1.Bölüm

283 13 3
                                    

Merhaba ben Rosa Rider 17 yaşındayım New York'ta oturuyorum. Multimedia Easy.
***************
O sabah çok heyecanlı uyanmıştım çünkü bir yaz kampına katılmıştım tam 3 ay çok güzel olacak bugunde gidiyorum. Hemen yatağımdan kalkıp banyoya girdim ılık bir duş aldım daha sonra saçlarımı kurutup maşa yaptım. Eyeliner, rimel sürdükten sonra dolabımın karşısına geçtim. Siyah kot shortumu, pembe yarım t-shirtümü giydim parfümümü sıkıp aşağıya indim.
-Anne? Baba? Ben hazırım
-Peki tatlım. Jack ?
-Efendim hayatım
-Kızımız hazır hadi onu bırakılım
-Tamam hayatım. Benim meleğim ne kadar güzel olmuş
-Teşekkür ederim baba fakat abartıyorsun.
Daha sonra gülerek arabaya bindik. Otobüslerin kalkacağı yere geldik anneme ve babama sımsıkı sarıldım.
-Sizi seviyorum
-Bizde seni tatlım dikkat et
-Peki
Otobüse bindim oh bu çok iyi cam tarafında ben oturuyordum ve yanıma bir çocuk oturdu. Siyah gözlü kumraldı. Giydiği t-shirtünden kasları belli oluyordu. Çok tatlı ve taştı. Ben bunları düşünürken elini uzattı.
-Merhaba ben Luke. Luke Rydi
-Merhaba bende Rosa Rider
-Memnun oldum
-Bende
Dedim ve kafamı cama yasladım kulaklığımı takıp müzik dinlemeye başladım. 1 saat sonra Luke kulaklığımı çıkardı.
-Müzik dinlemekten sıkılmadın mı ?
-Hayır ne oldu ki
-Benim çok canım sıkıldı biraz sohbet etsek?
-Olur iyi fikir
-Kaç yaşındasın? Nerede oturuyorsun?
-17 yaşındayım New York'ta oturuyorum. Sen?
-18 yaşındayım bende New York'ta oturuyorum sevgilin var mı?
-Hayır yok senin?
-Benimde yok bu arada beraber müzik dinleyelim mi?
-Olur dedim ve kulaklığımın birini ona verdim baya yakınlaşmıştık müzik dinleme başladık. 4 saat süren yol sonra kamp yerine geldik. Mis gibi havası olan bir orman çok güzeldi. Daha sonra görevli konuşmaya başladı.
-Çocuklar herkes çadırında 2 kişi kalacak. Kızlar kızlarla erkekler ise erkeklerle hadi bakalım çadırlarınızı seçin ve istediğiniz gibi eğlenebilirsiniz.
Hemen bir çadır seçmek için ilerledim ve çadırımı seçtim yanıma bir kız geldi.
-Merhaba çadırında yanlızsan beraber kalalım mı?
Kızı baştan aşağıya süzdüm iyi ve güzel kıza benziyordu.
-Tabii bu arada benim adım Rosa Rider
-Bende Bessy cop. Tanıştığımıza sevindim
-Bende gel hadi yerleş.
-Peki dedi ve içeri girdi. Sohbet etmeye başladık daha sonra anons geçti. "Tüm öğrenciler akşam yemeği düzenlendi herkes akşam yemeğine"
-Hadi gidelim Rosa
-Tamam sen git ben geliyorum
Bessy gitti. Bende saçımı falan düzeltip çadırımdan çıktım ve Bessy i bulup yemeğe oturdum. Yemeğimi yedim ve Bessyiye;
-Ben biraz yürüyüş yapıcam beni merak etme Bessy
-Tamam.
Ormana doğru ilerlemeye başladım. Yürüyüş iyi gelmişti. Fakat hava kararmıştı ve ben galiba kaybolmuştum ilerliyordum fakat sanki aynı yerde dönüp duruyordum.
-İmdaaaaaaatt???
Off Rosa of yaptın yine yapacağını. Önümden hızlı birşey geçti. Çok korkuyordum derin derin nefes almaya başladım.
-Kimsin ?
Daha sonra bu şey arkamdan geçti aynı şekilde.
-Uzak dur benden kimsin ??
Aynı hızla tutup beni ağaca yapıştırdı sırtımın acısıyla inledim...
Merhaba canlarımm bu benim ilk Hikayem bu bölüm biraz kısa oldu ama diğerleri uzun olacak vote ve yorumlarınızı bekliyorum onlar benim ilham kaynağım hikaye ile ilgili fikri olan yorum yapabilir sizleri seviyorum ****Teşekkürler****

~Vampir Hayatım~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin