~ⁱ ᵒʷᵉ ⁱᵗ ᵃˡˡ ᵗᵒ ᵐʸ ᵐᵒᵗʰᵉʳ~𝑙𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑. 𝑝𝑙𝑒𝑎𝑠𝑒 𝑠𝑐𝑎𝑛 𝑐𝑜𝑑𝑒.
↺
│█║▌║▌║
│█║▌║▌║
𝑢𝑛𝑙𝑜𝑐𝑘𝑒𝑑 () ꗃfate: the winx saga
// kpop applyfic \\𝖑𝖔𝖛𝖊 𝖎𝖓𝖙𝖊𝖗𝖊𝖘𝖙𝖘
~ˡᵒᵛᵉ ʸᵒᵘ ˢᵒ ᵇᵃᵈ~
Păi, acum am dat de rahat în adevăratul sens al cuvântului. Ce a fost până acum a fost simplu, a fost ușurel, a fost light - a fost bine. Binișor, decent. Dar acum a venit momentul să ne spargem creierii împreună, exact cum se sparg și semințele (norocul meu că nu pot să sparg semințe, nu e ca și cum știu cum, I will survive, nu știu ce să zic de voi tho, îmi cer scuze anticipat). Și da, știu și eu că propozițiile nu se încep cu „păi", dar acest minunat cuvânt mă exprimă tare de tot, așa că am venit și l-am folosit.
Bun, acum că am terminat-o cu spectacolul prost obișnuit mie, este timpul să intrăm în pâine, și să intrăm, cu un mare Doamne ajută înainte (sau, idk, cu un mare orice religie aveți sau n-aveți fiecare) în partea de love interests. Vă urez răbdare, și îmi urez și mie să am destul creier încât să fiu destul de clară cu toată partea asta, pentru că, exact ca și regulile de la început... Cam contează. Da, cam contează, și contează și în formularul neformular.
~ˢᵒʳʳʸ ⁿᵒᵗ ˢᵒʳʳʸ~
După cum prea bine știți, în minunatul serial Winx Club, care ne este aici sursă majoră de inspirație, fiecare dintre zâne cam avea un iubit stabilit de canon. Că m-a învățat să shippuiesc sau să nu shippuiesc de pe vremea aia acest șablon, asta e altă discuție, și sincer nu are treabă cu subiectul - decât poate puțin spre deloc. În esență, vom porni de la aceeași idee de bază: cei 6 cai frumoși, pardon, băieți frumoși care erau sau nu erau iubiții fetelor sunt trecuți la slot-urile de astăzi, pe care le veți ocupa exact cum ceilalți dinaintea voastră au ocupat slot-urile la main cast și antagonists (pentru că de la secondary cast mulți dintre voi nici n-au citit capitolul, și sincer it's gonna bite you in the ass later, and not in the fun way, dar, în fine, ce știu eu, nu e ca și cum scriu cartea asta sau ceva). Are sens deocamdată, nu?
CITEȘTI
𝖋𝖆𝖙𝖊: 𝖙𝖍𝖊 𝖜𝖎𝖓𝖝 𝖘𝖆𝖌𝖆 // kpop applyfic
Fiksi PenggemarCând Dimensiunea Magică este amenințată de un pericol iminent, singurele ce sunt conștiente de el și care o pot salva trebuie să învețe să-și salveze sufletele mai întâi, plan deloc ușor de pus în aplicare, într-un context dificil al manipulării și...