Özgüvensiz, özgüveni az olan bir y.n Deku ve kirishima'nın tepkisi:
MİDORİYA İZUKU
♤ Bazen kendini tam bir bok gibi hissettiğin günler vardı. Tüm bu çalışkan ve yetenekli öğrencilerle birlikte UA'da olmayı gerçekten hak edip etmediğinizi sorgulamaya başlayacaksınız. Midoriya, sizin için sadece bir gün olduğunu anlama konusunda gizli bir yeteneğe sahip. Size bu kadar umursamaz yaklaşmamaya çalışır ve bir süre sizi gözlemler. Ancak hayatınızı etkileyecek bir noktaya gelmeye başladığında tereddüt etmeden müdahale edecektir. Bu çocuk seni çok önemsiyor.♤ Bu çocuk, ona neyin yanlış olduğunu söylemen için sana baskı yapıldığını hissettirmemeye çalışıyor. Seni birdenbire bir randevuya davet edecek. Tam olarak bir randevu değil ama en sevdiğin yemeği alır ve odana getirirdi. Sizi daha rahat hissettirmek için ortamı yumuşatmaya çalışır ve zamanı geldiğinde konuyu gündeme getirmeye başlar. Midoriya sakince sizi korkutmamasını ister ve ayrıca konuşmak istemiyorsanız geri çekilme seçeneği sunar.
♤ O çok sabırlı bir insan, eğer ona henüz söylememeye karar verirsen o zaman buna saygı duyacaktır. Ama elbette bu onun endişelenmesine engel değil ve sürekli sizinle ilgilenecek. Zamanı geldiğinde, ona en derin güvensizliklerini açığa çıkaracaksın. Güvenmediğin pek çok şey vardı. Dışarıda bu kadar çok güzel kız olduğunu ve 1-A sınıfına yerleştirilecek kadar güçlü olmadığınızı anlatırdınız.
♤ Midoriya seni duyduktan sonra çok savunmaya geçmeye başlar. Seni yarı yolda durduracak ve kendin hakkında bok gibi konuşmayı bırakmanı istedi. Bu adam seni kendine yakın tutacak ve sen bu olumsuzluğu hissetmeyi bırakana kadar seni rahatlatacak. Midoriya destekleyicidir ve yolun her adımında size yardım etmeye hazırdır. Sizi her gün motive edecek ve teşvik edecektir.
"Zayıf değilsin! Harikasın, güzelsin. Gerçekten olağanüstü bir tuhaflığın var ve kendini daha az düşünmek için hiçbir nedenin yok. Kendini kötü hissediyorsan, her zaman gurur duyacağımı hatırla." sen. Bunu her zaman hatırla tamam mı? Seni çok seviyorum tamam mı?"
KIRISHIMA EIJIROU
☆ Kirishima bazen yavaş olabiliyor ama Midoriya gibi sürekli sizi izliyor. Bu adam ruh halinizi anlayabilir ama çoğu insan kadar iyi değil. Daha fazla zaman alıyor ama bir kez yaptığınız küçük şeylerden bunu fark ediyor. Sizinle ilgili bir sorun olduğuna dair işaretleri aldıktan sonra asla anında yüzleşmez. Gerçek bir beyefendi, kişisel sorunlarınıza asla burnunu sokmaz ve sorunlarınızı ona açarsanız bunu tercih eder. Bu yüzden önce senin konuşmanı bekler.☆ Ancak bu adam ne kadar sabırlı olursa olsun onun da bir sınırı var. Kirishima, senin acı çektiğini gördüğünde seni yalnız bırakamayan biri. Sizi her gün iltifatlarla şımartacak ve bu sizi bir süre neşelendirecektir. Endişelerinizi ona söylemeniz için asla size baskı yapmaz, ancak ona söylememeye kararlı göründüğünüzde, özellikle her şeye odaklanmayı kaybetmeye başladığınızda ve günlük aktivitelerinizi etkilediğinizde, başlayacaktır.
☆Tabii ki, seni zorlamak onun için hala iyi değil ama yaklaşımı konusunda çok nazik. Kirishima her zaman her şeyi çok iyi planlar ve ikiniz için planladıklarının çoğundan her zaman zevk alırsınız. Kendinizi çok aşırı bir sarılma, film maratonları ve bir sürü atıştırmalık geceye hazırlayın. Ayrıca, en sevdiğiniz restoranda, tatlıyla birlikte her zamanki siparişinizi vererek sizi kesinlikle şımartacağı bir randevu bekleyebilirsiniz.
☆ Kendini küçümsediğini duyduğunda çok üzülür. Kendinizi onun gibi görmediğinizi öğrenince çok üzüldü. Kirishima böyle bir şeyin bir gecede çözülemeyeceğini biliyor ama çok sabırlı bir insan. Bu adam seni seviyor ve seni mutlu etmek için her şeyi yapacak.
"Öyle söyleme, [First Name]! Sen gerçekten harika bir insansın ve asla kendinden şüphe etme! Hadi bütün gece en sevdiğin filmin, yemeğin ve kucaklaşmanın tadını çıkaralım, belki bu seni daha iyi hissettirir."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BNHA TEPKİLER~
JugendliteraturEvet aslında öylesine yazıyordum yayınlamayı düşünmüyordum ama bugün yani 22 Şubat 2021 de birisinin beni takip etmesiyle cesaretlendim ve bölümleri yazmaya devam ettim. Umarım beğenirsiniz.Bu arada o dediğim kişinin hesabı; @creepybattle01 Eheheh a...