Some Problems

3 1 0
                                    

Yoorim

Yarın, içinde benim de olduğum Everglow isimli kpop grubumuz çıkış yapacak. O kızlarla neden çıkış yaptığımı sorgulamıyor değilim ama 11 yıldır sektördeyim, artık çıkış yapmam gerekiyor.

Evet, ben 11 yıldır sektördeyken diğerleri 1-2 yıllık eğitimleri ile çıkış yapacak. Hah, kimin daha üstün olduğu belli.

Grubumuzun çıkışı 1 yıl önce kararlaştırıldı ve o zamandan beri grup içinde çatışmalar var. Resmen ikiye bölündük. Ben, Eunji ve Yiren; Jiwon, Sihyeon ve Serim.

Eunji ve Yiren'la da tabi ki arkadaş değilim. Ben kimim onlar kim. Fakat yine de güçlü görünmek için onlarla arkadaş gibi görünmeye çalışıyorum.

Neyse çıkış meselesine geliyorum.  Bon Bon Chocolat adlı bir şarkıyla çıkış yapacağım. Bir de Moon ve D+1 var. Klip çekimleri 1 hafta önce bitti. Albüm çekimlerini de 1 ay önceden bitirmiştik zaten.

Çekimlerde mümkün olduğunca diğer üçlüye yaklaşmadım. Hepsi kendini bir şey sanıyormuş gibi pozlar veriyor. İzlerken gülmemek için kendimi zor tuttum.

Bu konuları düşünmekten yoruldum.

"Aishaaa! Nerede kaldın? Artık gel de pratiğe başlayalım." - Eunji

Sahne ismim de Aisha ve kızlar bana böyle sesleniyor. Pff çok saçma. Kapımı tıklatıp beni çağıran Eunji'ye ben de aynı şekilde sahne ismiyle seslendim:

"Tamam, geliyorum Miaaa!"

Kıkırdama sesi geldi ve sonra da adım sesleri. Gitti galiba. Neye gülüyorsa. Komik bir şey mi var sanki?!

Artık soyunma odasından çıksam iyi olacak.
____________

"Geldim" - Yoorim

Eunji kafasını kaldırıp bana bakarken diğerleri tenezzül bile etmedi. Yiren'un da benden o kadar hoşlanmadığı baya ortada.

"Hadi kalkın tembeller, Eunra hoca gelemden biraz daha pratik yapalım. Başlık şarkısına yeterince çalıştık. Şimdi Moon kareografisine çalışalım." - Eunji

"Sen de iyi ki ana dansçı oldun. Başımıza dans koçu kesilme." - Sihyeon

Eunji gözlerini devirdi.

Herkes ayaklanmaya başlamıştı, ben de saçımı topladım.
_______________

Eunji

Kareografide Sihyeon'la dance break kısmımız var. Hayır yani kızın dans pozisyonu bile yok neden dance break verirsin ki.

Şimdi de şirketin ceosu geldi ve yarın ile ilgili birkaç şey söylüyor. Anladık be kadın zaten hergün söylüyorsun.

"Ben geldim kızlaaar!" - Eunra (dans hocası)

Bir sen eksiktin.

"Ah, siz de mi buradaydınız çok pardon ben yan odadayım." - Eunra

Ceoya bakarak söylediklerinden sonra pratik odasından çıktı.

Zaten o da son eklemeleri yapıyordu. Başım ağrıdı yeter cidden.

"Evet kızlar, söyleyeceklerim bu kadar. Ben çıkıyorum. Eunra hanımı da gönderiyorum."

Süzüle süzüle odadan çıktı. Kendini güzel mi sanıyor bu paçoz?

"Tekrar geldim kızlar. Hiç kaybececek zaman yok, yerlerinizi alın, ben de bir sandalye çekiyorum." - Eunra

Tabi sana kolay, sen dans etmiyorsun günde 8 saat.
_______________

Yiren

"Mia şu hareketi düzgün yapsana! Hep hata yapıyorsun!" - Serim

İşte ortalık karışıyor, demedi demeyin.

"Sen kimsin ya? Ben ana dansçıyım, hangi hareketi nasıl yapacağımı biliyorum Jo Serim." - Eunji

"O pozisyonu da hile ile aldığını biliyoruz Han Eunji." - Serim

Kızlar gittikçe birbirine yaklaşıyor. Umarım birbirlerini döverler.

"Hey! Ayrılın, burada pozisyon tartışması yapmıyoruz. Ve Serim burada biri yanlış yapıyorsa uyaracak olan benim, sen değil." - Eunra

Sen niye giriyorsun ki araya.
Kızlar ne güzel tartışacaktı.

Hocanın söylediklerinden sonra Eunji ve Serim birbirine tiksinen bakışlar atarak ayrıldılar.

"Devam!"
_______________


Merhaba bu kurguyu yazmayı birden arkadaşım önerdi diyebilirim.

Kitabın açıklamasındaki gibi: bunlar kurgudan ibarettir. Herhangi bir nefret yoktur.
Albüm çekimlerinden esinlenilmiştir.

Forever olduğumu söyleyeyim.

Lütfen oy verin ve kitabı destekleyin teşekkürler.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 08, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ArrivalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin