,, Kampak? Ty nikam nejdeš." Řekla ti matka, která vás zarazila u brány Malfoy Manor.
,, Jdu si něco koupit." Snažila jsi se jí zmást, ale podle jejího pohledu vše věděla.
,, Opravdu si myslíš, že nekontroluji vaši poštu? Že si jen tak zmizíš za tím krve zrádcem a že ti to projde? To zrovna děvenko." Zasmála se matka.
,, Prosím pusť mě tam." Řekla jsi zoufale.
,, Tak určitě." Řekla a vydala proti tobě kouzlo, které si naštěstí odrazila, a tak začal boj, jen Draco se do něj nepřidal a stál opodál.
,, Mdloby na tebe." Křikla matka a to už jsi ubránit nedokázala, ale upadla jsi do spánku.Draco:
,, Děkuji Draco, že jsi mi dal vědět, zavřu jí do žaláže, stejně si tam za ti dobu už musela zvyknout." Cítil jsem se strašně špatně, za to, že jsem jí podrazil, ale nemohl jsem jinak, chci jí chránit. ,, Jdi za Georgem, sám a řekni mu, že jí nemá v životě hledat, jinak zemře."
,, Dobře teto." Řekl jsem a vydal se dál do příčné ulice.,, Draco? Kde je T/j, neměla přijít s tebou?" Otázal se hned po příchodu George.
,, Ona nepřijde, nidky nepřijde."
,, Cože?"
,, Prý jí nemáš nikdy hledat, nebo zemře."
,, Cože?!"
,, Je mi to líto." Řekl jsem a odkráčel pryč. Tohle jsem tedy pohnojil.,, Prosím." Ozval se ještě za mnou George, a já se otočil. ,, Chraň jí, ať se jí nic nestane, já jí hledat nebudu, ale slib mi, že bude v pořádku."
,, Slibuju."Dobře, tohle je kratší kapitola, ale přijde mi, že mám blok, asi pětkrát jsem tuhle kapitolu přepisovala, a doufám, že další díl bude záživnější. Omlouvám se.