-Tudod, hogy utállak igaz?!-mondta Harry.
-Nálam nem jobban Potter!-válaszolta Draco.
-Figyelj...mivel utáljuk egymást és ellenségek vagyunk, így nem szívesen kérek tőled szívességet...
Kérlek vigyázz Lilyre, mert nagyon megszeretett téged! Ha meghallom, hogy megbántod vagy bármilyen fájdalmat okozol neki velem gyűlik meg a bajod! Értetted?!-mondta az aggódó báty.
-Nem szeretek szívességet tenni, főleg nem neked, de mivel Lilyről van szó, így megteszem...ja és nem félek tőled Potter, félreértés ne essék, viszont nem szándékozom megbántani!-mondta Draco, majd visszajött hozzám.
-Na miről beszéltetek?-kérdeztem.
-Pasis téma...-mondta Harry.
-Ó! Esetleg barátok lettetek, hogy már témátok is van?!-vigyorogtam.
-Mi! Fúj, dehogy! Én Potterrel?! Inkább öljenek meg!-fintorgott Draco.
-Malfoyal?! Ne nevettess!-mondta Harry, miközben pofákat vágott.
-Okéé...-mondtam.
-Majd később beszélünk Harry, most megyünk!-majd megfogtam Draco kezét és elmentünk onnan.
-Szia Lily!-köszönt Hermione.
-Szia!-köszöntem vissza.
-Annyit szerettem volna mondani, hogy sajnálom...igazad van, azt is figyelembe kellett volna vennem, hogy neked mi a jó és rossz. Barátnők vagyunk és védenem kell téged! Neharagudj kérlek!-kért bocsánatot a lány.
-Semmi baj, Hermione...türelmesebbnek kellett volna lennem, én is sajnálom.
Megöleltük egymást.
-Nem is mondtam még, hogy milyen gyönyörű vagy!-dícsért Hermione.
-Te sem panaszkodhatsz csajszi!-mosolyogtam.
-Malfoytól kaptad azt a szép rózsát?-kérdezte.
-Igen!-majd a fiúra néztem és elmosolyodtam.
-Vigyázz rá Malfoy!-mondta Hermione.
-Fogok Granger...-mondta Draco.
-Na megyek nem zavarok tovább, Ron amúgyis vár, sziasztok!-majd elment.
-Felkérhetem egy táncra hölgyem?-kérdezte mulatságosan Draco.
-Uram...-majd kinyújtottam a kezem.
Táncolni kezdtünk, majd belenéztem a fiú szemébe...egyszerűen leírhatatlan volt...
Lassan megcsókoltam Dracot, aki visszacsókolt.
Egy idő után mindenki elment, már csak ketten maradtunk.
-Köszönöm ezt a csodás estét Draco...-majd megöleltem.
-És még nincs vége...-vigyorgott.
-Nincs kedved szórakozni kicsit?-kérdezte.
-Mire gondolsz?-néztem mosolyogva.
-Csukd be a szemed!-mondta.
-Becsuktam a szemem, majd megfogta a kezem és bevitt egy szobába, aminek becsukta az ajtaját.
-Mire készülsz?-nevettem.
-Kinyithatod a szemed!-mondta.
Beleültetett az ölébe, majd csókolgatni kezdett.
-Draco, mit csinálsz?!-nevettem.
-Sss!-majd lefektetett.
Tovább csókolgatott.
-Még megsem kérdeztem, hogy akarod-e?-mondta.
Nem válaszoltam csak mosolyogtam, majd beletúrtam a selymes hajába, levettem az ingjét, stb...*mindenki tudja mi történt*😏
ESTÁS LEYENDO
Ellenség vagy Szerető...
FantasíaMilyen lehet, ha a bátyád ellenségével szerelmi viszonyod lesz? Ha van kedved olvass bele és megtudod😊