Yaşayan Vampirler Tatil Köyü

62 2 0
                                    

  Tatile çıkyoruz.Yaşasın!!!Babam, benim üniversite kazanmamın sevinciyle iyi bir tatili hakettiğimi düşünerek bena macera dolu bir tatil teklif etti  bende hemen kabul ettim tabiiki.Şuandan itibaren benim tatilimin nasıl geçtiğini merak edenlere yazıyorum.Ayrıca uzun bir yolculuk olacakmış arabada sıkılmak istemem.

  Bu arada babam macera dolu dediyse nereye gideceğimizi biliyordur ve ben sınava girerken planlamıştır bunları. Ayy gerçekten çok heyecanlıyım.Neyse sonunda arabadayız gidiyoruz.

......

Abim hiç bişey fark etmedi (çünkü uyuyordu.) ama ben kaybolduğumuzu düşünüyor-um. Başka bambaşka bir yola saptık.Çok korkunç.19 yaşında genç bir kız olmama rağmen korkuyorum.Sanırım bir or-mandayız.Biliyorum ormanlar korkunç değildir ama beni korkutan şey asıl dışardaki sesler.Babama nereye gideceğimizi tekrar soruyorum ve bu daha çok korkmama sebep oldu:

"Yaşayan  vampirler tatil köyüne gidiyoruz.Gerçekten de korkunç bir ad tatlım ama en az Maldivler kadar güzel"

Bu sözler beni rahatlatmadı ama kendimi avutarak dışarıyı izlemeye başladım.Oda ne öyle mezarlık mı?Baamın yalancı olduğunu söylemek istemem ama babamın dediği gibi bir yere gittiğimizi sanmıyorum.Mezarlıkta mezarlık olsa; arada bir geçen göl-geler,yerde çöpler ve en korkuncuda keskin çığlıklar.Kesiinlikle adıyla uyumlu bir köy.Babama bu mezarlıktan bahsetmesem iyi olur ,bu tüyler ürpertici mezardaki ölülerin HAYALETLERİYLE  karşılaşmaya hiç niyetim yok.

  Evet, abim uyanıcak gibi onu bir güzel korkutalım ki korkunç tatilimide benimle uğraşmasın.Her ne kadar korksamda tatilimin keyfini çıkarmalıyım öyle değil mi?

  Abime antatıcağım hikayeyi dinleyin ,kesinlikle bir daha tatile çıkmak istemeyecek.

"Abi gerçektende harika bir tatil olucak.İnternetten Yaşan Vapirler tatil köyü hakkında küçük bir araştırma yaptım ve çok eğlenicez.

Az önce sen uyurken bir mezarlığın önünden geçtik.Orda hareket eden bir gölge gördüm ve araştırmaya başladım.Eskiden çok güzel şirin bir kasabaymış.Ta ki kasbaya bir gemi gelene kadar.Seninde gördüğün gibi bu çevrede hiç su yok.O gemi zaten bir hayalet gemiymiş.İçinde de tam dört tane vampir varmış.Ama hepsi kızmış. O vampir kızlarda 12.  boyuttaki vampir köyünden geliyormuş.Oradaki tek kızlar onlar olduğundan erkek vampirler onlara 'Bir iş becerdiğiniz yok gidininsanların bir kasabasını yok edin,bize 1ton kan getirip kan bankasına bağışlayın ve ardından yok ettiğiniz yerde tam 1000 yıl kalırsanız size bu kasabaya geri dönme izni verilir.Lakin dediklerimi yapmazsanız ve kaçak olarak buraya gelirseniz sizi insanların yaşadığı boyuta hapsederiz' demişler.Tabii kızlarda gitmiş ve kasabayı yok etmişler fakat insanların kanlarını toplayamadan dönmüşler ve burada hapis kalmışlar.O günden beri bu çevreye uğrayanları omezarlıkta kanlarının sadece küçük bir bölümünü emiyorlarmış ve 12. boyuttaki teknolojiyle yaptıkları işleri hafızamızdan siliyor sonrada bizi serbest bırakıyorlarmış.Böylece varlıkları bilinmiyormuş ve yakınlarda kurulan şehire çok insan yerleşecekti ve en azından karınlarını doyurabileceklerdi."

"Buse sen yalan söylemezsin ve sana inanıyorum bu yüzden tatilde otelde oturup bilgisayara giricem."Hmm sanırım o hikayeyi hiç uydurmamalıydım.

"Sinan, hiçte düşündüğün gibi bir tatil olmayacak tatlım"diye annem araya girmeseydi tek başıma nasıl eğlenebilirim diye ağlıycaktım."Öncelikle Buse bu yaptığı hiç hoş değildi çabok abinden özür dile...Sinan Buse'nin anlattıklarına inandığını söyleme sakın!Çünkü hep birlikte mezarlığa gidicez ve tatile faydalı bir işle başlıycaz."

Offf. Neden bunlar hep benim başıma geliyor.Neyse en azından mezarlıkta ki gölgenin sırrını çözerim,belki korkulacak bişey yoktur. En azından vampirler kanımı falan emmez.

......

Woow!Babama yalancı dediğim için çok üzgünüm çnkü burayı görmenizi isterdim.Burda sadece 1 hafta kalıcak olmamaız talihsizlik.İnanın bana sevgili okurlar burda olmanızı çok isterdim.Sizi tanımasam bile!

Arabadan indiğim gibi girişteki abiden otel odamızın anahtarlarını istedim.Fakat abi bana bön bön bakıncabende işi annemlere bıraktım.Meğer otel odası değilmiş  babam villa kiralamış ve anahtarlar zaten babamdaymış.Abide sıradan bir güvenlik görevlisiymiş.

Karanlık Mezar ve VampirleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin