Aoi
Három év. Ennyi idő telt el, és senki nem tudta megtalálni a lányom, akit elraboltak. Senki nem foglalkozik már az ügyemmel, de én tudom, hogy még él. Érzem.
Gazdag színész vagyok, a nevem Shiroyama Yuu, de mióta elvitték a lányom, nem tudok a munkámra gondolni. Felfogadtam egy nyomozót, a neve Takashima Kouyou.
Bármennyi pénzt képes vagyok kifizetni, hogy valaki meg is találja és haza hozza nekem.
Hiyorin kívül nincs családom. A feleségem a szülés közben meghalt. A szüleim sem élnek már.
A feleségem halála után nem bírtam másik nővel kapcsolatot létesíteni, azóta egyedül vagyok. Tizenhárom éve...
A nyomozóval egy étteremben találkozunk. Ott nyugodtan meg tudjunk beszélni a dolgokat.
Amikor megjön, meghajolok felé, amit ő is megtesz.
– Köszönöm, hogy eljött.
– Kérem. Miben lehetek a segítségére? – Meglepődöm azon, hogy rögtön a lényegre tér. Előrébb dőlök, és bizalmas hangon szólalok meg. Bár tudom, hogy itt senki nem hall minket, fő az óvatosság.
– Három éve... Elrabolták a lányomat az iskolájából. A rendőrség két hónapot szánt a keresésére, ezután eltűntnek nyilvánították, az ügyet pedig lezártnak tekintették. De én... – Nagyot kell nyelnem, hogy visszatartsam a könnyeimet. Megfogom a poharat és nagyot kortyolok a vörösborból. – Én tudom, hogy még él. Érzem – emelem mellkasomhoz a kezemet. – Itt bent érzem. Ugye, hisz nekem? Szükségem van a segítségére. Találja meg nekem, akármi is az ára! Bőkezűen megfizetem!
– Igen, hiszek! Hány éves volt a lánya, és mi a neve?
– Tíz, és a neve Shiroyama Hiyori – könnyesedik be a szemem . Gyorsan pislogok, hogy ne sírjam el magam. – Meg akarom találni.
– Meg fogjuk. Holnapra pedig átnézem az anyagot, hogy mit találtak a rendőrök. – Csak bólintok. Ő feláll, majd elköszön. Nézem, ahogy kisétál az ajtón. Nagyon remélem, ő megtalálja a lányom. Nem akarok több évet nélküle tölteni. Vissza kell szereznem.
Kifizetem a kávékat, majd megyek haza.
Otthon az üres ház fogad. Beülök az ő szobájába, majd a kedvenc plüssét a kezembe véve sírni kezdek. Muszáj kiadnom magamból...
Hamarosan csöngetnek az ajtón. Odacsoszogok, majd kinyitom, Ruki áll a küszöbön. A legjobb barátom. Ő mindig mellettem volt, gyerekkorom óta ismerem.
– Szia, Aoi – ölel meg. – Hoztam kaját, mert nélkülem már éhen haltál volna – csóválja meg a fejét. – Nagyon lefogytál. Tudom, hogy szomorú vagy, de ne halj éhen. Gyere – húz be az étkezőbe, majd leültet az asztalhoz. Szed kaját, majd elém tolja a tányért. – Jó étvágyat ––mintha sokat ennék.
A három éve tényleg csak annyit eszek, hogy ne haljak éhen. A munkában is csak kisebb szerepeim vannak, mert nem tudok arra koncentrálni, egyfolytában a gyermekemen jár az eszem.
Mindennap csak vagyok. Várom, hogy a nyomozó mikor fog hívni. Remélem, hamarosan talál valamit. Vissza kell kapnom a lányomat. A telefonomat nézem percenként, de rájövök, hogy nem adtam meg a számomat. Úristen, így hogy fog elérni?
Belépek az e-mailomba, hogy írjak neki egy üzenetet azonnal, amikor megszólal a telefonom.
– Igen?
– Jó napot, Takashima Kouyou vagyok, remélem, nem zavarok!
– Persze, hogy nem! Megtudott valamit?
YOU ARE READING
Elrabolva
FanfictionShiromaya Yuu híres színész, viszont munkamorálját tönkretette egy tragédia; három éve elrabolták a tíz éves kislányát. A rendőrség eltűntnek nyilvánította, az ügyet pedig lezártnak tekintették. Azonban ő három év elteltével sem nyugszik bele ebbe...