7.BÖLÜM

920 76 61
                                    

Aradan bir ay geçmişti ve Shoto ile oldukça samimiydiniz.Şu an ise evinde oturuyordunuz. Her ne kadar itiraz etsende sana sık sık hediye alıyordu. Aldığı hediyeler ucuz değildi ve her geçen gün daha da pahalı oluyordu.

Yuki:Shoto bana bu kadar çok şey alma.

Shoto:Neden. Beğenmiyormusun.

Yuki:Elbette beğeniyorum ama-

Shoto:O halde gerisi önemli değil. Seni mutlu görmeyi seviyorum.

Yuki:Bende seni mutlu görmeyi seviyorum fakat-

Shoto:Beni mutlu görmeyi seviyorsan sadece benim ol.

Sen hiç bir şey diyemeden Shoto devam etti.

Shoto:Dışarıda ki kimse seni haketmiyor. Kimse senin gülüşünü görmeyi benim kadar isteyemez. Kimse seni benden falza sevemez ve benden fazla değer veremez.

Shoto konuşurken sana iyice yaklaşmış ve sözleri sert olmaya başlamıştı. Shoto artık kendini tutamıyor tamamen ona ait olmanı istiyordu. Yutkundun çünkü Shoto şu an hiçte Shoto gibi değildi.

Yuki:Shoto seni anlayamıy-

Shoto:Hayır sadece anlamak istemiyorsun! Sana ihtiyacım olduğunu göremiyormusun! Kimse seni benim kadar sevemez!

Shoto senin korkmaya başladığını fark ettiğinde yaklaştı ve sarıldı.

Shoto:Yuki...

Derin sesi kulağına dolunca titredin.

Shoto:Seni seviyorum.

Shoto aynı cümleyi defalarca tekrarlarken yanakların kızarıyordu.

Shoto:Seni çok uzun zamandır seviyorum Yuki...

Shoto birden seni kucakladığında korktun ve kollarını boynuna sardın.

Shoto:Benim evime gidiyoruz. Sana bilmen gereken herşeyi anlatacağım ve eğer kuralları çiğnersen...

Shoto bir kaç saniye sustu ve ardından güldü.

Shoto:Çiğnemezsin değil mi.

Shoto'nun gülüşünün aksine bakışları çok sertti. Sessiz kaldın.

Shoto:Konuşmayacakmısın.

Shoto burnunu saçlarına gömdü.

Shoto:Ne benimle konuşuyorsun nede kaçmaya çalışıyorsun. Benden korkuyormusun.

Başını hayır anlamında salladın.

Shoto:Beni seviyormusun.

Yine hayır anlamında salladın.

Shoto:Mmm peki. Bunun üzerinde çalışacağız. Sende fark edeceksin. Seni en çok seven ve en çok hak eden kişi benim.

Shoto seni kucağından bırakmadan evden çıktı. Onun evine doğru gidiyordunuz. Içinde ne bir korku nede bir sevinç vardı. Yine de...

Yuki:《Shoto ile olmak o kadar kötü değil》

TODOROKI X OKUYUCU (BİTTİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin