7 глава

64 8 1
                                    

Чонкук хвана Таехьонг за ръката и го поведе към входната врата.
            Тае: Мамоо излизам.
             Майката: Прибери се на време, днес беше болен.
             Тае: Добре.
Излязоха и си взеха нещо за хапване. После сладолед. Кук се изцапа и Тае го целуна като махна оцапаното. Куки се изчерви.
             Тае: Май май много ти харесва.
             Кук: Искаш ли към вкъщи?
Таехьонг го удари по рамото.
             Тае: Перверзник такъв.
              Кук: Ти си същия какво се оплакваш.
Отидоха в къщата на Кукито. Увериха се че няма никой. Тае бавно започна да маха тениската на Чонкук. Кук си уви краката върху кръста му и започнаха да се целуват бавно и страстно. Отидоха до спалнята и Тае бавно сложи Кук на леглото. Тае помогна на Кук да се съблече. Бавно започна да смъква боксерките на Кук. Члена му беше толкова надървен. Тае се съблече и той целия и бавно започна да целува Кук . Започна да слиза надолу по корема му докато не стигна члена му. Погълна го целия и Кук изстена тежко. Тае си извади издутината и накара Чонкук да се обърне с гръб. Той започна бавно и полека да навлиза в Кук докато той стенеше от удоволствие. Най накрая Тае достигна неговата точка и Чонкук свърши. Толкова тежко дишаха. Дадоха си една целувка и легнаха да си починат.
             Тае: Беше невероятно.
              Кук: Така си е. Обичам те ❣️
              Тае: И аз те обичам много 💗
След като си поседяха отидоха да се изкъпят .
              Кук: Мисля, че пак ще повторим.
               Тае: Забрави.
              Кук: Щоо!
             Тае: Защото нямам сили. И още не държи температурата.
             Кук: Звънни на майка си. Кажи и че ще спиш у нас. Аз ще те излекувам😁.
              Тае: Добре съгласен.

Да те обичам е трудно ( Завършена )Où les histoires vivent. Découvrez maintenant