Bölüm 8 - Uzun yaratık

296 13 0
                                    

Slenderman hikayelerine inanır mısınız? Kısa bir süre önce bende inanmazdım. fakat ben size en baştan başlayayım. madenden dönünce bütün zırh eşyalarım elmastandı yani elmastı herhalde herneyse. hava zifiri karanlık ve tek bir yıldız bile yoktu. taki mor bir ışık görünce herşey değişti. yaklaşık 2.50 geçen boyuyla o mor gözleriyle ban bakıyordu. kendisi siyahtı.Yanına gittim belkide sadece arkadaş arıyordur diye. bana bir geçirdi evimdeki duvar yıkıldı. gözlerimi açtığımda evim maf olmuş blokları 20 uzun adam kaçırıyordu. sandığı alarak direk kaçtım. ve birisi beni takip etti.garip sesler çıkartırken birden dilimi öğrenerek beni itti dur dedim sana! dedi resmen bana robot sesiyle. Beni dinle sana yardım edicem dedi. Biz aslında kabilemiz olan yaratıklarız fakat bir adam gelerek köylerimizi yağmaladı. senin evini gören kabile büyükleri seni korkutmak istedi ama çok cesaretli olduğunu anladıkları anda yapacak hiçbrşey yoktu.Onlar adına özür dilerim dedi bana.Resmen slendermanin torunuyla konuşuyodum falan :) gülmeye başladım.Ama o adam bize işkence ediyor diye bağırdığında gülmeyi kestim. Kafamın içinde dedi.Sandığıma vurarak kılıcımı alarak kendi gözlerini oydu ve baştan aşağı kendini kesti. İğrenç bir görüntüydü.kabile muhafızları onu görünce beni kovalamaya başladılar.gözleri aldığım gibi kaçtım. 1 saat aradan sonra etrafımı kapattılar. Af diledim ama başarısız oldum. Birden çığlık sesi gelince beni bıraktılar ve gitmeye başladılar peki kimdi ki bu adam? Yürüdüm yürüdüm bu adanın sonu yoktu karnım fena acıkmıştı ve birden bayıldım. Uyandığımda yatakta yatıyordum .sandığımda hemen köşemdeydi.Sesler gelmeye başladığında biraz irkildim fakat evet o bir insandı bana çorba getirmişti .Bana bir hikaye anlattı.

(Devamı diğer bölümlerde :) teşekkür ederim herkeze 10 vote için 2k yı geçtik yaklaşık 2,24 bin kişi okudu 2,50 olunca 9. bölümde hikaye anlatılcak ve kaldığımız yerden devam edicez

Minecraft günlüğüHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin