F I V E

54 5 0
                                    

Следващото нещо, което разбрах, имам прръчго в гърлото си.- Кога щеше да ми казваш, че това е, товая баща? - Драко крещи докато се сблъска снимката в лицето ми. Изваждам прръчката си от задния джоб и я придържам към гърлото му." Трябва ли да ти казвам всичко сега, когато делим една стая? " изплю той в лицето ми. "Баща ми никога не би убил никого, Малфой. Мразаго със цялото си тук, но той никой не би намправил подобно нещо." казвам, докато избивам картината от ръката му и оставям да падне на пода." Защо е избягал тогава? Защо глупавия мръсник избяга в света на мъглите, ако нямаше друг избор?"- попита ме той. " Това е баща ми, не аз! Освен това баща ти никога нее павил нещонеописъемо в живота си?" Драцо стой мълчаливо и сваля удивлението си. " Така си и помислих!" , казвам аз докато той се вруща в неговата страна  на стаята.

 Обръщам се обратно към куфара си и продължавам да разопаковам дрехите си. Докато вадя пижамата си, започвам да се паникьосвам. Повечето ми пижами се състоят от сатенени ризи и къси сатенени панталонки, които може да се считат за бельо. " По дяволите." казвам под носа си и ги изваждам от куфара сии ги трупам на леглото. в света на мъгалите е нормално момичетата на моята възраст да носят сладки пижами. За да бъда честна повечето ми мъгълски приятели спят само по бельо през повечето време.

Изведнъж чувам Драко да се киска докато гледа към купчината сатен и дантела. - Тогава не сгреших като те нарекох уличница?

" Само защото нося такива пижами не ме прави уичница, Малфой.", отвръщам докато оставям друга купчина дрехи на леглото.

Той става от леглото си и отива при мен. Обръщам се към него." Обзалагам се, че всички момчета мъгъли те обичаха, рахождайки се в почти нищо.", казва той докато ме оглежда отгоре-надолу. Удрям го по лицето на което той в отговор се смее.- Не си ли малко злобна дребос? казва той, докато трие червената старна на лицето си.

Грабвам униформата си и нахлувам в малката баня, за да се преоблека. Има огледало в цял ръст, което ми дава възможност да се огладам. Изглеждах ли като мтъсница? Гледам се в огледлото и се оглеждам. Нося сив джъмпер с дълъг ръкав, които покриваше гърдите и ръцете ми. Черна мини пола, която прикриваше целия задника ми с чифт чорапогащник. За това бих получила няколко погледа в мъгълския свят, но очевидно магьосническият свят е много по-скромен.

Сменям чорапогащника си с мрежест ( на големи дупки) и след това продължавам да обличам ризата си с кипчета и отвратителната зелена и сребърна вратовръзка. Не затяган вратовръзката си до край, защото още ме болеше от Драко, който ме удари по-рано. 

Връщам се в стаята, за да открия Малфоъ да ми рови из дрехите, нал-вече пижамите ми.Заставам на прага. "Намери ли нещо интересно там, Малфой?" Той моментално се обръща към мен, докато оставя копринената ми нощница на леглото. Той също се бе;е преоблякъл с униформата си, която беше същата като моята, само че той носеше черни панталони." Гаден воаьор , нали?" Казвам му докато той ме оглежда отгоре до долу.

-Какво очакваш,Айви? Любопитен съм за теб." той започва да се проближава до мен.- Просто си чолкова различна от всички в този свят.

" Виж не ме интересува какво мислиш замен или семейството ми, но ми е любопитни защо се ровиш из нещата ми?" казвам докато навивам полата си до над коляното. - Не би искал аз да се ровя из бельото ти нали?

"Бъди мий гост." казва той докато по показва с жест да отида да погледна неговата част от стаята.

Отивам до нощното му шкафче и отварям първото чекмедже. И ма старо копие на Гордост и предрасъдаци и снимка на момиче с черна коса и черна рокля.- А, кой е това?- казвам докато размахвам снимката пред лицето му.

_ ТОва е моята приятелка. Той отговаря спокойно. " Аааа, не изглеждаи толкова разочерована, че не съм на пазра."-казва той саркастично.

" Уау, мръсник като теб си има приятелка, шокирана съм!

_ Ти просто ревнуваш, Айви.

ДОбре де найстина може и да певнувам... добре найстина ревнувам. Това момиче дори не изглежда като това, което той би искал. Изглеждаше толкова обикновенна и нормална. Бледата и кожа и липсата на грим ме накараха наистина да разбера разликите между нашите два свята.Тя е единственото момиче магьосник , което съм виждала. Харесвами това негово нахалство около мен.

-Искаш твърде много, Малфой.

Чисто кръвниWhere stories live. Discover now