Savaştan hemen sonra

1.1K 35 7
                                    


Harry potter sağ kalan çocuk Voldemort'u haklayan büyük büyücü artık mutluydu evet Voldemort ölmüştü yoktu artık.Artık onu öldürmeye çalışamayacaktı.

Harry bu konuda her ne kadar mutlu olsada Lupin,Tonks,Snape ve diğerlerinin yokluğu bir şarapnel parçası gibi yer etmişti kalbine.

Astronomi kulesindeydi Dumbledore'un ölďüğü yerde belki dün burda olsa Snape'i suçlayacak ona hain diyecekti.Ama düşünselide gördüklerinden sonra bu imkansızdı aksine Snape Harry'nin hayatında tanıdığı en cesur adamdı.Tam biraz ağlamaklı olmuştu ki yanında biri belirmişti Ginny idi bu hayatının aşkı hortkuluk ararken aklından bir saniye bile çıkmamış olan kişi.

-Harry üzülme artık savaş bitti neyin var?

Harry dönüp ona baktı o kadar güzeldi ki... O alev gibi kızıl saçları ve masmavi gözleri adeta Harry'i içine çekip çekip bırakıyordu.

-Ginny biliyorum o öldü ama geriye bıraktığı acılar ne olacak?

-Harry seni tanımasam eskiden sevgili olduğunuzu falan düşüneceğim.

Harry kahkahayı patlatı verdi Ginny de öyle.

Bir an göz göze geldiler Harry ondan özür dilemek istedi ama tam olarak ne diyeceğini bilemedi.

-Ginny nasıl diyeceğimi bilmiyorum ama ben senden gerçekten çok özür dilerim ama biliyorsun senin-

Ginny onu yakaladığı gibi kendine çekti ve zarifçe öptü.Harry öylece kalakalmıştı.Git gide ona daha çok hayran olmaya başlamıştı.

-Harry konuşmana gerek bile yok senin nasıl mecburiyetler içinde olduğunu biliyorum ve seni tamamen anlıyorum.

-Sen o kadar farklı bir kızsın ki Ginny ve seni o kadar çok özlemişim ki.

-Ben de seni çok özledim Harry aklım hep sendeydi seni herşeyden ve herkesten çok seviyorum.

-Ben de seni her şeyden ve herkesten çok seviyorum Ginny.

Genç kızın dudaklarına yapışır tam o anda içeri 2 kişi girer bunlar Ron ve Hermione'dir.Hemen ayrılırlar.

-Oooooooo afedersiniz galiba çok önemli bir toplantıyı böldük ama neyse.der Ron.

-Ron kes artık şunu görmüyor musun birbirlerini çok seviyorlar ve mutlular.der Hermione.

-Evet Ron ayrıca bize kızacağına ellerine hakim ol.der Ginny.

Ron o söyleyene kadar farketmemiş gibi olur.

-Evet ama en onun kalbini tam 2 kez kırmadım.der Ron.

Harry üzüntüsünü gözleriyle haykırır. Ama bir şey diyemez.Ginny onun bu halini görür görmez Ron'a:

-Evet doğru kırmadın ama Harry yaptığı utanılacak değil aksine gurur duyulacak bir şey Ronald ve senin bu kadar cesur olduğunu sanmıyorum!

Ron ne diyeceğini bilemez halde hem utanmış hem sinirli bir halde kendi sessizliğine boğulur.Hermione'ye gidelim işareti yapar ayrılırlar.

-Sen ona aldırma Harry ne dediğini bilmiyor kardeşiyim diye her istediğine karışabileceğini sanıyor.

Ertesi gün herkes ya evine gidiyor ya da onarımlara yardım ediyordur.

Ron ve Harry ise onarımlara devam ederken mola vermişlerdir.

-Dün olanlardan sonra ikinizden de özür dilerim ama bana söz ver Harry bidaha onu incitmeyeceksin yoksa seni incitirim.der Ron.

-Tamam ama sen de söz ver bizi her öpüştüğümüzde ayırmayacak ya da laf sokmayacaksın Ron.der Harry.

-Ufff tamam tamam anladık.der Ron.

1 AY SONRA HARRY RON GİNNY VE HERMİONE KOVUK'TA KALMAKTADIRLAR.

Ginny kafasını Harry'nin bacaklarına koymuş Gelecek Postasını  okumaktadır.

-Harry seni Rita Skeeter bile tebrik ediyorsa harbi iyi iş çıkarmışsın demektir.

Harry kahkahayı patlatır.Ginny kafasını kaldırıp Harry'nin gözlerinin ta içine bakar.Harry bu güzelliğe dayanamayıp kızın dudaklarına yapışır.

Arkadaşlar daha yeniyim lütfen yorumlarınızı esirgemeyin iyi ya da kötü her eleştriye açığım en kısa sürede tekrar görüşmek üzere sevgiler saygılar.☺

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 08, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

harry potter ginny weasleyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin