Ráno:
Marcusovi zase zvoní budík ve stejný čas jako včera. Ptáte se proč? Protože to je dement a zapomněl si změnit čas na budíku.
Marcus: To si děláš p____l já vážně nechal ten budík jako včera? No to mě jebni něčím.
Mac si zapnul na mobilu wifi a viděl tam zprávu od Joshe. Což ignoroval a šel si první udělat svou ranní hygienu. Poté šel do kuchyně si udělat snídani.
Chat:
Josh: Dobré ráno Macu jak jsi se vyspal?
Mac: Ale jo vcelku dobrý co ty?
Josh: Ale jo vcelku dobrý. Co máš dnes po škole v plánu?
Mac: Netuším asi nic proč?
Josh: Nechtěl by jsi někam zajít? třeba na drink zvu tě?
Mac Mind: Wtf proč mě zve? A proč mě to vůbec taky láka s ním jít. Co to se mnou v poslední dobou je. Nemůžu být teplý.. nebo snad i jo?
chat
Mac: Jo proč ne? Končím ve 12.
Josh: Okey kde dáme sraz? Asi v centru ne?
Mac: Jo klině můžeme hele a proč to vlastně všechno říkáš?
Josh: No ani ti nevím prostě se chci s někým z blížit, protože nikoho nemám... Nemám žádné přátelé.
Mac: Ah tak to mi je vcelku líto omlouvám se...
Josh: Marcusi nebo jak ti mám říkat nemusíš se omlouvat není to tvá chyba.
Mac: Říkej mi klidně Macu nebo Marcusi jak chceš.
Josh: Dobře Macu. No nic půjdu už do práce tak se zatím měj a sraz si dáme ve 3 na náměstí v centru?
Mac: Ok klidně. Zatím čau.
Josh:Čau
Mac Mind
Je stejný jako já taky nikoho nemám jako mám, ale všichni jsou o de mne daleko... Ale co jdu se připravit do školy a můžu vyrazit.
Mezitím co se Mac chystá do školy si pomalu uvědomuje, že asi úplně sraith nebude. Ale nijak ho to netrápí je na škole kde tak 70% školy teplých. (Umělka). Cestou do školy byl furt zamyšlený co má dělat jak se má před ním chovat. A co když to bude zase nějaký peďák co ho bude chtít unést.
Ve škole to šlo v cela normálně jako minulý den. Ale novinka, že se začal více bavit s lidmi ve třídě a den si náramně užil. Až úplně zapomněl že se má sejít s Joshem.
Chat:
Josh: Ty Macu nezapomněl jsi náhodou na něco?
Mac: Um.. A joo Kurňa promiň za 10minut jsem tam.
Josh: V pohodě hlavně dojdi XD
Mac Mind: Kurva já jsem debil.. co si teď o mě bude myslet.. vlastně proč mi na tom tak záleží? No to je jedno musím jít.
Rychle se oblékl a utíka na tramvaj jak má v poslední době ve zvyku a mířil za Joshem. Hned jak dorazil tak oba nevěděli jak se mají pozdravit. Zda se obejmout nebo normální pozdrav. Josh nabídl Marcusovy že mu koupí zmrku, ale tu Marcus odmítl, protože nechce aby za něj někdo utrácel, ale když si ji chtěl koupit tak Josh mu ji i tak koupil a byl na něj naštvaný. To ho však po chvíli přešlo a poděkoval mu. Chtěl ho obejmout, ale to mu podvědomí nedovolilo. Byly venku celkem dlouho a Josh ho dovedl domů.
Josh: Děkuji ti za dnešek hodně jsem si to užil. ¨
Mac: Jo já také děkuji taky jsem si to dneska hodně užil. Kdyžtak to můžeme někdy zopakovat pokud budeš chtít ..
Josh: Jistě že budu chtít tak měj se.
Marcus překonal své podvědomí a objal ho zezadu na rozloučenou. Josh to na poprvé nechápal, ale pak ho objal zpět a rozloučili se. Marcus došel domu a šel si hodit první sprchu pak si udělal jídlo a šel spát .
Takže ahojky jsem tu zase jste asi nečekali, že vydám dva díly den po té co jsem vydal jeden. Já totiž také ne XD. Předem ze začátku vám říkám, že to bude takové nezáživné ale později to bude už lepší počkejte si ještě tak dva tři díly a už to začně takže přeji pěkný večer odpoledne kdykoliv to čtete.
ČTEŠ
The Last Dark and Light member
FantasyJde o kluka který není přímo normální a postupem času kdy se mu vše hroutí pod nohama tak zjišťuje co je doopravdy zač.