'Blieb''Blieb'
Ik werd wakker en zette de wekker uit. Keek mijn kamer rond en zag dat er al licht door een kiertje tussen de gordijnen scheen. Stapte uit bed en deed de gordijnen open. Keek naar de horizon en zag een rood,oranje en paarse lucht. Het zag er zo mooi uit. Op eens hoorde ik gekrab tegen de deur, ik deed de deur open en mijn lieve kat rende meteen naar binnen en ging liggen op mijn bed. 'Hey, waumauwtje goedemorgen'. Ik pakte mijn kleren en ging snel douchen. Liep naar beneden toe en keek op de klok. 'Oh shit'. Het is al 7:00 maakte snel eten en at het op deed mijn jas aan en pakte mijn tas (mijn zware brugklas tas). Keek snel even hoe laat het was deed mijn oordopjes in en fietste toen snel weg naar school toe. Fietste zo hard mogelijk naar school.toe terwijl ik mijn favoriete liedje luisterde. Ik fietste de fietsenstalling in en zag een groepje jongens staan eentje keek me aan enik werd een beetje rood. Zette me fiets snel weg.En ik pakte mijn spullen uit naast mij zat Iris en acher ons zaten Anna en Nuha. We zaten met z'n vieren te praten nou zij met z'n drieeën. Ik kon maar niet luisteren ik dacht alleen aan die jongen die mij aan keek. Ik wist wie het was, Mats. 'Roza''Roza''Hallo Rosanne'
Ik schrok op Iris zwaaiden met haar handen voor mijn gezicht. Wat is er? Vroeg ik. Over wie droomde je? Vroeg Nuha.
Na dat de bel was gedaan liepen we de aula in ik botste bijna tegen iemand aan. Ik keek achterom en zag dat het Mats was. Ik liep snel weer achter mijn vriendinnen aan en ging zitten. Keek nog even waar Mats net stond maar hij was er niet meer.Toen we een tussen uur hadden gingen nuha ik werken (klooien) in de aula. En ze merkte wat aan mij dus vertelde ik haar over mats. En raadt dan eens wie er toen net toevallig binnen kwam !MATS!
Mijn mentor (van Beek) zat ook in de aula en Nuha had geen zin om te veel wiskunde huiswerk te gaan maken dus schreef ze van mij over. Rosan geef me maar een tik als hij langs komt.
Dus toen mats langs liep tikke ik haar aan ze keek heel snel op zij en toen keek mats ons raar aan. We moesten kei hard lachen Rosa ik bedoelde van Beek.We hadden nu wiskunde les maar het goede humeur van de klas was erg ver te zoeken.