E posibil ca un idol sa simta ceva pentru o fata normala?
Ehee s-ar putea mai ales daca te muti cu famila ta in Seoul Coreea de Sud. Totul a inceput acum 3 ani cand Roxana s-a mutat cu parinti in Coreea din cauza promovari tatalui sau.
Cand au plecat Roxana nu avea sa stie cat de mult se va schimba totul pentru ea de la trezitul de dimineata pana la cina de seara.
Era vara; undeva pe la mijloc tatal Roxanei era era in sala de conferinta intalnindu-se cu cativa oameni de afaracere coreeni; acestia oferindui un post manager sef la o companie importanta de muzica din Coreea. Acesta a acceptat si la 3 zile urma plecarea care avea sa schimbe totul.
Odata ajuns acasa acesta i-a povestit sotie lui tot ce se intamplase si de marea veste.
Era seara Roxana venise de afra unde se distrase cu prietenele ei, cand a intrat in casa mama ei i-a facut semn sa vina in sufragerie.
Aceasta a intrat usor speriata si se asezase pe fatoliu in fata parintilor ei.
Ma: Roxana esti bine?
Ro:Da sunt bine, dar pareti ca vreti sa imi spuneti ceva!?
Ta:Scumpo, uite poate stii mai mult sau mai putin, dar azi m-am vazut cu acei oameni de afacere coreeni.
Ro:Da mi-a zis mama.... asa si s-a intamplat ceva?
Ta:Pai am fost promovat....
Ro:Wow asta e super tata(sarind de gatul lui)
Ta:Dar...
Ro:Dar ce?
Ta:Promovarea consta in mutarea mea in coreea.
Ro:(speriata) Si o sa pleci?
Ta:Nu pot pleca singur...
Ma:Asa ca ne-am gandit sa plecam toti.....adica
Ro:(continuând) adica sa ne mutam?(inmarmurita)
Atunci Roxana inmarmurita a plecat in camera ei.
Speriata de cele auzite se puse in pat si incepu sa planga spunândusi in minte*Doamne... sa ma mut in Coreea o sa fie groaznic.. nu cunosc pe nimeni.. nici nu pot sa imi fac prieteni asa repede cum imi fac aici..o sa fie totul un chin....cum sa imi parasesc prieteni de aici colegii* isi spunea fata in gand si plangea in continuare.
Venise a doua zi iar Roxana se trezi ceva mai linistita fata de seara trecuta. Aceasta se duse jos la micu dejun, acolo era mare agitatie pentru ca ai ei strangeau impreuna cu alte rude care venisera sa ii ajute lucrurile pentru ca plecarea lor era maine. Asa ca dupa terminarea micului dejun s-a dus in camera ei si incepu sa isi stranga lucrurile.
O zi a durat ca toate pregatirile pentu plecare sa fie gata.
Insfarsit veni si a treia zi. Toata lumea se trezi iar Roxy era in fata oglinzi arasandu-si parul creţ, la usa bate mama ei.
Ma:Rox esti gata?
Ro:(uitandu-se ultima data in ohlinda din camera ei) Da mamă acum ies.
Ma:Ok eu si tata te asteptam jos la masina.
Roxana se ridica de pe scaun si isi spune privindu-se in oglinda"Asta e, asta e dreapta pe care mie frica sa calc, dar sunt puternica pot sa o fac si pe asta" asa ca isi facu curaj se ridica de pe scaun si indreptându-se spre usa dormitorului si uitandu-se in spate in dormitor"adio Romania. Bun venit Seoul Coreea de Sud".
Fata iesi din casa si se duse la masina dupa care pornisera spre aeroport...
Va urma......
Sper ca v-a placut pana aici♡
CITEȘTI
Pe bune?
FanfictionHey aici Lucy. Deci e prima carte pe care o scriu si sper ca nu o sa fie asa rea. In carte se vor afla si idoli k-pop deci cartea este pentru fanii k-pop.