Dok kawan anak buah

210 4 0
                                    

Anak buah saya bernama Bryan punyai ramai kawan² remaja seusianya. Beliau seorang yang sangat gila mengubahsuai motosikal bersama-sama kawanya. Mereka selalu berkumpul sama mengubah moto² mereka dan akan keluar beramai-ramai bila moto telah ada perubahan. Bryan bekerja dengan syarikat pelantar minyak dan gas di perairan Sabah.

Dok adalah kawan beliau yang agak rapat dan selalu datang ke rumah sambil-sambil mereka membuat macam² ubahsuai pada moto masing².. kawan² lain mereka yang sama kaki moto adalah Bojeng, Juwan dan Bob.

Bila anak buah saya tidak ada ke laut atau bercuti dalam 2 minggu lebih kurang, maka inilah kesempatan untuk mereka berkumpul di luar rumah.

Saya tinggal serumah dengan Bryan dan adik Bryan serta mak Bryan. Saya belum bernikah atau maseh lagi bujang. Saya akui saya seorang lelaki gay dan berperwatakan sedikit lembut. Saya berumur 34 tahun dan bekerja sebagai penyelia di sebuah kilang menjual perabot.

Saya amat berminat dengan golongan lelaki² muda atau remaja yang mana golongan gay panggil sebagai anak² ikan. Saya telah agak lama memerhati si Dok ini. Malah Dok juga sudah agak rapat dan biasa dengan keluarga kami. Saya memang punyai prasaan terhadap Dok dan berharap agar satu hari nanti Dok berada dalam perangkap saya.

Saya juga sudah memiliki nombor telefon Dok... Dok memberi nombor telepon dia tanpa ada sebarang prasangka lain. Dok juga selalu bermalam di rumah kami kerana dia selalu menonton tv kerana rumah saya ada memasang wifi... maka dpt lah Dok menonton youtube atau mereka bermain games.

Setiap kali kalau Dok tidur di rumah dia biasanya akan membuka baju dan seluar dan hanya mengenakan boxer! Semasa dia dalam keadaan begini lah saya sangat geram melihat tubuh Dok. Rasanya mau saja saya peluk dan cium putingnya yang maseh lagi kemerahan itu.

Pada satu malam saya terbagun dari tidur kerana nak ke bilik air. Rupanya Bryan dan Dok masih belom tidur lagi!!! Di screen tv yang mereka sambung dari hp berupa sebuah cerita porno dewasa!
Kerana mereka agak lambat untuk menutup cerita itu... kedua-duanya hanya ketawa dan saya biarkan saja kerana mereka berdua pun sudah dewasa.

Ini lah merupakan perangkap terbaik saya untuk lebih rapat dengan Dok.

Misi bermula 🍌🍆🥒😋

Dok 🐠Where stories live. Discover now