~12. Rész{Komolyan}~

41 5 0
                                    

/ Minji's pov /

  Rengeteg idő telt el pontosan 3 hónap. Minden időmet Jiminnel töltöm és....úgy érzem....belé szerettem. Annyira édes, mindenről el lehet vele beszélgetni mindent megért. De fura módon azóta egyszer sem elégítettük ki egymást. Mindegy is szerintem velem ellentétben ő úgy tekint rám mint egy barát aki néha kisegít őt. Gondolat menetemből üzenete zökkentt ki.

Jimin: Pénteken bulit tartok. Eljössz?
Én: Nem is tudom, ellégé fáradt leszek suli után és utánna még bulizni pff... biztos nem jutok haza
Jimin: Akkor aludj nálam
Én:  Ahh nem hiányzik nekem, hogy valamelyik részeg fasz ott megerőszakoljon
Jimin: Vigyázzok rád megigérem csak gyere el
Én: Aishhh jólvan....
Jimin: Köszi imádlak😘

  Remek, isten király császár leszek ha én azt épségbe megúszom. Mondjuk Jiminnel még sose buliztam ami kíváncsivá tett nagyon.

*másnap buli előtt*

  Igen mint gondoltam rohadt fáradt vagyok, szerintem ez a kávé se fog segíteni amit most iszok miközbe ruhámat próbálom össze rakni.
Nem akarok túl elegáns lenni de rosszul se akarok kinézni olyan én stílusomba szeretnék lenni ezért is választottam olyan ruhát.

Nem akarok túl elegáns lenni de rosszul se akarok kinézni olyan én stílusomba szeretnék lenni ezért is választottam olyan ruhát

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

  Készülődésem után éppen mentem volna a buliba mikor Felixel futottam össze.
—Ohh kivel randizol már szépség?
—Jimin házi buliába megyek. Te nem akarsz jönni velem?
—Én is meglettem hívva de azt hittem te nem mész ezért itthon akartam veled maradni.
—De édes vagy! - ölelem át. —De így, hogy megyek, jössz velem?
—Hát persze gyere hugi.
Elindultunk a helyszínre. Örülök annak, hogy Felix jönn velem. Elméletileg becsajozott, sok időt tölt barátnőjével én meg ugye Jiminnel így keveset találkozunk. Remélem nem fog rá menni a barátságunk. BangChan-nal picit többet találkozom de vele se akarom megszakítani jó barátságunkat. Megérkeztünk ahol már bömbölt a zene és sok részeg ember volt.

—Okééé én meggondoltam magam... - fordultam volna vissza de valaki vállamnál fogva vissza fordított.
—Már is mennél? - hajol hozzám közel Jimin s azzal az írtó dögös hangjával beszél hozzám amitől mindíg eláll a lélegzetem.
—N-nem csaaaak.....
—Csak? - húzza fel szemöldökét.
—Szevasz Jimin mit csinálsz? - láttam Felixen igyekszik higadtt lenni.
—Felix... - elengedett majd lepacsizott vele. —Beszélgettünk csak, nyugi nem fogom megölni. - tette fel két kezét.

  Be invitált minket a házigazda majd buliztunk. Én nem piáltam mivel nem vagyok az a tipus. Felix meg Jimin velem ellentétbe vedeltek de rendesen. Drága barátom hiába részeg ő ugyan olyan mint józanon. Nagyon fáradt lettem, próbáltam Jimint megkeresni, őt nem találtam de haverját igen.
—JK nem láttad Jimin-t? - kérdezem a még józan fiutól.
—De igen valahol az emeletre ment egy nővel. - int a lépcsőhöz.
—Köszi további jo bulit. - paskolom meg válát.
Bepánikoltam. Egy lánnyal van? Tényleg megkéne keresnem vagy inkább menjek haza próbáljak meg nem elaludni? Basszus mivan ha pont olyan helyzetbe látom meg? Igen bele szerettem mint mondtam, nem akarok magamnak fájdalmat. Kockáztatok, megkeresem.

  Fel sétáltam az emeletre majd az első ajtónál megálltam ami egy mosdó ajtaja volt. Nagy levegő után benyitottam, félelmem beigazolódott. Jimin épp egy lánnyal kefél, mindkettőjük tekintete rám szegeződött. Nem akartam többet látni csak minél hamarabb minél meszebb menni. Vissza zárta az ajtót majd lerohantam.
—Héjj minden rendben? Sápadt vagy. - fogja meg karom Felix aggodó tekintettel.
—Igen...csak, friss levegő kell nekem meg egyedül akarok lenni. - azzal meg is indultam de utam közbe valaki megrángatta csuklóm.
—Szórakozzunk kicsit te szépség. - a részeg idegen fiu egyre jobban szorított magához.
—Nem akarok, engedj el! - próbáltam kiszabadulni de ő csak egyre erőszakosabb lett.
—Mit nem értettél abbol, hogy nem akarja. - rántotta el a fiut Felix.

—Ne szolj bele hülye gyerek. - azzal le vágott neki egy pofont amit barátom vissza is adott neki. Nem szeretem mikor a barátaimhoz hozzá nyulnak ezért éresztem késztetést arra, hogy megvédjem Felixet.
—Neee, fejezdbe.... - kérésem közbe álltam haverom elé így azaz öklös ami az ő gyomrába érkezett volna enyémbe landolt amitől egyből össze estem.
—Baszki Minji. - kapott fel Felix öleibe.
—Mi történt? Minji!! - hallom meg Jimin ijedtt hangját. Nem nagyon bírok mozdulni a fájdalomtol ezért csak hallgatom a történteket.
—Én én....annyira sajnálom nem akartam... - pánikol be a részeg fiu.
—VALAKI ELMONDANÁ MI A RETKES FASZ TÖRTÉN? - a házigazda ideges hangja bántja fülem amire szememet is össze szorítom.
—Minji csak levegőzni ment volna mikor ez a szarházi kishíján meg akarta volna erőszakolni. Én segítségére eredttem de az egész verekedésbe torkolott. Majd egyik pillanatba elém állt ez a kis bolond így az öklöst ő kapta gyomrába. - darálta neki el Felix.
—Kai takarodj ki a házambol haverjaiddal együtt MOST!! - parancsolta Jimin nekik ők pedig secc perc alatt el is mentek majd a buli folytatódott tovább. —Add át nekem lefektetem pihenni szobámba. - Felix át is adott.

  Jimin fel vitt befektett az ágyába majd kulcsra zárta ajtaját utánna leült mellém.
—Megnézem a sérülésed oké? - erre csak bólintottam egyet.
—Ne haragudj de ehhez lekell vennem ruháid, nem gond? - ráztam nemlegesen fejem. Levette ruháim és csak egy fehérnemübe feküdttem előtte.
—Hajj mennyi kéz nyom. Jól megszorongatott az a vadállat. - sóhajtott egy nagyot. —Sajnálom amiért nem vigyázztam rád.
—Nem vagy az apám, hogy vigyázz rám plusz egy kis szórakozás neked is kijár szóval érthető miért nem voltál mellettem. - döntöttem el a fejemet. Sóhajtott ismét egy nagyot.
—Nah figyelj... - próbálta feldobni a hangulatott. —Gyógy puszi ide.. - puszilt karomra. —Gyógy puszi ide.. - piszilt csípőmre. —Ide.. - puszilt hasamra. Nagyon élveztem apró pusziait de nem éreztem helyes cselekedetnek.
—Fejezdbe kérlek, add vissza ruháim haza akarok menni. - felültem majd kezem nyújtottam ruháimra várva.
—Miért? Mitcsináltam? - nézz rám aranyos szemekkel.
—Nem akarom magam bántani azzal, hogy még jobban beléd szeretek. - hírtelen tört ki belőlem ami után be könnyeztem.
—Te belém szerettél?
—Nem számít... - rántom meg vállaim miközbe első könny cseppeim hullanak le orcámon.
—Nekem nagyon is számít. - erősködött. Beállt közénk a csönd amit ő szakított meg. —Össze törtél mikor megláttál a mosdóba ezért kellet neked friss levegő. - emelte fel állam. —Igaz?
—Nem akarok rolla beszélni. - rántom el a fejem.
—Nem akartam, hogy azt hidd kihasznállak és veled könnyítem meg magam mindíg. Ezért inkább másokhoz mentem segítségért. - ez fájt be kell valjam. Ez azt jelenti én nagyon szarul csináltam?!
—Te lefeküdttél másokkal? - kezdtem remegni.
—Csak 1-2 lánnyal. - válaszol könnyedén amitől nekem potyogtak könnyeim. Nem akartam tovább hallgatni.
—Sajnálom, hogy én nem voltam túl jó neked ebben. - fel álltam majd magamra kezdtem volna kapkodni ruháim.
—Mind közül te vagy a legjobb - húzz le ágyára majd heves csókba kezd amit rögtön viszonozok. Örökké csókolni tudtam volna de levegő hiánya miatt elkellet válnunk. —Én is nagyon Szeretlek. - símította meg arcom közbe.
—Komolyan? - meglepődve kérdeztem.
—Igen, szóval kérlek maradj és aludj velem.

  Így is tettem. Egész este csókolóztunk, beszélgettünk és egy perce se szakadttunk el egymástól. Így szenderettünk egy idő után álomba. Annyira szerencsésnek éreztem magam, hogy végre valami jó is össze jött az életembe. Nem gondoltam volna Jimin is így érez ami boldoggá tett.

Tényleg Szeretlek [Jimin FF.]Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz