❄️❄️❄️

318 12 1
                                    

AKIN:(otururken birden silah sesi duydum,neler olduğunu anlamaya çalışırken Deniz'in bana bağırmasını duydum sonra kapının kilidinin kırıldığını karşımdaydı her gün ekrandan gördüğüm kadın karşımdaydı birden yere yığıldı hemen yanına koştum)

-"DENİZ AÇ GÖZLERİNİ GÜZELİM"(hemen kucağıma aldım amcamlar etrafa bakıp neler olduğunu anlamaya çalıştılar)

YAMAÇ:Oğlum

AKIN:amca biliyorum şaşırdınız herşeyi anlatıcam Denizi bi götürelim önce

(Hastaneye geldiğimizde Denizi aldılar tansiyonu düşmüştü bi odaya alıp serum bağladılar bende yanına gidip yatağa yattım ve Denize sıkıca sarıldım kokusunu içime çektim gözlerimden yaş gelmişti)

-"Seni çok özledim güzelim"

DENİZ:(gözümü açtığımda bir odadaydım,beni saran ele baktım olanlar aklıma gelmişti simsiyah bir oda duvarda kocaman Akın'ın mezarı hemen Akına döndüm gerçekti burdayı ellerimi Akın'ın yüzüne koydum)

-(bana gülümseyerek bakan adama ağlayarak)"nolur yine rüya olmasın,rüyaysada bırakın nolur burda kalıyım"

-"Rüya değil güzelim"(diyip Deniz'in ellerini öptüm)

-(hemen yerimde doğruldum)"Akın"(ağlamaya başladım ve ona sıkkıca sarıldım)

-(gözlerimden yaşlar gelmeye başladı)"geçti güzelim bak burdayım"

(İçeri yamaç abiler girmişti)

YAMAÇ:Çocuklar iyimisiniz biz merak ettik(aslında bu anın rüya olmasından korkuyordum)

AKIN:iyiz amca gelin gelin

CUMALİ:oğlum noldu lan sana

YAMAÇ:Evde anlatır eve gidelim Ayşe görsün

(Hastaneden çıktık eve gidene kadar asla Akın'ın elini bırakmadım kapıyı Damla abla açmıştı şaşkınlığı yüzünden okunuyordu)

DAMLA:AYŞEEEEE

(içeri girdik herkes şok olmuş şekilde Akına bakıyordu Ayşe anne yanımıza geldi gerçek olup olmadığını anlamak için Akın'ın yüzüne dokundu,Akın bi an elini çekince geri tutum yüzüme baktı ağlıyordum olmaz anlamında kafamı salladım elimi sıkıca tutu)

AYŞE:OĞLUMM!!!!!
(diyerek sarıldı ağlamam daha da artmıştı Akında ağlıyordu Ayşe anne ayrıldığında koşarak Karaca geldi sarıldı tek elini ben tutuğumdan herkese tek elle sarıla bildi.Bırakamazdım ya yine giderse)

SULTAN:Oğlum sen nasıl (dedi gözünden yaşlar geliyordu)

AKIN:oturalım anlatıyım(Dedim bi tarafıma annem bir tarafıma Deniz oturmuştu annem kafasını omzuma koymuştu, Deniz koluma sıkıca sarılmıştı Karaca karşımdaydı ağlıyordu.Herkes ağlıyordu)

-"binanın içine girdiğimde karşımda maskeli biri vardı.(gülmüştüm)baya sağlam biriydi gözümü açtığımda etrafta karanlıktı karşımdaki duvarda mezarlık görüntüsü vardı(gözlerimden yaşlar geldi) sizi gördüm bütün olanları gördüm.ama bişey yapamadım(gözüm denize kaymıştı hayla kafasına dayadığı silah gözümün önündeydi.denizi alınındna öptüm)

-"Beni nasıl buldunuz"
(Amcamlar birbirine baktı,Celesun lafa girdi)

CELESUN:Şimdi biz Çağatay itini aldık,sonra o söyledi geldik(olanları anlatmaya cesaretim yetmedi)

AKIN:ona inandınız yani

CUMALİ:Biz inanmadık,Deniz inandı

AKIN:sonra

AKDE (Akın Kocovalı Hikayesi)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin