Ir jeigu jūs baudžiate, tai bauskite panašiai, kaip patys buvote baudžiami. O jeigu kenčiate [kentėsite neatsiteisdami] - tai bus geriau kenčiantiesiems.
Koranas (16:126)
- Taigi Anna, kaip ten gyvenimas vakaruose? – paklausiau jos.
- Nėra toks blogas, kaip kalba daugelis. Na žinoma yra daug moterų nesigėdijančiu savo nuogumo, bei pardavinėjančiu save gatvėje. Bet Anglija nuostabi, kada nors aš ten sugrįšiu. – kalbėjo ji užtikrintai.
- Manai, kad Zayn taip lengvai tave paleis?
- Aš kovosiu už save, visos merginos, kurios yra šiose namuose, turėtu kovoti už savo likimą. Jei visos sukiltumėte prieš jį, manau tada galėtumėm pabėgti.
Nejaugi Anna kuria pabėgimo planą? Nejaugi tikrai Zayn neatsilaikytu prieš mus visas?
- Bet yra viena mergina Selina, ji tikra ragana. – sumurmėjau aš.
- Jei ji nori čia likti tegul lieka, bet aš tikrai nesiruošiu pasilikti. – ištarė Anna pasikedendama savo plaukus.
- Jeigu ne tu tai niekada nebūčiau pagalvojusi apie pabėgima.
- Selina gali mane smerkti, kiek nori dėl čadros, bet kai ji sužinos, kad aš Zayn pusseserė, ji pati pradės lysti man į šikną.
- Į šikną? – paklausiau nesupratusi.
- Jūs nevartojate tokiu žodžiu čia, bet reikštu, kad ji per daug man gerintusi, norėtu pelnyti mano palankumą. – aiškino ji.
Norėjau dar ką nors pasakyti, bet patylėjau. Tyla šiam momentui tinka labiausiai, nes norėjau apmastyti viską, ką man papasakojo Anna. Taigi Zayn yra blogas, bet kodėl jis man visada atrodė toks geras, net Ghadah nieko nesakė apie Zayn blogo. Gal čia uždrausta kalbėti apie Zayn blogai? O Selina tokia pati blogietė, paliko savo dukryte, kitai merginai, nes norėjo, kad gimtu berniukas. Kur jos motiniškas ryšys su kūdikiu, argi ji visai nieko nemyli tik save. Į mano kambarį atėjo Ghadah su Yasmin, mergaitė ramiai gulėjo jos rankose.
- Ghadah, čia Anna, ji yra Zayn pusseserė. Ir ji čia gyvens, nes jos tėvai žuvo. – paaiškinau jai.
- Užjaučiu. – tarė Ghadah atsisėsdama šalia mūsų.
- Kas ši graži mergytė. – nusišypsojo Anna.
- Tai Yasmin, Selinos mergytė. Bet Selina jos atsisakė, tad aš ja pasėmiau globoti.
- Dabar nekenčiu Selinos dar labiau. – jaučiau pykti Annos balse.
Annai nereikėjo aiškinti kodėl šio mažo angelėlio atsisakė, ji pati suprato. Man būtu nesvarbu kas gimtu, nepalikčiau savo mergytės kitiems. Mylėčiau savo vaiką ir būčiau geresnė motina, nei buvo mano mama.
- Girdėjau, kad šiąnakt būsi su Zayn. – sušnabždėjo Ghadah, nes mergytė pradėjo snausti.
- Mano nemalonei taip. – sušnabždėjau.
- Bet galiu tau padėti, Zayn nežino, kad Selina atsisakė vaiko, tad aš jam pasakysiu ir jis bus visa vakarą užsiėmęs, jos baudimu. – nusišypsojo Ghadah.
- Ghadah tu man tikrai pradedi patinki. – taip pat nusišypsojo Anna.
- Galbūt aš pati galėčiau jam pasakyti? – paklausiau jų.
- Žinoma, kodėl gi ne. – atsakė Anna.
Pakilau nuo lovos ir nuėjau iki veidrodžio, pasitvarkiau savo plaukus ir išėjau iš kambario. Žinojau kur Zayn kambarys, nes Ghadah kažkada rodė. Vis po truputi einant link Zayn durų mano drąsa blėso. Kaip man jam tai pasakyti? Pabeldžiau į duris ir jas pravėrė pusnuogis Zayn, tikriausiai ką tik išėjo iš dušo. Bet aš neužsispoksojau į jo kūną, o tiesiog nuleidau žvilgsni žemyn.
- Labas Arissa.
- Labas, norėjau su tavimi pasikalbėti.
- Užeik. – tarė jis.
Stebėdama jo basas kojas, mačiau, kaip jis pasitraukė duodamas man kelia į jo kambarį.
- Taigi apie ką nori pasikalbėti? Žinau kad tu skaisti, tad negalvok vien dėl to atidėsiu mūsų naktį. – ištarė jis.
Greitai pakėliau galva pažvelgdama į jo veidą. Jis ką juokauja? O gal man pavyks išvengti jo, nes jis turėtu bausti Selina.
- Aš ne dėl to, o dėl tavo dukros Yasmin, jos atsisakė Selina, tad Ghadah ją globoją jau visa diena. – greitai jam tai pasakiau.
Jo rankos susispaudė į kumščius, jis prirėmė mane prie sienos.
- Kokia teisę ji turi atsisakyti mano dukros? Čia mano namai , mano taisyklės ir juolab visos merginos yra mano. Tad kažkokie nevertingi daiktai, negali atsisakyti vertingu daiktų.
Nejaugi mes jam tik daiktai? O Alache, kas tam vaikinui negerai?
- Aš n..n..ežiinau. – pradėjau mikčioti.
- Jūs niekados nieko nežinot. – tarė jis atsitraukdamas nuo manęs.
Pirma karta mačiau pikta Zayn, atrodė kad jis galėtu dabar visus nužudyti, bet jis ne žudikas, tikrai ne žudikas.
- Užmušiu Selina, bet nesijaudink mūsų naktis niekur nedings, tad dabar dink iš mano kambario! – sušuko jis.
Išsigandusi išbėgau iš jo kambario, nejaugi jis rimtai žada nužudyti Selina? Galbūt būtent apie tai kalbėjo Anna, jis gali būti dar blogesnis nei maniau. O Alache išgelbėk mane nuo blogio!!
ВЫ ЧИТАЕТЕ
PASMERKTA MIRTI
ФанфикParduota savo šeimos Arissa atsiduria Zayn namuose. Kaip klostysis jos gyvenimas su Zayn, kol name pilna kitų merginų? Kaip pasikeis Zayn ir kokie Jawdan tikri tikslai dėl Arissos. Tai musulmonų pasaulis ir tu čia laukiamas.