48

109 12 0
                                    


Dianas PoV
Περίμενα την απάντηση του
Diana-ποια ειναι η Βανέσσα ?.
Seonghwa-η πρωην κοπέλα μου γτ?
Diana-είναι η αλήθεια ότι την σκότωσες?
Αυτός με κοίταξε χωρίς να μου μιλήσει
Diana-και τα έφτιαξες μαζί της για να καταστρέψεις την σχέση της με τον Félix σωστά? Για αυτό δεν συμπαθείτε ο ένας τον άλλον. Φέρθηκες παρα πολυ άσχημα... Δεν πιστευα οτι αυτο που διάβαζα ήσουν εσύ.. 
Τα λόγια μου εσταζαν φαρμάκι........ Αλλά είναι η αλήθεια όσο πικρη και φριχτή και να είναι...
Diana-και ξέρω ότι είναι αλήθεια. Και αυτός είναι ο γαμημενος λόγος που σε φοβάμαι. Γτ σε εμπιστευτηκα τυφλα. Σου ανοιχτηκα και εσυ μου έδειξες έναν ψευτικο seonghwa. Πως όλα είναι μέλι γάλα. Πήγα να σε ερωτευτώ γαμωτο και όλα χάλασαν.....
Το παράπονο και ο πονος έφταναν στα υψη. Έκλαιγα τόσο πολυ που δεν μπορουσα να παρω αναπνοή. Κάποια στιγμή ένιωσα μια ζαλάδα.. Παρά πάτησα και με κράτησε
Seonghwa-Νταϊάνα? Νταϊάνα?
Ολα αμέσως έγιναν μαυρα..........

Author PoV
O seonghwa καλεί αμέσως ένα ασθενοφόρο και η diana πηγε στο νοσοκομείο. Μετά πήρε τηλέφωνο τους υπόλοιπους. Εκεί τυχαίνε να ήταν ο ΡΜ και όταν είδε την Νταϊάνα στο φορείο είχε μείνει. Ολοι ήρθαν και συμπαραστάθηκαν στον seonghwa. Αυτός είχε λυγίσει γτ εκείνος έφταιγε για την λιποθυμία της. Δεν ήθελε να της κάνει κακό. Μακάρι να ήξερε την κανονική έκδοση. Δεν έφταιγε αυτος για το ατυχημα.....Ετσι ηθελε να την πεισει ..Αρα τα λόγια της Diana ήταν η αλήθεια ή όχι?
Δεν σταματουσε να κλαίει. Ακόμη και ο felix δεν μπόρεσε να κλαει πηγε κοντά του και τον αγκάλιασε
Felix-απλά μην κλαις
Είπε και τον κοίταξε
Seonghwa-εγώ φταίω γι'αυτό felix
Felix-σε τι φταις?
Seonghwa-έμαθε για την νεσσα..... Και έμαθε για τον θάνατο της και μου φώναζε εκείνη την στιγμή και απλά λιποθυμησε...  Όλα αυτά εξαιτίας μου
Ο φιλιξ τον κράτησε από τον ώμο
Felix -άκου. Το ξερω η σχέση μας είναι σαν κωλο μαιμους όμως δεν θα μπει εμπόδιο για την δική μου παρεα με την Νταϊάνα η με τη δική σου. Η Βανέσσα ήταν στο παρελθον και εκεί θα μείνει..... Όκαυ?
Seonghwa-ναι
Έκατσαν πιο απόμακρα από τους άλλους και περιμεναν ποτε θα βγει ο γιατρός... Οι επόμενες 2 ώρες ήταν μέσα στο άγχος και στην αγωνια
Τότε ο γιατρός βγαίνει και ο seonghwa σηκώνεται επάνω
Doctor-είστε οι φίλοι της δεσπινιδος χιοτακι?
Seonghwa-ναι
Félix-πειτε μας γιατρέ τι επαθε?
Doctor-μια απλά λιποθυμία  από αδυναμία. Η δήλωση έντονων συναισθηματων σε μερικές περιπτωσεις τυχαίνει να καταλήγει σε λυποθυμια.. Αλλά μην ανησυχείτε...Της χωρηγησαμε μερικές βιταμίνες για να επιστρέψει ο οργανισμός της στα κανονικά επίπεδα.
Marie -μπορείτε να την δουμε τώρα?
Doctor-ναι αλλά μόνο δυο
Blen -ας πανε ο σονχουα με τον φιλιξ αφου έχουν να λύσουν ένα θέμα
Marie-ποτε θα παρει εξιτήριο?
Doctor-το βράδυ θα την έχουμε εδώ για καλό και για κακό και το πρωι θα φυγει.
Ο seonghwa με τον Felix μπήκαν μέσα. Και είδαν μια χλωμή diana με όρους και κόκκινα μάτια. Έκατσαν σε δυο καρέκλες και ήρθαν κοντά τησ
Seonghwa-πρεπει να σου εξηγήσουμε μερικά πράγματα.. Γιατί με παρεξηγησες
Diana-σονχ-
Seonghwa-μην μιλας είσαι κουρασμένη ασε με να σου εξηγήσω πρώτα . Η Βανέσσα όπως σου ειπα πιο πριν ναι ήταν κοπέλα και ναι το έκανα για να εκφοβισω τον felix . Η Βανέσσα ένα βράδυ μου μίλησε σχετικά για τον felix και δεν μιλουσε για εκεινον. Τον έκραζε. Και εκεί πηγαμε στην παραλία για βουτιά. Και βουτήξαμε μαζί. Δεν το ειχα παρει χαμπαρι και αυτή είχε πνιγει με τον νερο. Μου έλεγε να την βοηθήσω αλλά δεν την ειχα άκουσε. Και όταν την άκουσα ήταν ήδη αργά.......
Πήρε μια βαθιά ανάσα και την κοίταξε στα μάτια.
Seonghwa-δεν θα έκανα ποτε κακό στην Βανέσσα. Πέρασα ωραίες στιγμές μαζί της γτ να την σκοτώσω?
Η ειλικρίνεια φαινόταν μπαμ. Και η Νταϊάνα έβαλε ξανά τα κλάματα. Σκεφτόταν για το ποσο πολυ αμφισβήτησε το ίδιο της  το αγόρι....
Αυτός κατάλαβε τον λόγο που έκλαιγε και της έπιασε το χέρι.
Seonghwa-μην ανησυχείς δεν θυμώνω μαζί σου.. Δίκιο σου να με φοβάσαι αφου άκουσες τέτοια πραγματα..
Felix -και επίσης Νταϊάνα πρεπει να σου πουμε και κατι αλλο. Επειδή εγώ με τον σονχουα δεν είμαστε φίλοι δεν υπάρχει κανένα θέμα να κάνεις παρεα με εκείνον από μένα και από εκείνον με μένα.
Είπε ο felix με ένα χαμόγελο όπου φώτισε το προσωπο της diana.
Felix-τώρα σας αφήνω να κάνετε τα δικά σας
Είπε ο φιλιξ με ένα γλυκό τρόπο  και έδωσε ένα γλυκό φιλί στο μαγουλα τξς Diana..την έσφιξε στην αγκαλιά του και ο seonghwa χαμόγελασε. Έφυγε και ο seonghwa έκατσε δίπλα στην diana. Εποιασε το μικρό τξς χέρι και το έβαλε μέσα στην γροθιά του...... Άρχιζε να της το φιλάει
Diana-συγγνώμη
Δεν της απάντησε απλά πηγε κοντά της και της έδωσε ένα συνεχόμενο φιλί......
Seonghwa -σε αγαπω και δεν θέλω να σε ξαναδώ έτσι όκαυ?
Diana-εντάξει αλλά από εδώ και στο εξής θα λέμε τα προβληματα μας
Seonghwa-αυτό εννοείται.......
Diana-να σου πω
Είπε και έκανε με τα δάχτυλα της να περπατανε στο λαιμό του σονχουα
Diana-θα κοιμηθεις εδώ μαζί μου?
Seonghwa-και το ρωτάς?
Έκανε χώρο και ξαπλωσε δίπλα. Την έβαλε στην αγκαλιά του και κοιμηθηκαν μαζί. Αυτή ειχαν επιτελους ένα ηρεμο βράδυ αλλά ο ΡΜ δεν είχε. Έμαθε καινουρια πραγματα που τον σόκαραν........ Και ήταν για την Νταϊάνα...... 
Jimin-τι έπαθες χιανγκ?
Rm-η Νταϊάνα....
Jimin-τι?
Rm-την έχουν βάλει στο μάτι....
Jungkook-ποιοι? Οι got7?
Rm-ναι και σήμερα την παρακολουθουσαν
Είπε και έδειξε την diana να φευγει απο την IBIGHIT και στον απέναντι δρόμο να είναι ο younjae.
Jungkook-μα τι να την θέλουν?
Rm- για αυτό?
είπε και έδειξε το ποδι της με το σημάδι γεννησης "alive".
Em - θα μπορουν ευκολα να κάνουν λαθρεμπορία γυναικείας σάρκας για λεφτά ή το χειροτερο. Να την σκοτώσουν γιατι αυτή έμεινε από το δυστυχημα που προκάλεσαν...
Jhope-τι εννοείς με αυτό namjoon?
Rm-εννοώ jhope ότι έχουμε πεσει σε μεγάλη σπείρα............... Και αυτή η σπείρα είναι υπευθυνη για τον θάνατο των γονιών της dianas και την κοπέλας , της Άννας.......

𝐘𝐎𝐔.......( 𝐅𝐞𝐥𝐢𝐱 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲 - 이용박)Where stories live. Discover now