AKIN:(Yine ilk ben uyanmıştım)"çok uykucusun çok(dedim gülerek birden gözlerini açtı ve yorganın altına saklandı)
DENİZ:hiçte uykucu değilim.(dedim yorganın altından üstümde birşey yoktu utanmıştım)
AKIN:(gülerek)yorganın altından çıksana güzelim(diyip yorganı çekiştirdim)
DENİZ:ya Akın dur çekeleme yaa,ben burda iyim hem sen kalkıp duşa girsene
AKIN:zaten gördüm güzelim, nie utanıyosun.Bende oraya geliyorum o zaman (dedim gülerek)
DENİZ:tamam dur sen gelme(diyip yorganı kafamdan azcık indirdim)
AKIN:(yüzünün yarısı görünen denizin gülerek alnını öptüm)hadi güzelim duş yapalım kahvaltıya gidelim.
DENİZ:neden evde yemiyoruz ki
AKIN:evde yiyelim istersen güzelim sen nasıl istersen.
DENİZ:(kendimi çarşafa sararak duşa doğru koştum)ilk ben gidicem
(Akın arkamdan gülmüştü,duştan çıktığımda kapıdan tutup beni kendine çekti,başımdaki havluyu çıkardı kafasını boynuma gömdü)
-"çok güzel kokuyosun,bıraksalar ben burda yaşarım"
-(Akına döndüm söylediği söz beni etkilemişti aramızda çok az mesafe vardı gözlerim Akın'ın dudaklarına gitti.Akın gülümsedi ve beni öptü geri çekilip duşa gitti,hemen Akın'ın tişörtünü giydim benimde kıyafetim vardı ama Akının üstünü giymek istedim.mutfağa girdim ve kahvaltı hazırlamaya başladım.kendi kendime mırıldanıyodum bi an belimden biri sarıldı)
AKIN:(duştan çıktım mutfakta mırıldanan Deniz'in yanına gittim.Benim tişörtümü giymişti şuan çok çekici dursada.mırıldanarak Dans eden Deniz gülmeme sebep oldu arkadan yaklaşıp sarıldım)
-"Akın korkutun beni"
-"dalmışsın güzelim geldiğimi fark etmedin"
-"biraz öyle oldu (dedim gülerek)hadi sofra hazır sofraya(ikimizde masaya oturduk güle eğlene kahvaltı ettikten sonra gözüm bahçeye takıldı,Akını çekiştirerek bahçeye çıkardım.Bahçeyi keşfederken hortum gördüm hemen suyu açtım ve ıslatmaya başladım)
-"güzelim ıslanıyorum"(dedim gülerek)
-"Demek ıslanıyosun KOÇOVALI, ne kadar ilginç"(diyip daha çok ıslattım)
-"demek öyle"(diyip Denizi yakaladım ve havuza attım)
-"Akın'ya bu hazksızlık ben daha çok ıslandım"(Akın yanıma atladı,bende boynuna atladım bacaklarımı beline doladım.Birden gülmeye başladım)
-"güzelim?"
-"Neden,böyle anlarda bi sessizlik oluyo"
-(Deniz'in dediğine gülmüştüm.Denize daha çok yaklaşıp onu öpmeye başladım kendimi her zaman ona çekilirken buluyorum.Deniz'de bana karşılık veriyordu.Çalan telefonumla birbirimizden ayrıldık)
-"kim arıyo ki bu saate"
-"ben bi bakıyım güzelim(diyip suda çıktım)
-(sudan çıkıp Akın'ıngelmesini bekledim)
-"Deniz"
-"efendim"
-"Dönmemiz lazım"
-"neden,bişeymi oldu Akın yüzün nie öyle?"
-"Çağatay geri gelmiş ve "
-"gelmiş ve ne"
-"mahalleye bombalı tuzak kurmuş,dönmemiz lazım"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AKDE (Akın Kocovalı Hikayesi)
FanfictionAkın ve Deniz'in acı, aşk, sevgi, umut dolu hikayesi .