❤Capitolul 5❤

770 58 3
                                    

* -Te iubesc, Sam!

- Și eu, creţule!

Cuvintele astea imi umpleau inima de fericire. Nu îmi vine să cred că m-am căsătorit cu Harry și avem doi copii,o fetita și un baietel minunati. După toate certurile și ură pe care am avut-o fata de el am ajuns sa îl iubesc pe creţul asta mai mult decât propria viata.

-Mami,mami! Andy nu ma lasă în pașe!

-Andy, ce ai cu sora ta? Întreba Harry în timp ce o i-a pe Emma în brate.

- Mi-a luat masinuta preferata și nu mi-o mai da inapoi .

-Emma.... spun în timp ce o privesc serioasa.

- M-a făcut pitică!

-Deparca nu ești.. mormăie Harry pentru el.

-Tati,ai zis șeva....

-Am zis ca te iubesc.

- Ti eu te iubesc. spune Emma și îl pupă pe obraz.

- Pe mine nu ma iubește nimeni..

- Ba da. Te iubesc eu! Vino la mami.

- Și eu te iubesc mami.

- Hei! Pe noi nu ne iubiti? întreabă Harry revoltat

- Ba da va iubim.

- Și eu vă iubesc. Pe toți. *

Am deschis brusc ochii și m-am uitat în jur și am realizat ca a fost un vis. Iar eu eram tot răpită de Harry. Ma uit pe perna lui, dormea. Dormea asa de frumos. Avea părul ciufulit și era dar în boxeri. M-am ridicat din pat și am mers la baie. Am dat drumul la apa sa curca fiindcă voiam sa îmi fac o baie.

Harry pov:

Am vrut sa o iau pe Sam în brate, și mi-am dat seama ca nu mai era în pat. M-am ridicat în fund și m-am frecat la ochi.

-Sam,am început să o strig dar am văzut că nu răspunde.Sam?

Niciun răspuns. Unde o fi fata asta? Dacă a fugit a făcut cea mai mare greșeală din viata ei. Cobor repede jos, și îi văd pe baieti ca se uitau la televizor.

-Ati văzut-o pe Sam?

-Nu, nu a coborât jos.

-Nu e nici în dormitor.

-Ai încercat și baia, întreabă Perrie.

-Asta e trebuia sa îmi dau seama.

Urc repede scările și întru în dormitor. Încerc canta și văd că e încuiat. La dracu, sigur a ieșit pe geam.

-Sam,deschide știu că ești acolo. Nu se auzea nimic. M-am așezat pe marginea patului cu palmele la ceafa. După vreo 10 minute de stres,o vad și pe frumoasa ca iese din baie intru prosop alba și foarte scurt.

-Te-ai trezit,ma întreabă cu o voce inocenta.

-Ce dracu crezi ca faci, spune nervos,si atunci i-am tras o palma. A căzut pe jos. Plângea. De ce am reactionat asa?

-Ce dracu am făcut, am făcut o baie,spune ea printre suspine.

-Și de ce nu ai raspuns când te-am strigat?

-Poate ca nu tea-am auzit,despteptule,spune și se ridică de jos. Se duce la oglinda și se uita la obrazul ei rosu, și începe mai tare sa plângă.

-Mi-am făcut griji pentru tine, tip la ea.

-Și trebuia sa ma pleznesti pentru ca Styles își face griji, nu totul se rezuma la tine, tipa printre lacrimi.

In my heart ❤(Harry Styles)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum