6-ALIŞVERİŞ ZAMANI !!!

2.9K 191 3
                                    

''CEYLİN'İN AĞZINDAN''

Sabah uyandığımda Mert bir elini belime sarmış bir şekilde uyuyordu.Birden elini ittirip yataktan kalktım.Sanırım Mert'in uykusu biraz derin.Ne kadar dürttüysem o sadece mırıldanıp uykusuna devam etti.Bende daha fazla uğraşmadan sessice odadan çıktım.Evde ki kimseyi uyandırmadan gizlice çıktım evden.Nazlı abla kesin uyanmıştır.O ne olursa olsun hep erken uyanırdı.Mutfak camının olduğu tarafa geçip camı tıklattım.Bir kaç dakika sonra Nazlı abla gelip bana soran gözlerle baktı.Kapıyı açmasını işaret edip kapının olduğu tarafa gittim.Nazlı abla kapıyı açıp hemen beni odasına çekti.Bu saatte neden dışarda olduğumu sordu.Ben Nazlı abladan hiçbir şeyimi saklamazdım o yüzden olup biteni en baştan sonuna kadar eksiksiz anlattım ve annemlere birşey söylememesini istedim.İlk başta karşı çıktı ama sonra kabul etti.Odama çıkıp biraz uyuyacağımı ve kahvaltıya beni uyandırmamasını söyledim.

Odama çıktıktan sonra kısa bir duş alıp yatağıma girdim.Ne çok yorulmuşum ben böyle.Üstelik ne kadar çok uyusamda sanki 3 gündür uykusuz dolaşıyomuşum gibi uykum vardı.Başımı koyduğum gibi uyudum.

3 SAAT SONRA

Biri resmen yatağımda tepiniyordu.Tek gözümü açarak beni uyandırmaya çalışan(yatağımda tepinerek uyandırmaya çalışan)Begüm'e masum masum bakıp ''5 dakika daha'' dedim.

(B)-Amma mızmızlandın Ceylin yaaa kalk alışverişe gidicez hadii.Sabahtan beri tepiniyorum uyanamadın kızım ne ağır uykun varmış.

(C)-Ama Begüm benim çok uykum var hem ben alışveriş yapmayı sevmem ki. Ben böyle söyleyince Begüm tepinmeyi bırakıp şaşkın şaşkın bana bakmaya başladı.

(B)-Ciddi olamazsın gerçekten alışverişi sevmiyo musun ?

(C)-Evet bana göre alışveriş çok yorucu.Benim alıcağım şey hep belirlidir gider alır çıkarım.Öyle saatlerimi alışveriş için harcamam.

(B)-O zaman alışmaya hazırlansan iyi olur çünkü benimle hep alışverişe geliceksin.Hadi kalk hazırlan.Alışverişe gidiyoruuuzzz..

Ama benim uykum var ya.Oflaya oflaya yatağımdan kalkıp tuvalete gittim.Elimi yüzümü yıkadıktan sonra bir tane şort ve onun üstüne mavi t-shirtümü giydim.Her zaman ki makyajım olan eyeliner ver ruju da sürdükten sonra aşağıya indim.Begüm salıncakta oturmuş beni bekliyordu.O da benim gibi mini şort ve askılı bir t-shirt giymişti.Sandaletlerimi de giydikten sonra bahçeden çıktık.Begüm'le beraber sitenin başında ki durağa gidip beklemeye başladık.Biz beklerken bir araba önümüzde durup ''gidiceğiniz yere kadar bırakalım isterseniz''dedi.Begüm''tamam''diyince dönüp ona ne yapıyorsun sen bakışı attım.O da bana onlar benim arkadaşım bakışı atınca arabaya bindik.

Yaklaşık 35-40 dakika sonra büyük bir alışveriş merkezinin önünde durduk.Begüm arkadaşlarına teşekkür ettikten sonra arabadan inip içeriye girdik.Begüm ilk karşımıza çıkan mağazaya girdi.Ben de onu takip ettim.O elbiselere bakarken bende şortlara baktım.Beğendiğim 2 şortu da alıp Begüm'ü beklemeye başladım.Begüm bir 10 dakika sonra elinde iki poşetle yanıma geldi.

(B)-Hadi yukarıda ki mağazalara da bakalım

(C)-Tamam bakalım ben başka birşey almıcam zaten.Sen bakarken bende oturup beklerim seni.

(B)-Tamam olur

Bir üst kata çıkıp yeni bir mağazaya girdik.Begüm hemen elbiselere bakmaya gitti.Ben de oturucak bir yer bulup oturdum.Yaklaşık bir yarım saat sonra Begüm elinde 2 elbise 1 şotrla yanıma gelip oturdu.

(B)-Bunları alıyorum.Sen birşey almıcak mısın?

(C)-Hayır bunlar bana yeter.Ben acıktım hadi parasını öde de yemek yemeye çıkalım.

(B)-Tamam

Dedikten sonra Begüm parayı ödeyip yanıma geldi.Birlikte yemek katına çıkıp siparişlerimizi verdik.Yemeklerimizi yedikten sonra evee gitmek için kalkmıştık ki.Begüm'ün telefonu çaldı.O biraz konuştuktan sonra bana dönüp ''Mert bizi almaya gelicekmiş hava karardığı için'' dedi.Başımla onaylayıp alışveriş merkezinin çıkışına gittik.Yaklaşık bir 15 dakika sonra bir araba önümüzde durdu.Begüm arabaya doğru gitti.Kapıyı açtığında içerdekinin Mert olduğunu gördüm ve bende arka koltuğa geçtim.Yol boyunca neredeyse hiç konuşmadık.Zaten konuşucak halimde yoktu.Çok yorulmuştum.Alışveriş kesinlikle bana göre birşey değildi.Evin önüne gelince teşekkür edip arabadan indim.Eve girdiğimde gereksizle annem televizyon izliyordu. Amacım onlara gözükmeden odama çıkmaktı ama ne yazık ki öyle olmadı.Gereksiz bana dönüp

(G)-Hoşgeldin nerdeydin? diye sorunca gözlerimi devirmemek için kendimi zor tuttum.Anneme söylemiştim annemde ona söylemişti sanki bilmiyor nerede olduğumu.

(C)-Begümle beraber alışverişe çıktık.Şimdi izin verirseniz gidip yatıcam.

(G)-Yemek yemicek misin?

Gereksize ne oldu böyle?Beni mi düşünmeye başladı yoksa?

(C)-Hayır tokum Begüm'le dışarıda yedik.Dedikten sonra daha fazla birşey söylemesine izin vermeden yukarıya çıkmaya başladım.Neden en üst katı bana verirler ki çık çık bitmiyor lanet şey.En sonunda odama çıkınca kendimi direk yatağıma attım.Hiç değilse yatağım büyük istediğim şekilde yatabiliyorum.Üstümü bile değiştiremeden uyku bastırdı.Eğer kalkarsam uykum kaçıcak biliyorum.Kalkmaya da hiç niyetim yok en iyisi böyle yatmak diye düşünüp kendimi saldım.En son hatırladığım şeyse Mert'in bana gülerek bakmasıydı.

Gizemli 🌀Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin