27.BÖLÜM: Geçmiş Yoklaması.

628 54 24
                                    

2.Kısım -} 3.Bölüm

Palaye Royale - Tonight İs The Night İ Die

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Palaye Royale - Tonight İs The Night İ Die

Celeste ~ Strange

***

Bu dünyada, bambaşka bir yerde, çok tanıdık birisinden;

Yaşlı kadın büyük evin önünde duruyor, içeriye biraz daha geç girmek konusunda kendine zaman kazandıracak bir şeyler yaratmaya çalışıyordu. Evin önündeki solmuş çiçekleri ve tahtadan yapılmış kırık dökük merdivenlerini izliyor, omuzuna astığı çantasıyla uğraşıyordu. Nedense buraya gelmek zorunda hissediyordu kendisini. İçerideki kız onun için hiç bir şey ifade etmiyor gibi gözüksede, onun yanındayken kızı kendi evladıymış gibi sevmeye başlıyor, ondan uzaklaşamıyordu. Oysa aralarında ne kan bağı vardı, nede bir tanışmıştık. Onun yanında çalışmaya karar vermişti ve yıllardır zamanının çoğunu burada geçiriyordu.

"Bayan Linore, artık içeri gelmek için davet mi bekliyorsunuz?" Üst katın camından gelen ses ile yaşlı kadın içini saran ürperti hissi ile başını kaldırıp ona baktı. Bir rüzgar esti. Camda duran kızın, beyaza yakın sarı renkteki uzun saçlarını bir yana savurdu.

"Aaaa B-ben anahtarımı düşürmüşümde onu arıyordum." diye panik havası ile karşılık veren kadın, karşısındaki genç kadının gözlerinde ona inanmayan ama bunu umursamadığını gösteren bir bakış ile ona baktığını fark etti.

"Buldunuz mu peki?" diye sordu sevimli bir gülüş yerleştirmiş olduğu yüzüyle. Ama yaşlı kadın onun porselen bebeklere benzediğini düşünüyordu. Donuk, cansız ve anlamsız.

"E-evet. Geliyorum hemen." Hızlı adımlarla kızın daha fazla konuşmasını izin vermeden evin içine girdi. Eski kapıyı iteklerken, belki 5 yıldır geldiği evin duvarlarından hala çıkmayan is kokusunu soludu. Belki de ortada böyle bir koku yoktu. Ama Bayan Linore, istemsizce kokuyu alıyordu. Bu koku evin duvarlarına değil, ruhunu işlemişti adeta.

"Bugün temizlik yapmayalım..." Çokta sağlam olmayan merdivenlerden sekerek indi geç kadın. Üstüne küçük bir şort ve ince askılı bir tişört vardı. Gençliğinin baharında oldukça güzel diye düşündü yaşlı kadın ama onun neredeyse hiç bir zaman bu evden çıkmadığını biliyordu. Evin alışverişlerini bile Bayan Linore yapardı çünkü. "Size Tiramisu yaptım."

"Keyifli gibisiniz." diye kısık bir tonda konuştu Bayan Linore. Kızın peşinden ilk kattaki geniş mutfağa doğru adımladı. İçerisini gören birisi bu evin bir faciadan son anda kurtulduğunu düşünebilirdi. Ki kendisi de ilk başta öyle olduğunu düşünmüştü ancak gerçek hikayeyi hiç öğrenememişti. Kızın akli sorunları olduğuna inanıyordu Bayan Linore.

GÖLGE (gxg)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin