Z pohledu Belly
Jedu domů! Docela se těšim ale nejvíc nejlepší je že budu bydlet s Justinem ou jeee! Ale docela se bojim že holky mě už totálo odepsaly no nevim vůbec se mi neozívaj. A když oni ne tak já taky ne. Zrovna teď jedeme v autobuse a já se tulim k Justinovi a koukáme se na televizi. Tour bylo úžasný mega nejlepší teď má Justin volno asi 9 měsíců a je nový tour a my budeme jezdit snim to bude malé nebo malýmu tři měsíce. Ale tanec jsem si moc neužila ale někdy si určitě ještě s Justinem zatancuju. Nevim jak ale usnula jsem. Probudil mě hlas ,,Lásko jsme doma" řekl Justin otevřela jsem oči a všichni už vystupovali ,,Na letišti?" ,,Jo" řekl a dal mi pusu. Vstala jsem a Justin mi vzal kufry vylezli jsme v zádu na letišti ,,Pojďte sem" řekl Scooter. Chytli jsme se za ruce a Scooter mluvil ,,Děkuju že jsme celý tour zvládli bez problému a doufám že se tu zase za 9 měsíců sejdeme všichni zdraví Amen" ,,Amen" řekli jsme ,,A ještě za 9 měsíců přibereme do naší rodiny do Bieber teamu malýho Biebera tak se těště" řekl Justin a políbil mě všichni se usmáli ,,Už se těšíme až bude pobýhat po autobusu" řekl Nick ,,No nevim když mu bodou jenom 3 měsíce" řekla jsem ,,To je jedno" všichni jsme se zasmáli a potom jsme se rozešli ,,Ahoj budeš mi chybět" řekla Elys ,,Ahoj ty mě taky ale musíš přijít někdy k Justinovi" řekla jsem a objala jí ,,Samozřejmě že přijdu ale nebude to brzo protože budu ještě asi tři měsíce cestovat s rodinou" řekla ,,Dobře tak se měj a hlavně ať se ti nic nestane" řekla jsem a znova jí objala ,,Ale neboj spíš tobě a malýmu" řekla a pohladila mě po vybouleným bříšku. ,,Ahoj" řekla jsem ,,Ahoj" řekla a potom jsme se už rozešli šla jsem k Justinovi a Scooterovi. Chytla jsem ho za ruku ,,Jo prosimtě zítra přijdeme že jo?" řekl Justin a podíval se na mě ,,Kam?" ,,No půjdeme do studia musíme vymyslet novou písničku fanoušci už na ní sakra dlouho čekaj" řekl ,,Jasně ještě jsem s tebou ve studiu nebyla" řekla jsem ,,Okey tak zítra v deset" řekl Scooter a odešel ,,Jdeme?" zeptal se ,,Jo" hledala jsem kufry otáčela jsem se ,,Kde jsou kufry?" ,,Ty nesou bodyguardi" řekl Justin ,,Já bych to zvládla" ,,Ale prosimtě teď si musíš začít novej život doma budeme mít služebnici a pak ještě uklízečku a bodyguardi ti klidně budou nosit i kabelku" řekl Justin a propletl si se mnou prsty ,,No snad to dokážu" řekla jsem. Šli jsme ven když jsme vyšli tak mě zaslepili blesky a křik fanynek. Fanynky měli plakáty a na nich bylo napsané ,,Vítejte doma" usmála jsem se ,,Pojedete ještě na nějaké tour?" ,,Necháte Bellu doma samoutnou s dítětem?" ,,Až znova odjedete necháte je sami?" ozývalo se všude. Prošli jsme s pomocí bodyguardů kolem nich do auta. Když jsme byli v autě tak Justin řídil a oni jeli za náma. ,,Chceš jít ještě dnes domů?" zeptal se Justin ,,Ne dnes už ne zítra kolik je?" ,,Lásko já nevim zítra jdeme do studia a další den přijdou moje rodiče s prckama a kamarády a tak nechceš dnes?" ,,Ne vpohodě nikdo se mi neozýval jako kdyby na mě zapoměli tak přijdu až se mi bude chtít" Justin přikývnul ,,Ale děkuju" řekla jsem Justin zastavil na semaforu a políbil mě. Jeli jsme cestou kterou sem moc dobře znala ,,Justine ale já nechci k sobě domů" ,,Já vim ale takhle se jede k nám" řekl a dal mi ruku na stehno ,,Co? A kde to je vždyť já jsem teda bydlela strašně blízko kde jsme tady to už nepoznávám?" ,,Lásko já od tebe bydlim moc ne daleko ale tohleto je ta soukromá část kam nemůžou fanynky a bydlí tu ty slavní ale fotografové se sem čas od času dostanou" přikývla jsem. Dojeli jsme k mega vile. ,,O můj bože" to jediný ze mě vypadlo. Justin jel k bráně a tam zmáčknul nějaký tlačítko ,,Dobrý den domácnost pana Biebera přejete si?" ozval se mužský hlas ,,Wow" řekla jsem ,,Čau Taylore to jsme my" ,,Oh jasně" řekl a najednou se otevřela brána. Dojeli jsme ke schodům a tam jsme vylezli. Koukala jsem na tu nádheru ,,Kenny dej to do první garáže zítra jedeme hned pryč" řekl Justin ,,Okey" a auto si vzal ,,Kolik máš aut?" ,,Nevim asi podle garáží deset ale to je ještě těch služebníku a kamarádu jinak moje jsou pět" vykulila jsem oči ,,Aha" polkla jsem ,,Jdeš dovnitř nebo my tu zmrznete" řekl Justin a otevřel. Dala jsem se do pohybu když jsem tam vešla tak jsem nemohla popadnout dech ,,Co když tu něco rozbiju" zeptala jsem se potichu protože tu byly nějaký lidi jeden asi ten domovní druhá uklízečky a tak ,,Proč šeptáš" řekl Justin normálně ,,Nevim abyh tu někoho nerušila" řekla jsem a nevinně pokrčila rameny ,,Blázínku tady můžež řvát všechno jim je to jedno je to moje" přikývla jsem ,,A nic nerozbiješ" řekl Justin. Vzal mě za ruku a táhnul do obýváku ,,Tak pojď" řekl ,,Takže obývák tady je kuchyň, jídelna a koupelna" řekl ,,Kolik tu je pater?" ,,Tři to není moc ale hlavně se mi tu netrať prohlídneš si to sama nebo mám jít stebou já tady snima ještě potřebuju něco zařídit" řekl ,,V pohodě já to zvládnu" řekla jsem ,,Hlavně se mi tu neztrať" řekl ,,Budu se snažit" šla jsem ke schodům které vedou dolů. Šla jsem se tam podívat. Byla tam šatna tělocvična na tanec a posilka Wow už se mi to začíná líbit budu posilovat a zatancuju si. Šla jsem nahoru do druhýho patra. Tam byli pokoje koupelny a ještě pracovna. Další patro tam byli pokoje pro služebný a koupelny ještě jeden zamknutej pokoj. ,,Chcete se tam podívat?" zeptal se asi služebný ,,Můžu?" přikvýl otevřel mi ho a mě se naskytl velkej pokoj kde bylo všechno. Klavír, kytary, klávesy a bicí wow. ,,Chcete vidět vaši ložnici?" zeptal se znova ,,Jo" řekla jsem. Šli jsme dolů a zavedl mě na konec chodby ,,Tady to je ložnice vaše a pana Biebera" otevřela jsem jí a vykulila oči. Byl obrovskej. Obrovská postel s nebesy stůl balkon a mega koupelna. Šla jsem ještě nahoru do toho pokoje s nástroji sedla jsem si ke klavíru bála jsem se na něj šáhnout. Zkusila jsem jeden ton krásně hrál zkusila jsem jednu melodii pořád mi to jde. Vzala jsem si papíry co tam měl Justin a našla písničky dala jsem si That should be me. Začala jsem to hrát a potom jsem ještě zahrála několik písniček ale jednu umim nazpamět a to je Nothing like us tu mi Justin udělal když jsem se snim rozešla kvůli Seleně.
Z pohledu Justina
Zavolal jsem všechny. Bodyguardy a ještě služebníky. ,,Je tady tamto to tlačítko kde zavoláte bodyguardy?" zeptal jsem se ,,Jo" řekli všichni. Byla tu Molly jedna služebná která tu přespává potom ještě Taylor to je vlastně všechno a bodyguardi a ještě tu mám jednu uklízečku. Chtěl jsem najít Bellu ale najednou jsem slyšel hraní klavíru. ,,Kdo hraje?" zeptal jsem se Taylora ,,Vaše přítelkyně" ,,Cože?!" vyběhl jsem do třětího patra a šel na konec chodby už jsem slyšel i zpěv hrála Nothing like us začátek. Kouknul jsem se tam a hrála tak krásně. A zpívala mnohem líp když skončila tak se šla podívat na další nástroje vzala si kytaru a nevěděla jak na to hrát ,,Chceš to naučit?" zeptal jsem se jí vylekala se a otočila se ,,Jak dlouho si tu?" zeptala se ,,Od tý doby co si hrála Nothing like us ale bylo to slyšet dolů." ,,Promiň" řekla a postavila se ,,Proč se omlouváš?" ,,Asi jsem na to neměla hrát ale tak moc sem to chtěla zkusit" řekla a šla ke mě ,,To nevadí nevěděl jsem že zpíváš tak krásně a ještě hraješ na klavír" ,,No hrála jsem a klavír máme doma v garáži tak jsem tolikrát hrála a zpěv mě hodně baví" objal jsem jí ,,Si úžasná" řekl jsem ,,Chceš naučit na kytaru?" ,,Ne dnes ne" přikývl jsem šli jsme dolů a byly tam všichni myslim z baráku ,,Takže tohle je moje přítelkyně Bella a tohle je Molly služebná uklízí vaří a musíš si zvyknout že ti bude se všim pomáhat takže tu nebudeš nic dělat" přikývla ,,Tohle je Taylor ten ti taky bude pomáhat a tak trochu chránit" znova přikývla ,,A bodyguardy už znáš" usmála se. ,,No kdo by mě neznal" řekl Kenny a objal Bellu. Když už byl večer tak jsme šli na večeři a potom spát.
ČTEŠ
Belieber Forever ✔
FanfictionUpozornění: Tento příběh jsem psala když jsem byla hodně mladší takže se tam najde hodně chyb. Takže číst jen na vlastní nebezpečí xddd Story 2015 Stane se něco když se slavný Kanadský zpěvák Justin Bieber zamiluje do svý fanynky? A co když fanynka...