DIMINEATA
DIN PERSPECTIVA LUI BELLA
Eram in pat cu Louis,si el dormea. M.am ridicat cu grija si m.am dus in camera mea. Din bucătărie se auzeau voci. In camera mea mi.am pregătit o pereche de blugi strâmți negri cu tur,o bluza larga neagra,niste bascketi albi. M.am dus la baie sa fac dus,sa ma îmbrac,machez etc etc. După dus trebuie sa ma îmbrac. M.am machiat nu prea strident:tus,rimel și strugurel. M.am dus la bucătărie.
N:Poti te rog sa il trezești pe Harry?
E:Seeegoor!
N:Mersi!
M.am dus in camera lui Harry fara sa bat si el dormea. Aha.
E:Harry!
Nimic.
E:Harold!
Iarăși nimic.
E:Harry,sunt Bella ,hai sus!
H:Aha...
A deschis un ochi,si cu celălalt era in pat,mi.a tras un zâmbet mirific (ca in poza).
H:Acum.
Când a tras pătură am văzut ca era doar in boxeri. M.am înroșit toată.
H:Hai zi ca nu.ti place ce vezi!
E:N-nu!
H:Ești drăguță când înroșești.
E:Hai sus! Maniac pervers -am zis in șoaptă ultima parte-
H:Vrei sa ma îmbrac de față cu tine?
E:Nu! Paaaaa!
H:Aha. Pa.
Am ieșit din camera si am expirat ușurata. Am coborât jos,si toți șușoteau. Când m.au văzut s.au oprit,toți. Chiar si fetele. Niall nu era.
E:Ce.am făcut?
Toți:Nimic!
E:Atunci de ce v.ați oprit din vorbit când m.ați văzut?!
D:Bella,nu e nimic!
E:Denisa,stiu ce stiu,dar acum nu stiu nimic! Eu plec.
Am urcat sus in camera mea,si am trântit ușa. Mi.am luat o pereche de blugi strâmți,un tricou cu I ♥ London!
,tenisi și machiajul l.am lăsat așa. Mi .am luat o geanta ca sa pun:telefon,tus,rimel,strugurel,bani etc etc. Am coborât jos si mi.am luat o pereche de ochelari de soare. Toți se uitau la mine ca la mașini străine.
Li:Unde pleci?
E:La dracu'! Iartă.ma Liam. Plec.
Am trântit usa si m.am dus departe ca sa sun un taxi.
IN TAXI
???:Unde mergeți?
E:La mall.
???:Bine.
*După 5 minute*
???:Am ajuns. £ 2
E:Uitați aici.
Am coborât din mașină si m.am dus către mall.
CITEȘTI
Prinsa cu One Direction
FanfictionBella dorește sa ii cunoască pe One direction,ea se va îndrăgostii de cineva din frumoșii băieți. Pe parcursul citirii veți afla mai multe lucruri!