Gene boktan bi gündü çünkü erken kalktım okula gitmek için , son dakikama kadar uyuyodum genelde çünkü gece yatmadan ne giyeceğimi v.s her şeyi ayarlıyodum,
Kahvaltımı edip çıktım otobüs beklemeye başladım zaten çok gecikmeden geliyodu bimdim ve tabiki çok çalışkan aynı zamanda bi o kadar konuşkan Melek de otobüsteydi berru diye seslendiğinde oturucak yer olmadığı için otururdum her zaman ki gibi ,gözlerim Melik i aradı ama arkama dönmeye üşendim Melik le aynı sitede oturuyoduk ama biraz garip bi çocuk olduğu için konuşmuyoduk.
Otobüsten indim ve her zamanki gibi dershanenin kapısında müdür yardımcısı ramazan hoca kelime tufanına tuttu ama yinede iyi bi insandı sadece çok konuşuyodu
Normalde zorla merdivenden çıkarıyolardı ama benim astımım olduğu için asansörle çıkıyodum bu durumdan çok mutluydum şahsen , sınıfa vardığımda sadece Melik vardı nasıl benden önce geliyo anlamıyorum gerçekten bide o merdivenden çıkıyo hdjdıdıdh neyse sınıfa girip günaydın dedim her zamanki gibi o kırmızı gözlerini bana çevirip 5sn bekleyip günaydın anlamıyorum sağır mı yoksa beyni mi geç algılıyo.
Günde 5 saat ders görüyorum altı olsa dayanamazdım her halde bide bu sıcakta hiç çekilmiyo sadece inkılap dersini seviyorum o kadar hele matematik derside stresten kafayı yiyorum zaten matematiğim bok gibi iyice fenalşıyorum.
Dersler bitti ve dershane çıkışı Zeycan ,Sude ve ben otobüs beklemeye başladık ilk otobüsü kaçırdım şoför durmadı resmen neyse ikinci otobüs geldi ona bindim şükür otobüs şoförü o kadar hızlı sürüyodu ki arkadaki amca öne uçtu bense zar zor ayakta duruyodum şoföt bi anda fren yapıca Zeycan ın üzerine düştüm şaşırmadı da neyse artık durağa yaklaşmıştık Melik de bende otobüsten indik ve yürümeye başladık tabiki 10 metre arayla benden kaçtığını düşünüyorum artık sanki seri katilim seri katil olsam böyle kaçmaz ya, güneş öyle teopeden vuruyoduki bayılmama ramak kalmıştı bide acıkınca daha bi sinirli oluyodum sabır çekip yoluma devam ettim...
Tabiki eve gelince ilk işim anneme ve ablama bugün neler olduğunu anlatmak küçüklükten alışkanlık olmuş sonra da zaten yemeğimi yiyip tablette vakit geçiriyodum genelde gece ders çalışırım daha iyç anlıyorum sanki geceleri...💤💤