m á s o d i k

3.3K 103 0
                                    

Aurora

Az étkezőt hamar megtaláltam, így amint beléptem szinte már meg is láttam nekem háttal ülni az ausztrál pilótát. Hatalmas mosolyal az arcomon lépkedtem felé. Majd mikor odaértrem, kezeimmel eltakartam a szemét. A vele szemben ülő fiú, kicsit meglepetten nézett rám majd elmosolyodott. "Rory te vagy az?! Oh, hát persze hogy te!" A fiu egyből felugrott a helyéről és felkapott. "Annyira hiányoztál már, te idióta" Szorítottam magamhoz. Majd mikor lenyugodtak a kedélyek az asztálnál mosolygó fiúhoz fordultam. "Lando, ő Rory Lee. A legjobb barátnőm.Vele telefonáltam ma." Kacsintott a fiúra majd hozzám fordult, de a fiú megelőzte. " Szia, nagyon örülök a találkozásnak. Lando Norris vagyok." nyújtotta felém jobbját amit elfogadtam és bemutatkoztam a rendes nevemen. " Aurora Lee"

A vacsora elfogyasztása közben nagyon sokat beszéltem a két fiúval. Lando egy nagyon remek srác, nagyon figyelmes és édes. Nem nagyon volt még barátom, de szemem az van és ez a srác előttem nagyon rendben van. "Képzeld Lando is Glastonbury-ban lakik" fordult felém Dan mire az említettre néztem aki bólintással jelezte, hogy igaz amit beszél barátja. "mióta laksz ott? " kérdezte. " Történetesen két éve." kortyoltam bele az italomba "Bristolban járok egyetemre" "Bristolban születtem" Tette hozzá, amin elmosolyodtam. "Így együtt is hazamehettek a hétvége után. A silverstoni verseny előtt van egy szabad hetünk" Nézett ránk csintalanul Dani. A holnapi napot megbeszéltük hogy együtt töltjük. Elmegyek velük az első szabadedzésre és utána a nap további részében is csinálunk valamit. A brit srác néha nagyon sokáig elidőzött az arcomon, ami picit zavaba ejtő volt így nem csodálom ha paradicsom piros volt a fejem. Miután kellően elbeszéltük az időt egyszerre álltunk fel hogy nyugovóra térjünk tíz órakor. Lando és én a negyediken, még Daniel a harmadikon szállt meg. Így egy roppant rövid ölelés után, már csak ketten maradtunk. Kicsit kínos volt mert igazából nem tudtuk mit mondhatnánk a másiknak, majd kiderült az is hogy egymás mellett vannak a szobáink is.

"örülök, hogy megimertelek szomszéd" Szólaltam meg először én majd az arcára néztem ami lehet hiba volt. Ugyan is gyönyörű szemei azonnal összekapcsolódtak az enyémekkel. "Részemről a szerencse, Rory. Aludj jól." Rám mosolygott majd megvárta még a szobám ajtaját is becsukom. Hangosan kifújva a levegőt dőltem neki majd kezembe is vettem a telefont.

Aurora Nagyon helyes ez a srác.

Daniel
Igazán? Nem tőlem tudod, de nem nagyon volt még kapcsolata. Adok majd neki egy két tippet, veled kapcsolatban. Ha engedélyezed. hehe

Aurora
Komolyan? Pedig azt hittem most is kapcsolatban lehet. Nem tudom Daniel. Egyenlőre az, hogy helyesnek tartom maradjon közöttünk.

Daniel
Ahogy szeretnéd. Lőttem rólad egy ultra cuki képet. Kiis raklak mindjárt Insta Sztoriba. Ha már te ilyen képeken jelölgetsz.

Aurora
Gondolom milyen ultra cuki lehet.xd Rakjad. Viszont lassan fekszem. Reggel találkozunk.

Kaptam egy szivet válaszkép majd egy értesítést miszerint sztoriba tett Dani.

danielricciardo mentioned you in their story.

Ezzel a posztal pedig felrobbant a telefonom

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Ezzel a posztal pedig felrobbant a telefonom. Így jobbnak láttam ha elteszem magam holnapra. Miután elvégeztem mindent lefekvés előtt, már csak a telóm kellett töltőre tenni mikor megakadt a szemem egy értesítésen.

landonorris started following you.

landonorris liked your photo.

Daniel

Este kitaláltam, hogy összehozom ezt a két jómadarat. Így reggel kirobbanó formában indultam el, fiú szobája felé ahol elég hangosan kezdtem el kopogni. Nem sokat kellett várnom mire választ kaptam. Kinyilt előttem az ajtó és egy tejet kortyolgató Lando állt előttem harci szerelésbe. "Hát te? Életedbe először feltudtál kelni?" Kérdeztem nevete, miközben levetődtem a kanapéra "Szerinted magamtól ébredtem? Jon egy órája ébresztett.." Levetődött mellém, majd hátradöntötte fejét. "Lassan átmehetünk Rory-t is ébreszteni, ha benne vagy." Lassan bólintott, majd felém nézett. "Izé, van amúgy neki valakije? Márint Pasi, Férj vagy valami" Vakarta meg tarkóját, mire felnevettem "Nincsen senki Lando. Sosem volt még." Válaszomra kicsit elképedt, gondolom ő is olyan véleménnyel van mint a másik fél. "Ő is azt hitte van valakid." Tettem még hozzá, majd az ajtóhoz sétáltam azzal a céllal hogy felkeltem a szóban forgó lányt. Brit barátom még mindig a szaakat dolgozta fel, amik elhagyták a számat majd hatalmas vigyorral a száján zárta be az ajtót. "Tehát ő is érdeklődik felőlem" tette hozzá, nagy magabiztossággal.

Szemforgatva kopogtam be az ajtón, Ami pár perc után kiis nyílt. Majd egy félig kómás kávét szorongató lánnyal találtuk szembe magunk. "Pár perc és kész vagyok, már csak fel kell öltöznöm és sminkelni" Állt félre, ezzel beengedve minket birodalmába. Épp, hogy letettem a fenekem már kaptam is egy üzenetet Charlotte-tól aki a csapat fő sajtósa, hogy fél órám van odaérni a pályára mert valami kavarodás lett és le kell tudnunk két interjút is a mai szabadedzés előtt és nem csúszhat a többi program mert Andreas lekaszabol minket. Hatalmasat fújtatva álltam fel. " Srácok, nekem mennem kell a pályára valamit elbasztak és két interjút le kell adnom úgy, hogy a szabad edzés előtti többi progim ne csússzon. Lando megteszed, hogy kihozod Rory-t magaddal?" Néztem rá, mire bólintott. Egy gyors köszönés után már úton voltam a kocsimhoz a mélygarázsba...

§§§§

Aurora

Picit megszeppenve keztem neki a készülődésnek, majd miután felmértem hogy egyébként egy combközépig érő pólóban állok előtte ő pedig engem méreget paradicsom vörös fejjel mentem a fürdőbe. Elkezdtem egy nagyon halváy smink elkészítését, majd a hajam egy laza kontyba kötöttem a tarkómnál. A szobámba érve magamra kaptam a kiválasztott outfitem, ami egy boka fölé érő fehér, picit elegánsabb nadrág volt, pólónak pedig egy minimálisan emelt nyakú ujjatlan testszínű bodyt választottam. A cipőm pedig egy fehér magassarkú. A kistáskámba még bepakoltam pár dolgot aztán a rám várakozó fiúhoz siettem aki az előszobában időzött. Amint kitettem a lábam rámkapta a fejét és elmosolyodott. " Gyönyörű vagy" mondta, mire éreztem hogy elpirulok "köszönöm Lando" hajtottam le fejem zavaromba. További kínos szituk elkerülése érdekében elindultunk. A liftbe pedig nemvárt társaság mellé szálltunk be. Lando láthatólag ismerte, és jó kapcsolatot ápolt velük viszont én nem tudtam kik is ők. Csak hogy az egyik egy Ferrari pilóta még a másik egy RedBull, viszont erre is csak abból jöttem rá, hogy úgy néztek ki ők is mint egy két lábon járó hírdető tábla.Persze Lando-hoz hasonlóan."Oh, fiuk de bunkó vagyok. Had mutassam be nektek Aurora Lee-t. Rory, ők itt Carlos" biccentett a Ferraris felé " és Max" Bemutatkoztunk egymásnak, majd miután tisztáztuk hogy nem Lando barátnője vagyok hanem Daniel legjobb barátja, elbúcsúztunk miszerint a pályán majd találkozunk.

Az út kellemesen telt. Nagyon sok mindent tudtunk meg a másikról és éreztem azt, hogy nem csak kényszerből beszélek a fiúval hanem mert tényleg érdekel kiis ő valójában. Azt már tudom, hogy hihetetlen vicces, imádja a tejet a családját és a munkáját is. Amikor az én családomról kérdezett inkább eltereltem a témát. Még nem igazán éreztem magam késznek arra, hogy beszéljek vele erről. Nem tudom milyen ha valaki tetszik neked úgy igazán, de úgy érzem kezdem tapasztalni. Minden kis apró gesztus, az hogy nem faggat, a mosolya, valamit kezd bennem lángra lobbantani. De még magam sem tudom biztosan, hogy mit..

𝓓 𝓤 𝓜 𝓑   𝓛 𝓞 𝓥 𝓔 - 𝓛.𝓝. (𝓕𝓕) - [ BEFEJEZETT]Место, где живут истории. Откройте их для себя