"Jennie.. Hadi kızım uyan artık."
"Biraz daha anne.."
"Geç kalıyorsun geç! Saat sekize gelmek üzere!"
Ne!?
Rahat yatağımı bırakma nedenim sadece bu olabilirdi.
Hepsi Taehyung yüzündendi. Dün gece zorla saat üçe kadar benimle oturmuş, sohbet etmişti. Salak çocuk.
Tamam şimdi itiraf edeyim benim için bundan keyiflisi yoktu ama buluşunca hesabını ondan soracaktım.
Banyoya koşarak işlerimi halletmeye başlamıştım ki aklıma Kai gelmişti.
Durumu nasıldı acaba? Ya da Taehyung hakkında şikayette bulunacak mıydı? Ya Taehyung okuldan atılırsa?
"Off Taehyung off."
"Buyrun benim?"
İkinci bir şok geliyor..
"YA! NE İŞİN VAR SENİN BURADA ÇIKAR MISIN ŞURADAN!"
"Saki-"
"ANNE! TAEHYUNG'U NEDEN EVE ALIYORSUN YA? BANYOYA GİRMİŞ İŞTE. ÇIK ŞURADAN DİYORUM SANA!"
"Bir dakika ya? Burada üçüncü kişi olarak mı bahsediliyor benden? Banyoya girmiş derken? Kedi miyim kızım ben?"
Kedi değil, öküzsün Taehyung.
"ANNE! BİR ŞEY DESENE ŞUNA!
"Sen uyurken geldi, ben de eve aldım oğluşumu. Bağırma çocuğuma, gelirim bak oraya."
Çok güzel.. Annem ve Taehyung dayanışması.
"Ya ben malum işi yapıyor olsaydım? Niye bir anda banyoya dalıyorsun sen mal mısın Taehyung?"
"Fena mı olurdu?"
Öhm.. Ne?
"Ne?"
Taehyung öylece yüzüme sırıtıyordu.
Tahmin edeceğiniz üzere ben de şok geçirmekle meşguldüm.
Yüzüme eğilip yanağıma kondurduğu öpücük ile yanaklarım yerini alevlere alırken o nasıl bu kadar rahattı ki?
"Şaka yapıyorum şaka. Hadi hazırlan salonda bekliyorum seni."
Beni öpmüştü..
Doğru, yanağımdan ilk öpüşü değildi ama hiçbiri böyle hissettirmemişti.
Taehyung banyodan çıkarken sadece başımı sallayabilmiş, önüme dönmüştüm.
______________________
"Ya deniyorum Taehyung beklesene?"
"Zaten iki saattir kaskı takmanı bekliyoruz.. İnat etmede ver şunu takayım Jennie."
"Hayır ben takacağım, bana ne."
Tamam belki haklı olabilirdi yaklaşık yarım saattir kaskı takmaya çalışıyordum. Hatta saçlarım mahvolmuştu ama inat etmiştim, takacaktım.
Taehyung'un bıkarak tuttuğu telefona bakarak son bir kez kaskı başıma geçirmeye çalıştım.
Sanırım oluyordu.
Zorlayarak başıma geçirdiğim kask canımı acıtırken, Taehyung'a belli etmemeye çalışarak gülümsüyordum.
"Canın acıdı değil mi?"
"Yoo."
Yalandı.. Sanırım yüzüm soyulmuştu. Acıdan bütün sokağı koşarak turlayabilirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CHILDHOOD DREAM | TAENNIE +18
Fanfiction"Don't you see me? I think ı'm fallin for you." Uyarı, ileri ki bölümlerde smut içerecektir.