Τους χώριζε τεράστια απόσταση. Εκείνος προσπαθούσε να την φτάσει σε απόσταση αναπνοής και εκείνη πάντα θα ξέφευγε.
Είχε κουραστεί με όλο αυτό το κυνηγητό.«Μπορείς να μην τρέχεις;»
Τον αγνόησε με μεγάλη μαεστρία. Όπως έκανε εδώ και μία ώρα.
Το εγκληματολογικό είχε φτάσει ήδη στην τοποθεσία όπου βρίσκονταν. Τα αποτελέσματα από τα στοιχεία, που ζήτησε η Ιφιγένεια να τεθούν προς ανάλυση, θα βρίσκονταν στα χέρια της εντός ολίγων δευτερολέπτων.
«Τι έχεις πάθει;» την ρώτησε ήρεμα και την σταμάτησε πιάνοντας με μια απαλή, ίσως και ευλαβική κίνηση, το μπράτσο της.
Απέφευγε το βλέμμα του και αυτό τον διέλυε.
Έπιασε με τα δάχτυλα του το πηγούνι της και με αυτόν τον τρόπο κατάφερε να εντοπίσει το βλέμμα της.
Το βλέμμα της και όσα υποδήλωνε αυτό, δεν του άρεσαν καθόλου.Έκανε να μιλήσει, μα άφησε μία ανάσα βαθιά να βγει από μέσα της. Φαινόταν κουρασμένη, κομμένη, αγανακτισμένη.
«Απλά...» οι λέξεις δεν κολλούσαν μεταξύ τους.
«Απλά μπορείς να μου μιλάς μόνο για την δουλειά;» τον ρώτησε και εν τέλει τον κοίταξε.«Μα μιλάμε για την δουλειά...» άφησε ένα απαλό γέλιο και τοποθέτησε με μία απαλή κίνηση την παλάμη του στο μάγουλο της.
Αμέσως πήρε το χέρι του από πάνω της και το κατέβασε.
«Δεν μιλάμε μόνο για την δουλειά και κάνουμε πράγματα που δεν ανήκουν στο πλαίσιο της δουλειάς.»«Υποθέτω μπορούμε να τα κάνουμε και τα δύο απλά στις σωστές τοποθεσίες.» συνέχισε χαλαρός και ανέμελος.
«Βασικά όχι.» η τελευταία λέξη τον άφησε ξεκρεμαστο.
«Σε αγαπώ Αλέξανδρε. Αλλά αυτό ήταν ένα μεγάλο λάθος για πολλούς λόγους και κυρίως επειδή είμαστε στην δουλειά. Αν είναι δυνατόν!»«Άρα τι μου λες;» σταύρωσε τα χέρια του και περίμενε να πει κάτι. Παρ' όλα αυτά η Ιφιγένεια παρέμεινε για αρκετή ώρα σιωπηλή, κοιτάζοντας οπουδήποτε αλλού πέρα από τον άνδρα μπροστά της.
«Το ήθελες;» η ερώτησή του την ξάφνιασε.«Τι;» δεν πίστευε στα αυτιά της.
«Σε ρώτησα κάτι.»
«Δεν είναι ούτε η ώρα ούτε το μέρος για να λάβεις την οποιαδήποτε επιβεβαίωση αναζητάς. Αν θες επιβεβαίωση για τον ανδρισμό σου και το σεξ που κάνεις, πάνε στην σύντροφό σου.»
«Δεν ψάχνω για καμία επιβεβαίωση Ιφιγένεια. Ξέρω και ποιος είμαι και τι μπορώ να προκαλέσω στις γυναίκες. Εάν έψαχνα για κάτι τέτοιο πίστεψέ με θα το έβρισκα ανά πάσα ώρα και στιγμή.» ανασήκωσε τα φρύδια της και τον κοίταξε με αγανακτισμένο ύφος.
«Θέλω να ξέρω σε εσένα τι προκαλώ.» της είπε και έκλεισε το μικρό κενό που τους χώριζε.
KAMU SEDANG MEMBACA
All This Love
AksiΠαρελθόν και Παρόν. Μία πρωτόγνωρη, μυστήρια υπόθεση δολοφονίας, που μόνο σύγχυση μπορεί να επιφέρει. Στο τμήμα υπάρχουν μόνο καλοί και έμπειροι αστυνομικοί, με επικεφαλή της υπόθεσης την εγκληματολόγο, Ιφιγένεια Ανδρέου. Η Ιφιγένεια λατρεύει το επά...