Lassan kinyitottam a szemem.
-Nover!- hallottam Putin kialtasat- Felebredt!
- Ah! Akkor minden rendben. Haza is engedjuk.
- Haza jossz velem, Vitya?-kerdezte Putinka.
- Igen- feleltem habozas nelkul.Azert vagyok korhazban, mert eltortem a karom. Leestem a lorol, mivel horse girl vagyok. Meg hogy oszinte legyek egy kicsiket (teljesen) 💅 is. Szoval leestem a lorol es most itt vagyok, frissen mutve. Az elobb ebredtem az altatasbol.
- Gyere, beszallunk a limomba es elmegyunk haza.
Amint megerkeztunk Putinhoz leultetett a kanapera.
- Figyelj, mondani szeretnek valamit. Meleg vagyok!
- En is! - feleltem
- Es hat... Szerelmes vagyok beled!- azzal megcsokolt.
- Te hulye vagy?!-toltam el magamtol.
- Nem, csak jol meg akarlak baszni.
- Erre meg nem allok keszen...- babraltam a kezeimmel.
- Azert meg jarunk?- kerdezte.
- Hat... Igen! - csokoltuk meg egymast ujra.Felkisert a szobajaba, ami borzaszto nagy, diszes volt, viszont csak egy aggyal.
- Egyutt fogunk aludni?- kerdeztem.
- Ha szeretned bebi- kacsintott ram- Gyere, megmutatom a furdot.Meg csak most gondolkoztam el azon, hogy miert nem a sajat hazamba vitt Putin, hanem magahoz. Na mindegy, felalltam es kovettem az ujdonsult szerelmem.
A furdoszoba nem volt messze, epp csak egy fel folyosonyira. Rogton el is mentem zuhanyozni.
Amikor vegeztem Putin mar aludt. Befekudtem melle az agyba es pillanatok aladt el is aludtam.