An arm to cry

43 1 0
                                    

In this R/N it's unisex so it doesn't matter what's your gender :]
Enjoy!

𝘌𝘷𝘦𝘳𝘺𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘧𝘦𝘢𝘳𝘦𝘥 𝘤𝘢𝘱𝘵𝘢𝘪𝘯 𝘓𝘦𝘷𝘪, 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘩𝘶𝘮𝘢𝘯𝘪𝘵𝘺'𝘴 𝘴𝘵𝘳𝘰𝘯𝘨𝘦𝘴𝘵 𝘴𝘰𝘭𝘥𝘪𝘦𝘳 𝘢𝘯𝘥 𝘩𝘦 𝘥𝘪𝘴𝘵𝘢𝘯𝘤𝘦𝘥 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘧𝘳𝘰𝘮 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘮𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘩𝘪𝘮 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵𝘭𝘦𝘴𝘴, 𝘣𝘶𝘵- 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘳𝘶𝘵𝘩- 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦
𝘚𝘶𝘳𝘷𝘦𝘺 𝘤𝘰𝘳𝘱𝘴, around 7 years ago, 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘥𝘮𝘪𝘳𝘦𝘥 𝘓𝘦𝘷𝘪- 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘵𝘳𝘰𝘯𝘨, 𝘥is𝘤𝘪𝘱𝘭𝘪𝘯𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 he 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘤𝘰𝘮𝘱𝘰𝘴𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺 𝘴𝘪𝘵𝘶𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯- 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘍𝘦𝘮 𝘵𝘪𝘵𝘢𝘯 𝘦𝘭𝘪𝘮𝘪𝘯𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘮𝘰𝘴𝘵 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘲𝘶𝘢𝘥 [*𝘦𝘹𝘤𝘦𝘱𝘵 𝘺𝘰𝘶*] 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘢𝘸 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘰𝘸𝘯 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘓𝘦𝘷𝘪 𝘩𝘪𝘮𝘴𝘦𝘭𝘧 𝘩𝘢𝘥 𝘢 𝘴𝘰𝘧𝘵 𝘴𝘱𝘰𝘵 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘰ugh 𝘯𝘰𝘣𝘰𝘥𝘺 𝘦𝘭𝘴𝘦 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦𝘥- 𝘩𝘦 𝘴𝘦𝘦𝘮𝘦𝘥 𝘮𝘰𝘳𝘦 g𝘭𝘰𝘰𝘮𝘺 and tired 𝘵𝘩𝘢𝘯 𝘶𝘴𝘶𝘢𝘭, you knew he was not feeling good, 𝘺𝘰𝘶 𝘧𝘦𝘭𝘵 𝘣𝘢𝘥, 𝘣𝘶𝘵 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘪𝘵𝘵𝘭𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘥𝘰,

𝘈𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘌𝘳𝘸𝘪𝘯'𝘴 𝘥𝘦𝘢𝘵𝘩 𝘩𝘦 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘩𝘦'𝘴 𝘰𝘧𝘧𝘪𝘤𝘦 most of the 𝘥𝘢y, 𝘢𝘥𝘷𝘢𝘯𝘤𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘊𝘰𝘮𝘮𝘢𝘯𝘥𝘦𝘳 𝘏𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘈𝘴𝘬𝘦𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘦𝘹𝘱𝘦𝘳𝘪𝘮𝘦𝘯𝘵𝘴 𝘳𝘦𝘱𝘰𝘳𝘵s 𝘵𝘰 𝘓𝘦𝘷𝘪'𝘴 𝘖𝘧𝘧𝘪𝘤𝘦,- you nocked but no one answered, so you carefuly opened the door, 𝘸𝘩𝘦𝘯 𝘺𝘰𝘶 𝘦𝘯𝘵𝘦𝘳𝘦𝘥 𝘪𝘯𝘵𝘰 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘢𝘱𝘵𝘢𝘪𝘯'𝘴 𝘰𝘧𝘧𝘪𝘤𝘦- 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳 𝘭𝘢𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘨𝘢𝘪𝘯𝘴𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘣𝘰𝘰𝘬𝘴𝘩𝘦𝘭𝘧 ,you walked through the office towards the window and you left the report in his Desk /which for some reason was a complete disorder/ 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘶𝘳𝘱𝘳𝘪𝘴𝘦𝘥 𝘓𝘦𝘷𝘪 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘭𝘦𝘦𝘱𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳 principaly beacuase you knew how much of a clean feak he was, 𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘢 𝘤𝘭𝘰𝘴𝘦𝘳 𝘭𝘰𝘰𝘬 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘢𝘸 𝘢 𝘱𝘰𝘳𝘵𝘳𝘢𝘪𝘵 𝘰𝘧 𝘓𝘦𝘷𝘪 𝘢𝘯𝘥 𝘊𝘰𝘮𝘮𝘢𝘯𝘥𝘦𝘳 𝘌𝘳𝘸𝘪𝘯 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘭𝘰𝘰𝘳,- 𝘢𝘴 𝘺𝘰𝘶 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘵𝘰 𝘱𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘪𝘯 𝘓𝘦𝘷𝘪'𝘴 𝘥𝘦𝘴𝘬 𝘺𝘰𝘶 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘢𝘵 𝘓𝘦𝘷𝘪'𝘴 𝘵𝘪𝘳𝘦𝘥 𝘦𝘺𝘦𝘴, 𝘵𝘩𝘦𝘺 𝘸𝘦𝘳𝘦 𝘴𝘸𝘰𝘭𝘭𝘦𝘯, "𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨?" 𝘛𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘰𝘧 𝘓𝘦𝘷𝘪 𝘤𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘯𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘩𝘢𝘷𝘪𝘯𝘨 𝘢 𝘣𝘳𝘦𝘢𝘬𝘥𝘰𝘸𝘯 (𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘦𝘹𝘱𝘭𝘢𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘮𝘦𝘴𝘴) 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘺𝘰𝘶r 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘴𝘪𝘯𝘬, 𝘺𝘰𝘶 𝘨𝘦𝘯𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘱𝘶𝘵 𝘢 𝘩𝘢𝘯𝘥 𝘰𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘤𝘩𝘦𝘦𝘬, 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘤𝘰𝘭𝘥, 𝘤𝘰𝘭𝘥 𝘢𝘴 𝘐𝘤𝘦- 𝘩𝘦 𝘴𝘶𝘥𝘥𝘦𝘯𝘭𝘺 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘶𝘯𝘦𝘢𝘴𝘺, -he startled you a bit - "𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵𝘮𝘢𝘳𝘦𝘴" 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵, 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘢𝘵 𝘯𝘦𝘹𝘵 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘴 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘪𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘴𝘩𝘰𝘶𝘭𝘥𝘦𝘳, playing with his hair, he looked so tired, you gave him a bitter-sweet smile and 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘶𝘯𝘵𝘪𝘭 𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦𝘧𝘶𝘭 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘱𝘱𝘳𝘰𝘹𝘪𝘮𝘢𝘵𝘦𝘭𝘺 𝘩𝘢𝘭𝘧 𝘢𝘯 𝘩𝘰𝘶𝘳 𝘭𝘢𝘵𝘦𝘳, 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘵𝘢𝘯𝘥𝘦𝘥 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘤𝘭𝘦𝘢𝘯 𝘢𝘴 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵 𝘢𝘴 𝘱𝘰𝘴𝘪𝘣𝘭𝘦, -𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘭𝘴𝘰 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘩𝘪𝘮 𝘴𝘰𝘮𝘦 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘴 𝘧𝘢𝘷𝘰𝘳𝘪𝘵𝘦 𝘵𝘦𝘢 𝘢𝘯𝘥 𝘱𝘶𝘵 𝘪𝘵 𝘢𝘵 𝘩𝘦'𝘴 𝘥𝘦𝘴𝘬-/𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘩𝘪𝘮 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘴 𝘥𝘰𝘳𝘮𝘪𝘵𝘰𝘳𝘺- he was heavy to be such pocket sized- you Let out a soft chuckle at this thought, 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘭𝘢𝘵𝘦 𝘢𝘵 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘴𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘵𝘰 𝘣𝘦 𝘢𝘴 𝘲𝘶𝘪𝘦𝘵 𝘢𝘴 𝘱𝘰𝘴𝘪𝘣𝘭𝘦, 𝘺𝘰𝘶 thoughtfuly 𝘱𝘶𝘵 𝘩𝘪𝘮 𝘢𝘵 his 𝘣𝘦𝘥 𝘢𝘯𝘥 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘴𝘶𝘳𝘦 𝘩𝘦 𝘸𝘢𝘴 𝘢𝘵 𝘢 𝘤𝘰𝘮𝘧𝘰𝘳𝘵𝘢𝘣𝘭𝘦 𝘱𝘰𝘴𝘪𝘵𝘪𝘰𝘯, 𝘺𝘰𝘶 𝘦𝘷𝘦𝘯 𝘵𝘰𝘰𝘬 𝘰𝘧𝘧 𝘩𝘦'𝘴 3𝘥𝘮 𝘎𝘦𝘢𝘳 𝘸𝘩𝘪𝘤𝘩 𝘸𝘢𝘴 𝘦𝘹𝘵𝘳𝘦𝘮𝘦𝘭𝘺 𝘥𝘪𝘧𝘧𝘪𝘤𝘶𝘭𝘵, your hands we're shaky 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘧𝘦𝘦𝘭 𝘺𝘰𝘶r 𝘩𝘦𝘢𝘳𝘵 𝘳𝘢𝘤𝘦 𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵 𝘰𝘧 𝘩𝘪𝘮 𝘸𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘶𝘱 𝘢𝘯𝘥 𝘴𝘦𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘪𝘯 𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘰𝘰𝘮, 𝘭𝘢𝘵𝘦 𝘢𝘵 𝘯𝘪𝘨𝘩𝘵, -𝘵𝘢𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘰𝘧𝘧 𝘩𝘪𝘴 3𝘥𝘮 𝘎𝘦𝘢𝘳-, 𝘢 𝘱𝘳𝘦𝘵𝘵𝘺 "𝘣𝘪𝘻𝘢𝘳𝘳𝘦" 𝘱𝘪𝘤𝘵𝘶𝘳𝘦. 𝘠𝘰𝘶 𝘴𝘵𝘢𝘺𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘰𝘯𝘦 𝘰𝘧 𝘵𝘩𝘦 𝘤𝘩𝘢𝘪𝘳𝘴, 𝘩𝘦 𝘭𝘰𝘰𝘬𝘦𝘥 𝘴𝘰 𝘱𝘦𝘢𝘤𝘦𝘧𝘶𝘭, 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘪𝘵 𝘸𝘢𝘴 𝘳𝘪𝘴𝘬𝘺 𝘵𝘰 𝘴𝘵𝘢𝘺 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘺𝘰𝘶 𝘬𝘯𝘦𝘸 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘪𝘧 𝘩𝘦 𝘴𝘢𝘸 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘩𝘦 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘦𝘢𝘴𝘪𝘭𝘺 𝘮𝘪𝘴𝘳𝘦𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘦 𝘴𝘪𝘵𝘶𝘢𝘵𝘪𝘰𝘯, 𝖺𝗇𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝖽𝗂𝗌𝗍𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗁𝗂𝗆𝗌𝖾𝗅𝖿 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗒𝗈𝗎, 𝖻𝗎𝗍 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗆𝗈𝗆𝖾𝗇𝗍 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗌𝖾𝖾𝗆 𝗍𝗁𝖺𝗍 𝗂𝗆𝗉𝗈𝗋𝗍𝖺𝗇𝗍 . He looked so peaceful, so vulnerable, and the light of the moon soflty iluminated his defined features, you we're happy to see this side of him, as you leaved the room you took one last stare at him -that grumpy Little man, tries to do everything on his own even when he know he needs help- you thought, and closed the door.

****

𝖸𝗈𝗎 𝗐𝖾𝗋𝖾 𝖼𝗅𝖾𝖺𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗈𝗇𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝗈𝗆𝗌 𝗐𝗁𝖾𝗇 𝗌𝗈𝗆𝖾𝗈𝗇𝖾 𝗇𝗈𝖼𝗄𝖾𝖽 𝗈𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗈𝗉𝖾𝗇 𝖽𝗈𝗈𝗋.
𝖸𝗈𝗎 𝗍𝗎𝗋𝗇𝖾𝖽 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖫𝖾𝗏𝗂, 𝗒𝗈𝗎 𝗀𝗈𝗍 𝖺𝗅𝗅 𝗇𝖾𝗋𝗏𝗈𝗎𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝖽𝗈𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗅𝗎𝗍𝖾 𝖻𝗎𝗍 𝗂𝗍 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗈𝗎𝗍 𝗁𝗈𝗋𝗋𝗂𝖻𝗅𝖾, 𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝗈𝗆.
-𝖳𝗁𝖺𝗇𝗄𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝖾𝖺, 𝖨 𝖺𝗉𝗉𝗋𝖾𝖼𝗂𝖺𝗍𝖾 𝗂𝗍 -𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝗂𝗌 𝗎𝗌𝗎𝖺𝗅 𝗏𝗈𝗂𝖼𝖾 - 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗋𝗂𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗌𝗎𝗋𝗉𝗋𝗂𝗌𝖾𝖽, 𝖻𝗎𝗍 𝗍𝗁𝖾𝗇 𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽
-𝖧𝖺𝗇𝗀𝖾 𝗍𝗈𝗅𝖽 𝗆𝖾 𝗁𝖾 𝗌𝖾𝗇𝗍 𝖺 𝖲𝗈𝗅𝖽𝗂𝖾𝗋 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗆𝗒 t𝖾𝖺𝗆, 𝖨 𝖺𝗌𝗄𝖾𝖽 𝖿𝗈𝗋 𝗂𝗍'𝗌 𝗇𝖺𝗆𝖾 - 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗈 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗍𝗋𝗒 𝗍𝗈 𝗅𝗈𝗈𝗄 𝗌𝗎𝗋𝗉𝗂𝗌𝖾𝖽.

"-𝖨..𝖺𝗆 𝗌𝗈𝗋𝗋𝗒, I didn't mean to Intrude or step into your boundaries" -𝗒𝗈𝗎 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖫𝗈𝗈𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗍𝗋𝗒𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈 𝗁𝗂𝖽𝖾 𝗍𝗁𝖾 𝗌𝖺𝖽𝗇𝖾𝗌𝗌 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖿𝖾𝖺𝗋, 𝖺𝗍 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗁𝗈𝗎𝗀𝗁𝗍 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗆 𝖽𝗂𝗌𝗍𝖺𝗇𝖼𝗂𝗇𝗀 𝖿𝗋𝗈𝗆 𝗒𝗈𝗎. -
"-𝖣𝗈𝗇'𝗍 𝗐𝗈𝗋𝗋𝗒, you would only be a second class poorly paid bad murderer" -𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗁𝖾 𝗎sual 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝖻𝗎𝗍 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝖺 sarcastic tone, "𝖻𝗎𝗍" -he continued- "𝖨 𝖽𝗈 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈 𝗄𝖾𝖾𝗉 𝗂𝗍 𝖻𝖾𝗍𝗐𝖾𝖾𝗇 𝗒𝗈𝗎 𝖺𝗇𝖽 𝗆𝖾."
-𝗒𝗈𝗎 𝗌𝗆𝗂𝗋𝗄𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝖿𝖺𝖼𝖾 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍𝖾𝖽 𝗎𝗉 - "𝖸𝖾𝗌, 𝖢𝖺𝗉𝗍𝖺𝗂𝗇."

"- 𝖢𝖺𝗅𝗅 𝗆𝖾 𝖫𝖾𝗏𝗂, 𝖺𝖿𝗍𝖾𝗋 𝖺𝗅𝗅, 𝗐𝖾 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝖻𝖾𝖾𝗇 𝖼𝗈𝗆𝗋𝖺𝖽𝖾𝗌 𝖿𝗈𝗋 𝟨 𝗒𝖾𝖺𝗋𝗌, 𝗁𝖺𝗏𝖾𝗇'𝗍 𝗐𝖾?
-𝖸𝖾𝗌 -𝗒𝗈𝗎 𝗉𝖺𝗎𝗌𝖾𝖽 - : 𝘓𝘦𝘷𝘪.
-𝖦𝗈𝗈𝖽" -𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝗁𝖾𝖺𝖽𝗂𝗇𝗀 𝗍𝗈𝗐𝖺𝗋𝖽𝗌 𝗍𝗁𝖾 𝖽𝗈𝗈𝗋- "𝖠𝗅𝗌𝗈 𝗐𝖾 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗍𝗈 𝗐𝗈𝗋𝗄 𝗈𝗇 𝗒𝗈𝗎r 𝖢𝗅𝖾𝖺𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗄𝗂𝗅𝗅𝗌, 𝗍𝗁𝖾𝗒'𝗋𝖾 𝗌𝗁𝗂𝗍𝗍𝗒 𝖺𝗌 𝖿𝗎*𝗄" -𝗁𝖾 𝗌𝖺𝗂𝖽 𝖺𝗌 𝗁𝖾 𝖼𝖺𝗆𝖾 𝗈𝗎𝗍 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗋𝗈𝗈𝗆 -
𝖸𝗈𝗎 Let out a soft laugh.
𝖠𝗇𝖽 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗂𝖽𝗇'𝗍 𝗌𝖺𝗐 𝗁𝗂𝗆, 𝖻𝗎𝗍 𝗒𝗈𝗎 𝗄𝗇𝖾𝗐 𝗁𝖾 𝗐𝖺𝗌 𝖲𝗆𝗂𝗅𝗂𝗇𝗀 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗂𝖿 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝖺𝗅𝗆𝗈𝗌𝗍 𝗎𝗇𝗇𝗈𝗍𝗂𝖼𝖾𝖺𝖻𝗅𝖾, 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎. It meant the World.

Word count: 817
Uff, this took me a while, it was fun to make though

I hope you like it, and if you did follow me for More!
And Again the Artist of the cover it's Taru_dabbles on Instagram :]

Levi Ackerman OneshotsWhere stories live. Discover now