"Oha! Oha Oğulcan, oha gerizekalı!"
Ömer kaşlarını çattı ve "Bugün fakirlikle sınanan hangimiz derken ihale bana patlamadı şükürler olsun." dedi. Asiye Aybike'nin telefonundan gelen mesajı okurken gözleri büyüdü. Aybike dehşetle diğerlerine dönüp "Oğulcan doping hafıza kursuna gitmiş demiştiniz. Burs kazandı demiştiniz. Abim başka şeylerini büyütmeye gitmiş. Allah kahretsin cine5 karıncalı yayını gibi her şey. Çok kötüyüm. Fakirlik zulüm değildi de bu abim çok fazla geldi bana." dedi.
"Kızlar ne gördünüz Allah aşkına? Aklıma gelen şey gelmesin diye irem hayalet sevgilimi hızlı hızlı söylüyorum."Ömer telefonu yavaşça Aybike'nin elinden aldı ve kısık gözle ekrana bakarken "Kısık gözle daha iyi gözüküyordu değil mi bu cine5 zımbırtısı? Allah kahretsin." dedikten sonra masaya fırlattı. Kümese düşen yıldırım herkesin tadını kaçırmıştı. En son Kadir de telefona bakınca içi rahatlamış bir şekilde "Direkt sikini gördünüz sandım. İçim rahatladı yemin ederim." diyince Emel "Abi sik ne demek?" dercesine abisine bakınca Ömer "Biz bokluk olsun diye konuşurken sansürlüyorduk zaten abi. Heyecan olsun diye şey ettik." dedi. Emel'in kafası telefona uzanınca Ömer bir somon ekmeği telefonun üstüne koydu ve "Emel abicim televizyonda bir şey varmış git bak oraya." dedi. Emel Asiye'ye döndü. Gözleri dolmuştu.
"Kodumun fakirleri."
Masadaki tabağını masaya çarpıp koşmaya başladı. Aybike "Ergenler... ergenler biraz şeydir bilirsiniz. Gerçi sanki biz de ergeniz ama neyse." dedi. Masada muazzam bir gerginlik vardı. Asiye "O ekmek de bir daha yenmez bu arada baya saksı gibi koyduk ortaya. Telefonun kilit tuşuna basmak yerine food porn yapacak ne vardı?" dedi. Aybike "Ay dur food porn deme yemek seksi sanacaklar. Lütfen sakin olalım. Oğulcan ile en son konuşan Ömer'di." dedi. Ömer kafasını evet anlamında sallayınca bütün oklar ona döndü ama ilk önce ekmeği telefonun üstünden aldı ve hemen telefonu kitledi. Sonra elindeki ekmek bombaymış gibi tekrardan masaya fırlattı. Herkes susuyordu.
"Oğulcan bana çok zengin olacağını ve cemiyet hayatına gireceğiyle ilgili bir mesaj attı. Ben herhalde Amerika'da work and travel yapar diye düşünüyordum o böyle düşünmemiş."
"Ne cemiyeti amına koyayım ya? Ne zengin hayatı ya? Ben var ya bu çocuğu geberteceğim."Aybike kümesten bir hışımla çıkacakken kümese Berk ve Doruk girdi. Berk "Senin bu abin var ya Aybike, nerdeyse çıksın ortaya. Çık lan ırz düşmanı orospu çocuğu." dedi. Berk kümesin her tarafına bakarken Ömer "Bak bak dört dönüm arazi beş güne anca biter bakması amına koduğumun salağı." diye mırıldandı. Aybike "Orospu çocuğu neden diyorsun gerizekalı onun annesi benim de annem." dedi. Berk "Gerizekalı aptal jigolo çetesi tarafından dolandırıldığı yetmezmiş gibi üvey annemle olan görüntüleri basına sızdı. Bak Aybike kalbini kıracağım ver bana kardeşini babam bulursa daha fena olacak. Üstelik üvey annem de yok. Sizin sakladığınızı biliyorum." dedi. Kadir "Cemiyet hayatı derken bu muydu dediği Ömer? Tövbe Allah'ım tövbe. Köylü gibi kız kaçırmış. Bu aileyi fakirlik değil milf sevdası bitirecekmiş meğersem." dedi ve güldü. Berk Kadir'in üstüne yürürken "Birader siz alışkınsınızdır kayınçosuna kaçan yenge haberlerine de ben değilim. Gülüp durma sikmeyeyim belanı ha yavşak." dedi. Kadir ve Berk birbirlerinin üstüne yürürken Aybike aralarına girdi. Berk'e dönüp "Berk biz de abimi arıyoruz. Nerede olduğuyla ilgili hiçbir bilgimiz yok. Lütfen artık kavga etmek yerine ortak hareket edelim. Yoksa maalesef felçli babamı tekmeleyeceğim sinirden." dedi. Aybike kavgayı ayırırken Doruk'un telefonuna mesaj geldi.
****Bilinmeyen numara****
Ayda Özkaya ve Oğulcan Eren'in nerede olduğunu bilmek istiyor musunuz? Tıklayın bit.ly/KenanDogulu
Doruk "Buraya bakın!" deyince herkes oraya döndü. Linke tıkladı ve bir web sayfası açıldı. Elleri ve kolları sandalyeye bağlı bir şekilde oturan iki kişi vardı. Yorgun gözüküyorlardı. Aybike "Abi!" derken Berk "Anne!" diye haykırdı. Kamera yavaşça ikisine de zoom yaparken arkada "Kenan Doğulu-Aşk Oyunu" şarkısı çalıyordu.
"Aşk oyunu buna derler güzelim seçmelisin birini,
Bir şöyle bir böyle derken kaçırır,
Harcarsın sevgileri,
Yeni aşk caydırır çoğu zaman aldatır,
Gelen gideni aratır,
Aşk oyunu buna derler güzelim aklını başından alır...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kartal ve Pendik Gittik Gittik Geldik
HumorArkadaşlar hikaye biraz şey 18 yaşından küçükler okumasın canım sıkılmasın yetişkin mizahı yaptım. İyi günler.