صلوا علي النبي واذكروا الله ♥
.
.
.
.
يقال ان الكبرياء....
قد يمنعك من السؤال عن من تحب.....
ولكن الشوق يجبرك على مراقبته
من بعيد......
فعشق الروح للروح....
اصدق معاني الحب..... ❣♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡
غرام.... دماغكوا متروحش بعيد انا بس عاوزه ارتاح مش اكتر..
الجد.......ولو مريحكيش وزعلك اقطملك رقبتوا...
خالد بضحك....مش لما حد يبصلها الاول ياعمي..
الجد....بنتنا ست البنات والف من يتمناها...
ميري وهي تدخل لكي تقول لهم العشاء جاهز....ياعمي انت لسه شايفها انهاردا عرفت منين بس ان الف من يتمناها دي مطفشه نص البلد دول بيخافوا منها هموت واعرف لي...
غرام وهي تنظر ببرائه لجدها....والله ياجدو هما اللي معرفوش التربيه طعمها اي حتي..
ميري وهي تضربها علي رأسها...طب اسكتي ياختي ويلا عشان تتعشوا..قام الجميع الي طاولة الطعام واثناء الاكل دق هاتف غرام وعندما رأت الرقم وجهها بانت عليه علمات الاشمئزاز..
نظر الجميع لمصدر صوت الهاتف...
الجد...ردي يابنتي..
نظرت غرام الي اسر وداليدا والذي لاحظ اياد واستغرب قليلا...
غرام وهي تقوم من طاوله الطعام...استأذن ياجماعه انا وداليدا واسر عندنا مشوار مهم هنخلص ونيجي بسرعه..
ميري بأستغراب...الوقت؟!
غرام....ايوا هنيجي قبل تسعه القيكوا متجمعين تمام..
الجميع خلي بالكوا من نفسكوا...تمام...متتأخروش...داليدا وهي تخرج مع غرام الي الخارج هي واسر...
داليدا بتأفف...اوووف عاوز اي دا..
اسر بغيظ....انا بس تجيلي الفرصه واقضي عليه..
غرام بزهق وتأفف...بااااس اسكتوا شويه هنروح لمكانا عطينا ساعه واحده بس لازم نخلص الصفقه دي فيها لو مخلصتش في خلال ساعه هو اللي هيقضي علينا مفهوم..
داليدا...تمام
اسر...تمامانطلقوا لمكانهم السري...اخرجوا اسلحتهم والدراجات الناريه واستعدوا ليذهبوا لصفقك السلاح هذه مع مافيا الالمان..
داليدا وهي تتكلم عبر سماعة الاذن...الفلوس هنلقيها فين..
غرام..في الموقع التاني..
اسر..خلي بالكوا لان ممكن اصلا يكون فخ منوا وفي الاخر يطلع اختبار لينا دا شلل والله.
غرام.....يلا ركزو وخلو بالكوا كويس...
وصلوا الموقع ولاكن لم يجدوا المال وجدوا قطعة ورق مكتوب فيها "انتبهوا"
هنا عرفوا انه فخ من هذا اللعين يريد ان يختبرهم...سمعوا صوت احد يصفق بيديه من اعلي البانيه المهجوره الموجوده في هذا المكان..
غرام بعصبيه وصوت مرتفع حدث صدي في المكان.....انت بتهزر مفكرنا فاضين للتفاهه دي..
الشخص....اومال فاضين لأي اه صح صح للضيوف اللي عندكوا..
غرام ومازالت علي حالتها...احنا مش بنلعب عشان تعمل كدا..
الشخص...اممم اه طبعا يا يا...غرام المهم انا جيبكوا هنا مش عشان تفاهه يااستاذه انا جيبكوا عشان نخطط للصفقه بتاع الاسبوع الجاي خطيره وهي نفس الصفقه اللي المفروض انكوا جاين عشانها بس دول مش اي ناس دول مافيا المان يعني مافيا العقرب..لدغتها والقبر...
من بكرا هتيجوا لمده اسبوع كل يوم من الساعه سابعه للساعه اتناشر بليل في المكان دا هيبق تدريبات لان مش هيبق حد غيركوا انتوا التلاته ونا هراقب من بعيد...
أنت تقرأ
«دمعة شتا Teardrop»
Actionفي الأسبوع الاول من فراقنا : كنت أتابع صفحتك الشخصيه بحسابٍ مزيف، أرسلت لك مئه وعشرون رساله، وتحدثت مع أصدقائك لنتقابل، كنت أصلي فقط من أجل أن يعود كلُّ شئٍ علي ما يرام، كنت فِي أمس الحاجه لرؤيتك، لسماع صوتك، كنت استيقظ لأطلبَك علي الهاتف، ناسية تما...