31. BONUS ČÁST + INFO ❗

97 26 2
                                    

Ahoj to jsem zase já doufám že jsem vám moc nechyběla.
Tahle kapitola je ode mě pro vás.
Je to o 10 let později
Podíváme se jak si postavy vedou a jak jejich děti jedou na svůj první tábor v Campu který je zrenovovaný a zcela opravený.
~
Dost žvástů! Jdeme se mrknout!
~
Ráno 7:00 *(Pondělí)*
~
Tak jo já se vám vlastně musím představit. jmenuju se Bella a je mi 11 let dneska je můj den odjezdu na tábor v jednom nejmenovaném Campu kde kdysi se poznala moje máma s mojim tátou hrozně se těším..
~
"Bello snídaně pojď už"
~
Ano slyšeli jste správně tohle je moje máma neřekla bych to nikdy ale opravdu ji miluju.
Jmenuje se Natálie.
~
Zatím co můj Táta se jmenuje Richard je to ten nejlepší táta pod sluncem mám ho fakt ráda a máme spolu ty nejlepší vztahy.
~
Ale teď už dost jdu jíst, mám hlad
~
"Dobré ráno dceruško"
~
Řekl táta a dal mi pusu do vlasů.
Všichni jsme posedali k jednomu stolu a začal od mámy pravej výslech. A je to tu zase..
~
Tak co Belli?
Máš už nějaký objev?
~
Mami přestaň je to trapný..
~
No náhodou by mě to taky zajímalo hele.
~
Tati já mám taky otázku jak si sbalil naší Maminku?
~
Měli jste vidět jak můj táta teďka na sucho polkl.
~
No Belli, to bych nechal na dobu kdy budeš větší teď bys tomu nemusela rozumnět dobře?
~
Dobře Tati, jinak hodíš mě s mámou na vlakový nádraží?
~
Samozřejmě
~
Děkuju
~
Bello jdi se převléct a zabal si poslední věci ano?
Za chvíli vyrážíme dobře?
~
Oukej mami už jdu.
~
Když jsem byla v pokoji a převlékala jsem se a zabalila poslední věci jako je hřeben kartáček na zuby a sponky.
Slyšela jsem jak táta už venku startuje auto.
~
Počkejte na mě ještě!
*(křikla jsem s plných plic)*
~
Šup nemáme už tolik času.
~
Můj táta je vážně někdy do toho auta zamilovanej když jsem se ho jednou na to ptala odpověděl mi že stejně víc miluje mámu.
~
Šla jsem dolů rozloučila jsem se s mirďou to je náš pejsek.
A nasedla k rodičům do auta.
~
Cestu na nádraží jsem si užívala miluji totiž cestovat autem.
~
Jsme tu Bello připravená?
~
Samozřejmě mami hrozně se těším už.
~
Vystoupila jsem s auta a popadla mě ta nejlepší energie!
Viděla jsem svoje kamarády!
~
Jéé mami strejda Lboy!
*(křikla jsem)*
~
Padla jsem strejdovi do náruče hrozně mě baví ten chlap.
~
Po chvíli jsem v dálce uviděla svoji bff jak šla za ruku s mámou tátou a bráchou.
~
Mio! Ahooj!
*(křikla jsem)*
~
Mia je moje nejlepší kamarádka má taky rodiče kteří se baví s těmi mými dává mi to potom vše smysl oni taky byli na táboře!
~
S miou jsem chodila do školky to samý s Martínkem a Olim
~
Mia a Martínek jsou dvojčata.
Maminka jejich se jmenuje Michaela ale já ji říkám Teto. Jejich tatínek je Dominik a je to třeba mega obr.
~
Oliver je zase dítě od Tety Lucky a Strejdy Artura.
~
Když jsem se s Miou objímala přišel k mému tátovi strejda Dominik a začali si povídat.
~
Mami? Mě bolí to bříško..
*(vypískla Mia na Mámu)*
~
Drahoušku už jsme o tom mluvili tyhle potíže jsou u holek normální byla jsi poučená co a jak ne?
~
Ano ale dáš mi prášek že?
~
Jasný pojď semnou k autu.
~
Když Mia odešla s brekem k autu šla jsem proto za tátou co jsi povídal se strejdou Dominikem.
~
Strejdo? Co se stalo Mie?
~
V tu chvíli se strejda Dominik úplně zarazil a můj táta též.
~
No víš ona dostala od boha takové holčičí problémy a s toho pak bolí bříško..
~
V tu chvíli se začal řechtat můj táta Richard. Jak jen to Dominik myslel já to nechápu..
~
Hej Domino ty jsi dobrej to věř nebo ne Bella se teď nepomodlí ani k tomu bohu
~
Můžete mi sakra odpověďet?
Stojím tu jak Tvrdý Y
~
Asi běž za mámou fakt..
~
Dobré díky moc Táto.
~
Chtěla jsem jít za tetou Míšou a Miou jenže v tu chvíli přišla na nádraží Emma a teta andy se strejdou Tomem.
~
Emma je z nás nejmladší má teprve 8 let.
Pak je tu Oliver od tety lucky a ten má 9 let.
Pak jsem já mám 11 let
A nejstarší tu jsou Mia a Martínek ti mají 12 už.
~
V tu chvíli přijel vlak a přišla ta za mě nejhorší část co jsem myslela že bude v pohodě..
~
Rozloučila jsem se s našima políbila jsem se s maminkou s tatínkem a vydala jsem se do kupé vlaku mám štěstí že sedím s Miou jinak by mě asi trefilo.
~
Rodiče nám mávali a vlak se po chvíli rozjel Papa všem..
~
VZHŮRU SE POZNÁVAT A ZAŽÍT VŠECHNO TO CO NAŠÍ MILOVÁNÍ RODIČE.
~
P.O.V *(Dominik)*
~
Naše ženy si řekli že jsi zajdou na kafe a poklábosí co a jak nového. Myslím Natku s Míšou.
~
To znamená že já jdu s Richardem na pivo a jdeme řešit otcovské povinnosti.
~
S námi jde taky i Tom a Artur.
~
*(O 2 hodiny později)*
~
Okej mám pocit že jsem to s ním trochu přehnal už ani nevím jak se jmenuje tento holohlavej člověk asi budu muset napsat svoji barevné můze :
~
Zpravy - Dominik píše Míši :
~
Lásko? Nechceš pro mě přijet? Já se trošku vožral s tím holohlavým cápkem.
~
Odeslat
~
Dominiku to nemyslíš vážně co jsem ti říkala s tím pitím děcka odjedou a ty musíš do hospody Richarda taky nečeká nic hezkýho s Natal tam za chvíli jsme a vy se bojte..
~
Ty pavouku asi bychom měli utíkat nemyslíš?
~
To asi jo ale já bych se rozbil.
~
Dobrý čekáme
~
P.O.V *(Míša a Natal)*
~
Dobrý takže já volám Jakubovi ať ho přiveze mi domů a Natal ta je na druhý straně a schání Lboye.
~
No tohle bude ostrý ale když neumí chlastat ať to nedělají fakt
Se teď najebali a půjdou spát..
Dva fotrové v akci.
~

TAK CO? BYLO TOHLE JAKO BONUS OD DĚTI DOBRÉ?
DOUFÁM ŽE SE VÁM TO LÍBILO A ŽE TO ASPOŇ TROCHU OCENÍTE
~

JINAK TEĎ UŽ NOVÝ INFO :
~

ZATÍM CO VY SI UŽÍVATE PRÁZDNIN JÁ PRO VÁS PÍŠU A ZÁROVEŇ SI I UŽÍVÁM!
~

TŘETÍ PŘÍBĚH MŮJ NESE NÁZEV V KRVI A BUDE TO VÝHRADNĚ PRO JEDNOHO S NICH VĚNOVÁNO
~

KAPITOLY BUDOU VYCHÁZET PRŮBĚŽNĚ A TA NOVÁ PRVNÍ DÍL VYJDE UŽ 18.7 ! ❤
~
Těším se a chci vás tam všechny vidět ano?

Tábor Zla •(𝘥𝘰𝘬𝘰𝘯𝘤̌𝘦𝘯𝘰)•Kde žijí příběhy. Začni objevovat