Merhaba!Ben Stephanie Dola. Arkadaşlarım bana Steph der. Sadece biri hariç.
* -Dola-chan bugün birlikte uyuyalım mı?
- Sana kaç kere daha söyleyeceğim Jibril-san benim adım Dola değil Stephanie!
- Ama Dola-chan sen benim efendimsin. Efendime ismiyle ifade etmek çok ayıp olur hatırlıyor musun bir oyunda Shiro-san ve Sora-san'la birlikte beni yenmiştiniz ve oyunun kurallarına göre sizin Yanınızda kalıp size hizmet etmeliyim ve soyadınızda şenlenirsem daha disiplinli olur.
- Çok Sağol Jibril-san ama ben oyunlarda hiç yardımcı olamıyorum zaten o Yüzden Sora bana aptalmışım gibi davranıyor.
- Hayır yanılıyorsun Dola-chan. Warbeast'lerle olan oyunumuzda siz olmasaydınız hiç bir şey yapamazdık sen en sonunda gelip Aşk Tabancasıyla İzuna-tan'ı büvurmasaydın tüm İmanity halkı ölmüş olacaktı. Göreceksin biz büyükbabanın istediği DÜNYAYI yaratacağız. Herkes senin büyükbabanın aptal olduğunu sanıyor ama değil. Ben sana ve düşüncelerine inanıyorum Dola-chan.
- Gerçekten mi?
- Evet.
- Sen benim en iyi arkadaşımsın Jibril-san hatta Flugel olmana rağmen! *
Ama ben ne olursa olsun onu seviyorum çünkü bana ve düşüncelerime inanıyor. Ama Sora'nın ilk oyunumuzda yenildiğimde bana ceza olarak Aşık Ol demesi çok garibime gitmişti. Acaba ben...
- Hey! Steph seninle önemli bir şey konuşmam Lazım.
- Nedir Sora? O////////O
- Benimle evlenir .... Misin ...?
Gerçekte olan:
- Hey! Steph seninle önemli bir şey konuşmam Lazım.
- Nedir? O///////O
- Warbeastlerle yaptığımız oyunda sen olmasan hayatta yenemedik Arrigato.
- Ö-ö-önemli değil.
Sakin ol Stephanie Dola sakin ol!
Aslında o Çocuktan nefret ediyorum hep kendinibeğenmişlik taslıyor bana aptal diyor ve ben onun Yüzünden Kraliçe olamıyorum. Ahhhh!Ben yatmaya gidiyorum.
- Birlikte uyuyalım mı Dola-chan.
- Bir anda odamın Duvarı'nın içinden geçmesene çok korktum.😰😰 Ama tamam belki... Olabilir.
-Benim efendim olduğun için çok mutluyum Dola-chan.
Aynanda Shiro ve Sora
- Çok şirinsin İzuna-tan Kawaiiii!(Sora ve Shiro)
- Beni daha fazla okşayın- desu.(İzuna)
- Haiiiii!Merhaba arkadaşlar yeni bir hikâyeyle karşınızdayım. Eğer okuduysanız lütfennn yorum yazın ve oy verin sizin yorumlarınız benim için çok önemli.Medyadaki Şirin mi Şirin Stephanie!Yb yazmam için en az 10 yorum ve 10 oy gerekiyor. Hadi ben Kaçar!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Steph'in Gizli Defteri
RandomBen Stephanie Dola. Bir oyun dünyasında 16 ırktan biri olan Elkia'da yaşıyorum.Ben eski kralın torunuyum. Şimdiki kral ise Sora ve Shiro. Ben kraliçe olmak istiyordum fakat kral olmak için oynanan oyunu yenemedim.Sora ve Shiro'nun amacı 15 Irkı topl...