Chi Wen son zamanlarda çok üzgün. Bu kadına fazla hoşgörülü davrandığını ve başının üstünde vahşice sürmesine izin verdiğini hissediyor.
Son zamanlarda yaptığı yanlışa bakın!
Her zaman gösterişli giyinmesi önemli değil ve uyusa bile fotoğraf çekmek için her zaman küçük bir etek giymesi isteniyor!
1.5 metre boyunda yakışıklı bir adam! Güzel bir kadın değil!
Bu kadına göz yummamalıydı! Alışmak!
Bu sefer bu kadar meşgul ve bu kadar zor olmasaydı, bu kadar itaatkar olmazdı!
Chi Wen hızla mırıldandı, ama nasıl tırmanırsa tırmansın, sadece bir yatağın menziline tırmanacaktı, Fu Yunruo'nun Beş Parmak Dağından nasıl kaçabilirdi.
Fu Yunruo, Wen Wen'i kolayca bastırdı, bir kurt büyükanne gibi gülümseyerek, "Utangaç olma, Wen Wen, bundan hoşlandığını biliyorum!"
"Puff! Ah puf!" Chi Wen'in tombul yüzü bir top gibi kızardı, tombul ellerini ve ayaklarını kürek çekiyordu ve küçük bir tırtıl dönüşünü kontrol edemedi. Gücü, reddetmenin ne olduğunu ortaya çıkardı.
"Bebek gerçekten takmıyor mu? Eğer takarsan annen seni dünden çok daha fazla sevecek. Eğer istemezsen annen seni dünden biraz daha az sevecek..."
Fu Yunruo'nun baştan çıkarıcı bir yüzü vardı ve canlı bir şekilde çok fazla ve biraz mesafeyi işaret etti.
Bebek Wen Wen tereddütlü bir bakış atarak boğuşmayı bıraktı.
Fu Yunruo gülümsedi ve onun için değiştirmek üzereydi, Wen Wen tekrar emeklemeye başladı.
O aptal olmayacak!
Sürünüyor, sürünüyor, sürünüyor!
Hah, neden hala yerindesin? Chi Wen uzuvlarını uzun süre hareket ettirdi ve yerinde yürümeye devam etti.
Başını çevirdi ve sırtındaki küçük kıyafetlerin sıkıştığını gördü! Hareket edememesine şaşmamalı.
Fu Yunruo gülmeden edemedi, bebek çok komik, neden bu kadar tatlı?
Chi Wen'in küçük bedeni süpürüldü ve öldürülmek üzereydi. Chi Wen endişelendi ve anında kendini aştı.
"Yapamaz!"
Bu bir kelime değil, açık ve net, sesli ve güçlü.
Fu Yunruo şaşkınlıkla konuştu: "Bebeğim, konuşabiliyor musun?!"
Net bir şekilde duyabiliyordu, ifade net ve sadeydi, sevimli küçük süt sesi, sadece!
Fu Yunruo'nun konuşması oldukça yumuşaktı ve sesi şeker karışımı gibiydi, "Anne de~"
"Gel ve anneden öğren, anne~ anne~" Ağzını kapattı ve başını Fu Yunruo'nun kollarına sıkıştırarak vücudunu kavisledi.
"Anne~" Fu Yunruo cesareti kırılmadı ve ona sabırla konuşmayı öğretti.
Chi Wen tek kelime etmedi, Fu Yunruo'nun kollarına gömüldü, sadece şişko, yuvarlak bir poposu vardı.
Fu Yunruo, Wen Wen'i çıkardı ve ona sarıldı, "Sorun değil, bebek konuşmayı yeni öğrendi, bu yüzden söylemezsem konuşmayalım."
Fu Yunruo çok sıkıntılıydı. Başka birinin ailesinden gelen bebek konuşmayı yeni öğrendi ve gevezelik sesi annenin sesine benziyor. Sık sık anne kelimesini söylerdi ama bebek onu takip etmezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Son is a Reborn Villain
RandomOğlum Yeniden Doğmuş Kötü Adam: Chi Wen'in kısa hayatı inişli çıkışlı geçti. Bir şeyleri hatırlayabildiğinden beri zaten yetimhanede yaşıyor, ailesi olmadan büyüyordu. Daha sonra eğlence sektörüne girdi ve ilk nesil film imparatoru oldu. Ancak sonun...