4. Dělal jsem si naděje...

99 10 0
                                    

Louis: ,,Kluci klid" řekl jsem a uculil jsem se. ,,Proč vždyť máš dokonalej hlas" řekli oba. ,,Kluci,kluci... Kdybych měl dobrej hlas tak by my někdo ze slavných neřekl že si dělám naděje.... Protože zpívat neumím" řekl jsem a oni na mě čučeli s výrazem ''děláš si prdel"?!

Niall: ,,Loui jako fakt?!" vyvalil jsem oči. ,,Co??" divil se co myslím protože nevěděl co myslím. ,,Fakt si potkal slavnou osobu, která ti to řekla?!" koulil jsem a on se nad tím pousmál. ,,No jo je to tak"

Liam: ,,Kdo to byl??" zepal jsem se ho. ,,Nic vám neřeknu... Řeknu vám jen to že jsem byl v x-factoru.... Neřeknu kterej rok a řeknu vám Simon to nebyl.... Protože on je tam snad každej rok.... A navíc jako jediný mi řekl to slovo na které čeká každý a to je Yes!" usmál  se. ,,Dělal jsem si naděje." řekl a bral to tak nějak s klidem, netížil ho neůspěch. ,,A to ti nevadí že jsi to s tak dokonalím hlasem nedotáhl dál?" zeptal jsem se.

Louis: Tak tím mě zakočil. ,,Milí Liame,kdyby mě zatěžovalo něco tak absorudního, jako je to že jsem pohořel tak mi praskne hlava a jsem někde na psychiatrii" zasmál jsem se svému konstatovaní a kluci taky. Je snimi sranda. Bylo něco kolem páté hodiny ráno takže v Austrálii je večer. ,,Kluci za hodinu je šest musím do práce a tak... Já jdu ... Pak se ozvu pá" usmál jsem se. ,,Pa" pozdrav opětovali a já videohovor ukončil klikem myší na čudlík na monitoru vypnout .....

Tak tady je další díl.... Vše se mi zdá takový bez šťávy.... Bez života .... Prostě nuda... Omluva jak za nudu tak i za hrubky... A na obrazku je Liam a Niall  xxZdeexx

Svět internetuWhere stories live. Discover now