v cestě.Vůbec jsem nevnímala kam jdeme, bylo mi to jedno. Já se jen soustředila na to, abych se nepozvracela.
————————————Po, pro mě, dlouhé cestě mě muž konečně položila na něco měkké. Usoudila jsem, že je to postel a automaticky jsem se zavrtala do přikrývky.
Muž
Byla roztomilá. Jak já to posral. Všechno. Co jí ráno řeknu? 'Zlatíčko, byla jsi opilá, jinak to nešlo.' Sám nevím.Raději jsem ji sundal její 'baleríny' a ona svoje nožky okamžitě schovala pod přikrývku. Musel jsem se usmát.
Ale co bude ráno ji nejspíš dorazí.
ČTEŠ
💚V Zajetí Lásky💛
RomanceNikdy bych nevěřila, že zrovna do něj bych se někdy zamilovala. Bojím se, že mě zradí a přivede do nebezpečí. Mám se radši držet dál? Betty💛 •dokončeno•