n e g y e d i k

2.3K 81 5
                                    




Aurora

Red Bull Ring. Ma van a második felvonása a száguldó cirkusz Oszrák Nagydíjjának. Mivel ez az első alkalmam, hogy részt veszek egy ilyen versenyen kicsit gondom akadt a ruha választásával. Dani-t és Lando-t hiába kérdeztem szerintük mindenben csinos vagyok, így felesleges túl izgulnom. Hosszas harc után feladtam és zuhanyozni mentem. Hajam is kimostam majd csak megszárítottam mivel kicsit hullámos nem feltétlen szerettem volna hozzányúlni. Enyhe sminket varázsoltam,majd végül egy fekete bőrszoknyát vettem fel, egy fehér szatén anyagú inggel amin gombok nem voltak de nem adott túl nagy rálátást a mellkasomra. Kellően volt elegáns, és szexi is egyben. Ezekhez egy magassarkú szandált vettem fel, majd egy kis fekete táskába eltettem a szükséges dolgaim.

A pályára taxival érkeztem, ugyanis a srácoknak jóval korábban itt kellett már lenniük. Nyakamba akasztottam a VIP kártyám majd bementem a kapun, egyenesen a Mclaren garázsa felé.

-Aurora, igaz? - szólt utánam egy jól ismert hang amitől ismét borsódzik a hátam. Csak úgy mint legelső alkalommal. Megfordultam majd bólintottam.- eszméletlen csinos vagy.

-Köszi Charles. Segíthetek valamiben? - kérdeztem miközben a mellettem elhaladókat néztem

-Hol hagytad a pasid? - érdeklődött, bár nem tetszett ez hangnem még sem tettemm szóvá.

-éppenséggel hozzá tartok, így ha megbocsátasz már itt sem vagyok. - mosolyodtam el keserűen, majd feképnél hagytam.

"- Charles előtt kénytelen leszel tényleg a barátnőmként viselkedni, ha már így belerángattál minket ebbe. - nevetett fel mellőlem. Tudtam hogy igaza van. Meg gondolatlanság volt ezt mondanom.

- valóban kénytelen leszek, de tudd hol a határ. Semmi tapi, semmi csók. Nagyon max egy arcra puszi. - forgattam meg a szemeim. -Egyenlőre nem ismerlek olyan nagyon.

- tehát megszeretnél ismerni? - húzogatta kihívóan szemöldökét fel és le.

-mintha te nem akarnál engem. - forgattam meg szemeim. Nem válaszolt csak bámult rám. Itt ültünk a teraszomon, csak a város fénye világította meg arcunkat. Kellemes volt. Éreztem valamit a hasamban amikor arcomhoz ért, és egy kósza tincset a fülem mögé tűrt. Ajkait finoman nyomta arcomra, mitől éreztem hogy egyre vörösebb lesz a fejem. Viszont tekintetem mégis rávezettem.

- van fogalmad róla milyen gyönyörű vagy? - suttogta halkan, majd valami különös csillant meg szemeiben. Sötét volt, mégis láttam hogy ő is elpirult mikor kiejtette ezeket a szavakat a száján. "

Lábaim Dani pihenője felé vittek. Itt az emberek mosolyogva köszöntöttek, már olyan volt mintha én is tagja lennék ennek az egésznek. Holott, én csak az Ausztrált és -most már- Landot támogatom. Nem sugdolóznak a hátam mögött, ugyan úgy megbeszélik a taktikát mintha itt sem lennék. Nem félnek hogy kikotyogok valamit.Mert ez természetesen esélytelen lenne. Az utóbbi időben Zack-el is jóban lettem. Nagyon kedves fickó, mindig valami érdekes témát tudunk kivesézni.

A pihenőhöz érve bekopogtam, majd egy szabad után benyitottam. Az ausztrál pilóta nem volt egyedül, csapattársával ütötték el a maradék idejüket. Viszont amint beléptem rám kapták a fejüket.

- Rory, mesés vagy. Minden versenyünkre eljöhetnél. -ölelt magához Daniel, amit nem restelltem viszonozni.

-úgy látom sikerült megtalálni a megfelelő outfitet. - kuncogott fel mellőlem a brit srác, majd karjaiba zárt. Az övét is szélesen mosolyogva viszonoztam, miközben megint éreztem azt az érzést a gyomromban. Kicsit tovább időztem a karjaiban, mert Dan kényelmetlenül köhintett egyet mire mind a ketten vörös fejjel távolodtunk el egymással.

𝓓 𝓤 𝓜 𝓑   𝓛 𝓞 𝓥 𝓔 - 𝓛.𝓝. (𝓕𝓕) - [ BEFEJEZETT]حيث تعيش القصص. اكتشف الآن