12

965 71 151
                                    


Sasuke sırıtıp telefonu pijamasının cebine sıkıştırdı ve ayağa kalkarak kapıya koştu. Kapının yanındaki komodine de diğer elindeki oyun kumandasını bırakmıştı."Kim o?" Diye seslendi hoparlöre basıp.

"Aç kapıyı kardeşim Konoha Kargo." Dedi kapıdan gelen ses.

Sasuke kendi kendine kahkaha atıp kapıyı açtı. Anlaşılan oldukça mizahşör bir kargocu ile karşı karşıyaydı.

Kapıyı açtı ve kollarını birbirine bağlayarak kapının girişine yaslandı. Hızlı adım sesleri yükselirken Sasuke hangi kargosunun geldiğini merak etti ve boynunu uzatarak aşağı katı görmek için boynunu uzattı.

Kargocunun yüzü Sasuke'nin görüş alanına girince ve kargocu Sasuke'nin katına çıkınca Sasuke de doğruldu ve elini uzattı. "Mizahını sevdim. Belki arkadaş olabiliriz. Ben Uchiha Sasuke."

Kargocu aniden panik yaptı. "Bende hırsız-yani Naruto-yani kargocu-yani iyi günler dilerim efendim!" Kargoyu Sasuke'nin göğsüne fırlatıp koşar adımlarla aşağı indi.

"Bekle!" Diye bağırdı Sasuke aşağı doğru ama tek duyduğu gelen büyük bir gümbürtüydü.

Kargoyu içeri koydu ve terliklerini giyip aşağı inerek çocuğa baktı. Naruto yere düşmüştü. "Hırsız-yani Naruto bekle! Dur!" Dedi Sasuke çocuğa koşarken.

Naruto ayağa kalkıp tökezlemiş bir şekilde hızla kapıyı açıp dışarı çıktı-kaçtı. Sasuke ise üstünde lacivert pijamaları ve siyah terlikleri ile kalakalmıştı.

Vazgeçmeyerek kapının dışına çıktı ve motoru çalıştırmaya çalışan Naruto'ya koştu. "Naruto dursana!"

Naruto telaşla anahtarı düşürdü ve hızla eğilip aldı. Sasuke yanına ulaşıp motorun önüne geçti. "Bekle," dedi nefes nefese kalmış bir şekilde.

"Ben-şey-yani-yanlış anladın-hırsız değilim-kargocuyum-yemin ederim" dedi hızlı bir şekilde kelimeleri karıştırırken.

"Sen Hırsızsın. Naruto'sun." Dedi Sasuke gülmeye başlarken. "Adın Naruto'ymuş! Sonunda!" Dedi kahkaha atarak.

"Değilim!" Dedi Naruto panik yaparak, ve ne yaptığı bilmeden motordan inip caddeye koşmaya başladı.

Sasuke bir anlık afallamadan sonra çocuğun peşinden koşmaya başladı. "Seni öldürmeyeceğim! Dursana!"

"Durmayacağım!" Diye bağırdı Naruto daha da hızlanırken. "Rezil oldum!"

"Tahmin ettiğimden yakışıklısın!" Diye bağırdı Sasuke terlikleri yüzünden tökezlerken. Hırsızını-yani Naruto'yu yakalamak için pijamaları ile sokakta koşuyordu! Delilikti!

Naruto duydukları ile tökezledi ve son anda ona çarpacak olan arabadan kurtuldu. Bir ara sokağa dönüp Sasuke'nin görüş açısından çıktı. Sasuke de koşup o sokağa girince ise Naruto'yu bulamadı.

"Naruto!" Diye bağırdı sesi daha çok çıksın diye ellerini ağzının yanına koyarak. "Kaçma! Kızgın değilim! Sadece konuşmak istiyorum! Normalce!"

Durup herhangi bir tıkırtı için sokağı dinledi ama hiçbir ses yoktu. "Kaçman için sebep yok! Rezil de olmadın!"

Sokaktaki sessizlik devam ederken sinirlenip duvara tekme attı. "Siktir," diye söylendi. "Mal mısın? Neden kaçıyorsun? Konuşacağız sadece!"

Caddenin sonunda bir tıkırtı duyduğunda oraya doğru koştu. Belki de Naruto buraya girmeyerek kalabalığa karışmıştı. "Naruto! Dur!" Diye bağırdı koşarken. Naruto durarsa ne diyeceğini bilmiyordu ama Naruto'nun koşmasına gerek yoktu.

Hırsız /NaruSasuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin