DEĞİŞİM

1.1K 65 10
                                    

"Berhayat nerdeyse batmak üzeredir. Kasada tek kuruş kalmamıştır. Bunu Duyan Vuslat Kozoğlu hastaneye gitmiştir. %51 hissesini istemiştir. Beliz en başta vermemeyi ısrar etti . Vuslat ise hemen Adamina haber vererek bankalardan kredi çekmesini engellemesini emretmiştir. emar cihazı bozulunca Beliz kredi Çekemeyince son çare Vuslata hastaneye çağırmıştır. Tek şartı 1 sene sonra Hastaneyi geri almaktır. Ama vuslat tüm hissesini değil sadece %25'ni vereceğini söylemiştir. Beliz'de Mecbur kabul etmiştir. Ama hastane yükselirse %50 Vuslatın olacaktır."

Açelya: Duydunuz mu Beliz hanım Hastanenin %51'ni satmış.

Demir: Nasıl ya

Doruk: Hastane batıyormus mecbur olduğu için emar cihazı bozulmuş.

Güneş: nasıl biri

Nazlı:(deske gelerek) kim nasıl biri

Güneş: şey hocam

Nazlı: Arkadaşlar eskisi gibi arkadaşınızim uzman olduğum diye benden çekinmeyin

Açelya: Beliz hanım hastaneyi satmış

" O sırada Vuslat Kozoğlu hastanenin cerrahlarina toplantı için mesaj atmış"

Nazlı: o yüzden şimdi mesaj attılar . Tanışmak için . hadi görüşürüz.

"Cerrahlar toplantı odasına toplanmıştır."

Beliz: evet arkadaşlar Hastanemizin yeni sahibi Vuslat Kozoğlu

Vuslat: merhaba. Önce bir tanıyalım.

Ferda: ben ferda Erinç cerrahım.

Nazlı: ben Nazlı Gülengül yeni uzman Cerrah oldum.

Ferman: ben Ferman Eryiğit bölüm sefiyim

Adil: ben Adil Erinç beyin cerrahiyim

Vuslat: siz eski Başhekisiniz galiba . Ferda da kızınız . Eşiniz başhemşire Selvi

Adil: Evet vuslat hanım

Tanju: Bende Tanju Kojman Başhekimim. Sizinle tanıştığıma memnun oldum

Vuslat: ben olmadım. Şimdi burada yeni kararlar alacağız . Bu hastaneyi tekrar yükseltmek için elimden geleni yapacağım.

Tanju: ne gibi değişiklikler Vuslat Hanım.

Vuslat: Çok mu merak ediyorsun. Tanju bey

Tanju: evet vuslat hanım

Vuslat: o zaman Başhekimlikten alindiniz. Adil Bey bashemliğiniz hayırlı olsun.

Adil: vuslat hanım şey ben

Vuslat: hiçbir şey söylemeyin. Kararım kesin

Tanju: siz ne dediğinizin farkında mısınız. Bunun kurulu var . Kurur kararı olmayinca nasıl alırsınız beni

Vuslat: ben bu Hastanenin %51 hissenin sahibiyim. İstediğimi yaparım. Kurulmus oymuş beni ilgilendirmez.

Tanju: ya beni şimdi kovun . Ya da Hastaneyi size zindan ederim.

Vuslat: meydan mı okuyorsun bana

Tanju: ben asla ferman'in altında çalışmam

Vuslat: Ferman Bey'in altında çalışacağını nereden çıkardınız.

Ferman: ne demek bu

Vuslat: bölüm sefinden alindiniz demek

Ferman: ne demek alındım . Benim ne hatam var şeflikten alınmak için

Vuslat: sizin yüzünüzden batmış bu hastanede nerede yükseklerde olan Hastane.

Vuslat: yeni bölüm şefi yarın gelecek. . Kendisi çok başarılı bir cerrah yurt dışında çalışıyor. zor ısrar ettim gelmesi için. Toplantı burada bitmiştir.

"Ekip dışarı çıktı odada sadece Vuslat ve Adil kalmıştır."

Adil: Vuslat hanım ben teşekkür ederim. Yani ötekilerine de haksızlık oldu gibi

Vuslat: ne haksızlığı adil bey siz gittikten sonra düşmüş zaten bu hastane ben inanıyorum ki bu hastanede tekrar iyi işler yaparak yükselteceğiz.

Adil: teşekkür ederim. Güveninizi boşa çıkarmayacağımi emin olabilirsiniz.

Vuslat: Ona eminim bu da Yeni cerrahi şefi . Yalnız şimdilik kimseye söylemeyin.

Adil: Bu ... Bu dünyanın en iyi cerrahlarından Ali vefa mı

Vuslat: evet . Kendisi en iyi cerrahlarından. Bir sürü ürettiği prosedür ve mekalesi var

"O sırada kapının önünde tartışma vardır."

Tanju: bu kadın ne yapmayı çalışıyor. Bunun kurulu var. Kurul olmadan karar veriyor.

Beliz: Hastanenin en yusek hisse sahibi Tanju ben ne yapayım

Ferman: araştırmadın sen bunu hastaneyi satarken.

Beliz: araştırdım. İş Kadını . Ve bana bağırmayi kesin artık karşınızda cerrah yok vuslat ne derse o .

"Nazlı ve Ferda asistan odasına gitmiştir."

Ferda: Nasılsınız ekip

Demir: iyiyiz siz nasılsınız

Ferda: şimdilik kaostan kurtulduk. İyiydim ve mutluyum da

Açelya: ne oldu ki hocam

Nazlı: Adil Hoca başhekim oldu

Demir: ne... İşte bu be

Doruk: Hocam nasıl

Ferda: Vuslat öyle istedi . Artı cerrahi şefliğinden Fermanı aldı yeni cerrah gelecekmiş.

Demir: nasıl ya .

Ferda: oldu işte . Kadın ciddiydi. Sert kadın tanjuya bile rest çekti.

Doruk: peki hocam kim yeni cerrah

Ferda: Bilmiyoruz bizde yarın gelecekmiş.

"Akşam olmuş ekip evlerine gitmiştir. Erinç ailesi masaya oturup sohbet etmeye başlamıştır."

Ferda: sayın Başhekimimiz nasılsınız.

Adil: öyle demeyin şükürler ediyorum tekrar Başhekim oldum

Selvi: zaten senin suçun yoktu Başhekimlikten alındığında. Hep o asistan yüzünden sana sormadan ameliyata almış hastayı sonrada ölmüş hasta adil Hoca istedi dedi.

Ferda: Yeni cerrah kim biliyor musun baba

Adil: yarın gelince görürsün. Ama çok iyi cerrahtır. Yurt Dışında en iyi hastanelerden Center Hospitalier Universitaire Vaudois Hastanesinde çalışıyor.

Ferda : ne ... dünyanın en iyi hastane sıralamasın 14 sırada olan Hastanenin cerrahi buraya mı geliyor.

Adil: orada da şefmis

Ferda: birde şefmis. Niye buraya geliyor ki. Yüksek maaş mı vermiş Vuslat .

Adil: onun aldığı maaşı nasıl ödesin Vuslat. Normal cerrah maaşı alacakmış

Ferda: vay be. Ama neden buraya geldi anlamdım.

Adil:bende bilmiyorum. Yakında çıkar ortaya

"Ekip son rutinlerini yapıp . Uyumuştur. Ekip sabah erkenden kalkıp Kahvaltıyı yapıp Hastaneye gelmişlerdir. Bir süre sonra acile vaka gelmiştir. Ferman ve Nazli ilgileniyordur. "

"Yeni cerrah hastaneye havalı şekilde girmiştir. Tüm kızlar ağızi açık bakıyordu. "

Nazlı: durmuyor kanama ne yapacağız.

Ferman: nerede bu kanama .

X: ....... Altında

_____________________________________________________

Yeni serimiz hayırlı olsun umarım beğenirsiniz.

Mucize Doktor / Berhayat Hastanesinin KurtuluşuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin