Sziasztok, ez a sztori 18+-os tartalom lesz részben, lesznek részek ahol nem. Remélem tetszni fog😚🔞
Jimin pov:
Férfiasan morgot Jungkook, miközben és élvezve szoptam eres, nagy farkát. Nyálam is kifolyt, de így legalább még síkosabb lett, ezért egyre mélyebbre engedtem torkomon ameddig elbírtam. Durván hajamba tépett, mély, szexi nyögés közepette. Lassan végére járt, megéreztem elő nedvét, amit felnézve rá nyeltem le, hogy jobban fokozam vágyát, ilyenkor bevadul és azt imádom benne.
-Babah elégh! Irányh az ágyhoz!-parancsolt nekem.
Szó nélkül teljesítettem, sőt kutya pózban voltam, hátat fordítva neki. Hagytam neki, tudtam, hogy a seggem bámulja, hiszen mindenki tudja milyen jó. Könyörögve nyűszítettem neki, ujjaim pedig magamba vezettem. Egyet dugtam fel, lassan mozgatva magamban, közben direkt hangosan nyögdécseltem. Hirtelen éreztem meg kezét, csuklóim megfogva kötötte az ágy ràcsához, szorosan nehogy tudjak picit is mozogni. Szenvedve, türelmetlenül toltam ki eper seggemet, kivántam, nem is tudnám tagadni.
-Ne beszélj, csak figyelj rám. Ha egy szót is ki ejtesz, büntetés jár... -csapott fenekemre erősen.
Mire párnába nyomtam fejem, hallgatva szavaira. Ha elég bátor lennék, elfogadnàm a büntetését, de kiváncsi vagyok az ajándékra. Igen, igért nekem valamit, de nem akarja elárulni.
-Ügyes vagy baba, mindjárt érkezik valaki, aki még benne lesz a buliba.-suttogta izgatóan fülembe.
Ujjait pedig rohadt gyorsan mozgatja bennem, mire akaratlanul is kiszökik egy hangosabban sikítás számon. És a tiszta lepedő meg nedves lett alattam. Túlságosan közel jártam a végéhez, szinte orgazmus felé voltam, nem kellett sok.
-Mint mondtam! -tépett hajamba, abbahagyva ujjazásom- Semmi hang, te pedig ellenszegültél nekem... -nézett szigorúan, kissé mérgesen.
Hazudnék ha nem lenne szexi látvány, minden fiú álma egy ilyen domináns félisten, és kibaszott szerencsés vagyok vele.
-Szopd le Taet, ez a büntetésed. -jelentette ki hirtelen párom.
Vér is megfagyott bennem, ideges lettem, miért nem vagyok elég? Minek ide Tae? Tudja, hogy utálom, mégis képes erre?
-Te is Tae, te se ellenkez! Ti az enyémek vagytok!-húzta ágyra említett fiút.
Ajkait megnyalva nézett rajtunk végig Jungkook, utána lehúzta Tae ruháit. Ő pedig helyett foglalt a mellettünk lévő bőr fotelba, ahol már igen merev farkára fogott. Csillogó szemekkel figyeltem, újra számba akartam, miattam menjen el, bennem. Nagyot nyelve fordultam utána ellenségem felé, kinek kisebb férfiassága pár centire volt dús ajkaimtól. Végül teljesítve kérését kezdtem erőteljesen szopni őt, fél szemmel figyelve Jungkookot ki kezét mozgatja farkát. Tae élvezkedve nyomta lejebb magát, dugva számat. Hagytam, kénytelen voltam, valahol meg élveztem, bár nehéz bevallani saját magamnak. Hirtelen arra lettem figyelmes ahogy Jungkook nevüket mondva élvezett egy nagyot, még előttem lévő számba engedett élvezetét. Nekem továbbra is fájt a farkam, hozzám senki sem nyúlt még. Jeleztem alfa hím felé, kire könyörögve néztem, bevetve cuki boci szemeim, egyben édes nézésem.
-Gyere ide édes, én foglak elrepíteni a mennybe. -mosolyog rám.
Egyik nagy kezét duzzadó, már nedvesebb farkamra helyezte és gyorsan mozgatja. Míg ujjait újra belém engedi, ingerelve a pontot, amit eltalálva, mintha csillagokat làtnék. Egyszer csak azt veszem észre, hogy jelez Taenak, ki engem kezd szopni. Egyre hangosabb leszek, nem szégyellem mennyire élvezem a helyezetet amibe kerültem. Nem kellett sok, mire sikítva élveztem el, én is végre. Lihegve próbáltam rendezni magam, Jungkook addig leszedte kötelet csuklóimról, helye megmarad pár napig.Fő Szereplők:
Jungkook:
Suli legmenőbb fiúja, mindenki tudja, hogy meleg és fiatalabb létére domináns alkat akiért oda vannak fiúk, lányok egyaránt. Legjobb haverja Yoongi, a jobb keze és második rossz fiú. Másik barátja Nam, idősebb nála, ő a bal keze.Jimin:
Ártatlan külső, angyali személyiség. Mégis imádja ha dominálnak felette, olykor kibújik belőle a kis ördög, aki képes csapdába ejteni prédáját, főleg ha nagyon vágyik valakire. Neki Jin a legjobb barátja, szinte tesója, anyja lassan.Taehyung:
Édes, egyben szexi fiúnak számít. Folyton versenyzik Jiminel, ellenségek lesznek, harcolnak valakiért. De ő sem tudja, hogy miért utálja valójában a volt legjobb barátját. Neki Hoseok a barátja, együtt táncolnak általában.Mellék szereplők:
Jin:
Évfolyam leghelyesebb fiúja lànyok körében, de titkolja melegségét mások előtt, egyetlen barátja tudja.Nam:
Olykor ijesztő, komoly vezető típus Jungkook mellett, de tisztelik egymást. Ő biszex, sosem vágyott komoly kapcsolatra eddig.Yoongi:
Csendes, morcos, hasonlít egy cicára sokak szerint. Visszahúzódó, nagyszájú fajta, ha nem hagyják. Egyedül egyetlen haverját viseli el.Hoseok:
Mindig mosolyog, szereti ha emberek jó kedvűek. Ő az egyetlen aki heterónak hiszi magát, mégis beleszeret egy fiúba, amit próbál tagadni, elnyomni.
YOU ARE READING
Dominálva
FanfictionTaehyung utálja Jimint, még Jungkook mindkét fiúval kavar és dominál felettük. 18+-os tartalom lesz, akit érdekel és felkeltette az érdeklődését olvason bele🤭😚 SHIP Vminkook Bts nem, mint banda a sztoriban.