,,To jsou v tý laboratoři takový matlalové nebo co," zavrčel Louis otráveně, když mu do počítače přišla další bezcenná zpráva. Zayn si pročítal spis, přičemž nehty klepal do desky stolu. Louisovi z toho už hrabalo.
,,Dobré jitro ve spolek," vřítila se do jejich kanceláře černovláska tanečními kroky. Louis ji tiše zpražil pohledem, když mu všechen bordel, který na stole měl odhrnula na jedno místo a na kraj se posadila.
,,Byla bys tak laskavá a nehrabala se mi v tom? Mám to tu roztřízený tak, abych se v tom vyznal," kousavě ji naznačil, aby slezla, ale dívka s rudými rty jen pohodila hlavou a zakousla se do zeleného jablka, které si se sebou přinesla.
,,Kde máš Kapitána?" zajímala se, když si všimla, že pes na svém obvyklém místě chybí.
,,Asi vycítil, že jsi na cestě k nám, tak zdrhl."
Dívka se uchechtla a raději Louisovu nevrlost nekomentovala. Tohle u něj byla převládající nálada, hlavně tedy v práci a ona jej zrovna mimo ni častokrát nepotkávala.
,,Ruby?" ozval se zamyšleně Zayn. Dívka otočila hlavu, aby na černovlasého muže viděla, přičemž švihla Louise vlasy do tváře. Ať už záměrně či ne, to zůstalo ve hvězdách.
,,Ano?"
,,Dostala ses k záznamu výpovědi toho kudrnáče?" Louis při těchto slovech zpozornil a přestal do klávesnice vyťukávat naštvanou odpověď Marthě, která mu z laborky posílala zprávu s tím, že nic neobvyklého, co by výbuch způsobilo, nenašli, přičemž v jeho odpovědi se vyskytovaly snad jen slova: ,,neschopní kreténi" a ,,snažit se víc."
,,Proč?" zakousla se znovu do jablka a nechápavě na Zayna mrkla.
,,Že se ke mně ještě nedostala. Měla mi přijít už ráno, přičemž jsem psal Parkerovi, ale on jí prý též ještě od svého člověka nedostal. Poslal ho s kudrnáčem v sanitce do nemocnice."
,,Ke mně se nic nedostalo," mykla dívka rameny a odložila ohryzek mezi dokumenty na Louisově stole. Upřímně, ten si toho nevšiml a dívka i pochybovala, že vůbec všimne, jaký tam měl bordel.
,,Zkoušel jsi se s tím jeho člověkem spojit?" vyklonil se Louis a s neskrývaným zájmem sledoval Zaynovu zakaboněnou tvář.
,,No, já ne, ale Parker prej snad ano," vydechl.
,,A?"
,,No nic, ti to říkám kámo."
,,Vole, ať ti pošle ten kontakt," zavrčel nedůtklivě.
,,Všechno musíme dělat sami, neschopní fakt," odeslal zprávu pro laboratoř a vyšvihl se na nohy, přičemž obrátil všechny věci na stole vzhůru nohama, jen aby našel krabičku cigaret. Než ji konečně spatřil, všiml si i ohryzku, který po dívce s rudými rty hodil a následně místnost opustil a zamířil do garáží, kde si chtěl v klidu zakouřit a odevšech oddechnout.Kapitána potkal na chodbě, kde si ho rozněžněle hladila dvojice sekretářek. Jen se psem na okamžik spojil zrak a zavrtěl nad ním hlavou. I ten pes si dokázal najít ženskou dřív než on.
Když se už trošku uklidněn vrátil do kanceláře, zastihl zrovna Zayna v rozhovoru s šedovlasým detektivem Parkerem. Ruby už v místnosti nebyla, ale ohryzek po ní na podlaze stejně zbyl.
,,...tak kontakt na tu nemocnici," mračil se Zayn na své nehty.
,,Snažíme se," vydechl detektiv přes reproduktor. Zněl unaveně. Přesně tak, jak se Louis i cítil.
,,Dobře, my co nejdřív potřebujeme, aby se nám pod ruku dostala výpověď toho kluka. Nemusí sice nic znamenat, ale naopak nám může sakramensky pomoci."
ČTEŠ
Agent T. - Pod rouškou strachu //LS// ✓
ФанфикTomlinson, agent Washingtonské FBI dostává pod svá křídla další případ, nyní však postupně zjišťuje, že v tohle nemají prsty obyčejní sérioví vrahové, mafiáni nebo teroristé. Potýkají se s něčím o dost horším, s něčím, co zarazit včas ani v lidské m...