1

199 2 2
                                    

Kurguya uzun zaman önce ara vermiştim sonra yayından kaldırma kararı aldım şimdi tüm bölümleri düzenleyip tekrardan atamaya başlıyorum.

Herkese iyi okumalar...

Hayatımın nereye gittiğini bilmeden uyandığım bir gün daha.. her sabah güne böyle sorgular bir şekilde uyanmasam da bugün hayatımı sorgulama günümdü herhalde hiç olmasa şuanı öyle ilan ediyordum.

Yataktan mutlu bir şekilde kalkmıştım çünkü bugünden sonra zengin biriydim. Odadaki işlerimi hızlı bir şekilde halledip odadan çıktım belki de bu evde son günümüzdü zengin olunca bu evi de bu hayatı da siktir edicektim.

" Günaydın benim zenginliğe doğru ilerleyen ailem"

" Gine rüyalarla güne başlıyor bizimki hadi hayırlısı " kimse şu an modumu düşüremezdi.

Masadaki patatesli yumurtayı görünce direk önüme almıştım tavayı kimsede umrumda değildi açıkçası..

" Bize ne kaldı acaba" aman sanki çok yiyormuş gibi bide konuşuyor.

" Sen yağlı şeyler yemiyorsun ki niye boş yapıyorsun " , " Kızlar tamam tartışmayın hem Esin sende o tavayı yerine koy sanki yemek vermiyoruz sana da kıtlıktan çıkmış gibi tavayı önüne almışsın" Annemin sözünü dinleyip tavayı yerine koymuştum.

Zengin olunca bırakmayacağım tek yemek olabilirsin. Kahvaltımızı yaparken bir yandan da bugün nasıl zengin olacağımdan bahsediyordum.

" Gine karakoldan toplamayız umarım seni" ablam biraz daha konuşmaya devam ederse çatalı kafasına yiyecekti.

" Zengin olduğumda görüşürüz canım" diyip masadan kalktım. Annemin yanağından öpüp " Eline sağlık Sultanım artık her sabah kahvaltı hazırlamayacaksın" diyip mutfaktan çıktım ablam arkamdan söyleniyordu ama asla umursamıyordum.

Çantamı alıp evden çıktım o gün gelmişti uzun zamandır üzerinde çalıştığım her şey tek tek yerini bulacaktı bu sefer ben kazanacaktım ve bu hayattan kurtulacaktım. Ne pasına olursa olsun.

Durağa gidiyordum ne kadar bu yoldan bu duraktan bıkmışta olsam bugün her şey değişecekti.

Otobüs beklemek büyük bir işkence olsabile gelen otobüse binmek ölüm gibiydi.

Otobüsün geldiğini görmek beni sevindirmişti çünkü fazla beklememiştim hatta hiç beklememiştim.

Otobüste oturacak yer ilk defa bulmuştum buda beni baya şaşırtmıştı muhtemelen bir daha buralarda olmayacağım için koltuklara oturma şerefini bulmuştum.

Zenginliğimi hayal ediyordum ilk alacağımı şey araba olacaktı muhtemelen.

Siyah bi Range Rover alman gerekiyordu.

Hayallerim sonu yoktu. Gelmem gereken yere gelmiştim otobüsten inip derin bir nefes almıştım.

Sarsılmaz holdingin kapısının önüne gelmiştim burdan içeri girdiğimde her şey değişecekti.

Aslında benim hedefim bu holding değil benim hedefim bu holding sayesinde Amerika'ya gitmekti ve NASA'ya kabul edilmekte değildi aslına bakarsan ama ben NASA'ya girmek zorundaydım kendimi duyurabilmek için.. o zaman işte kendi benliğimi yaratacaktım.

Kendi NASA mı kendim kuracaktım ama Amerika'da değil ya da başka bir ülkede değil kendin ülkemde bunu başarmak istiyordum.

Tüm fizikçileri Türkiye'de toplamak, ülke mi güzel bir yere çevirmek istiyordum kimsenin yurt dışına gitmek için planları olmasını istemiyordum herkesin ilerideki 7 holdingimden bir tanesine girme isteği olsun istiyordum.

KARANLIKTA Kİ KIZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin