Czy miłość jest mi przepisana?

78 11 2
                                    

- Czy zdarza wam się kłócić?- Spokojnym głosem spytała się reporterka. Pytanie było skierowane do dwóch członków zespołu pod nazwą Re:vale.

- Oczywiście, że nie, jesteśmy sobie bardzo bliscy. Nawet niektórzy porównują nas do małżeństwa.- Powiedział radośnie Momo. Wszyscy ludzie uwierzyli w jego odpowiedź, lecz tak naprawdę to było kłamstwo. Kłamstwo ukryte wielkim uśmiechem i radosnym śmiechem.

W re:vale dawno się nie układało. Momo zaczął rozpoczynać kłótnie a Yuki próbował je zakończyć. Było tak od dłuższego czasu ale nikt się nie domyślił. Przed publicznością udawali a w samotności pozwalali sobie pokazać prawdziwe emocje. Było mało osób, które o tym wiedziały. Byli to IDOLiSH7, Trigger, Banri i ich menadżer.

Yuki pytał się Banri o porady. Sam sobie nie dawał już rady. Myślał, że po tym jak Momo wróci głos znowu będzie jak dawniej. Nie wiedział tylko o tym, że z coraz to kolejnym spotkaniem z jego dawnym partnerem, serce Momose rozpadało się na kawałki.

Trigger i IDOLiSH7 dowiedzieli się przypadkiem. Pewnego razu przyszli przed ustalonym czasem spotkania. Gdy byli tuż pod drzwiami usłyszeli krzyki. Weszli do pomieszczenia bez pukania, nie spodziewali się, że zobaczą dwójkę przyjaciół. Wcześniej kłócący się przyjaciele spojrzeli na swoich juniorów. Nie chcieli, żeby zobaczyli ich w takim stanie. Gaku od razu żądał wyjaśnień. Momose wyszedł z mokrymi policzkami od łez. Tenn i Riku jak najszybciej poszli za nim a reszta została przy srebrno okim. Yukito wszytko wyjaśnił a młodsi dopytywali o parę rzeczy. W tym samym czasie Momose siedział cicho. Nie słuchał bliźniaków, którzy ewidentnie się martwili. Nie chciał powiedzieć, że tak naprawdę nie radzi sobie rady z uczuciem zwanym miłością. Według niego to było głupie. Uważał, że Yuki i Banri do siebie pasują. Miał wrażenie, że jasno włosy obdarza uczuciem dawnego partnera. To go bolało, czuł jakby ciernie otaczały całe jego serce. Nigdy nie powiedział mu tego bo bał się wyśmiania. Wiedział, że Yuki to dżentelmen w końcu gdy on błagał go o to by nie rezygnował z zespołu i nawet powiedział, że sam może zostać jego nowym partnerem. Pamiętał jak wtedy odmówił ale po kolejnych próbach od Momo zgodził się. Tak wtedy powstało nowe re:vale. To było wręcz nie możliwe, żeby Yuki go wyśmiał gdy tylko wyzna swe uczucia ale i tak Momo się bał. Miłość to trudne u uczucie a on wie o tym doskonale. Nie zawsze jest odwzajemniona, dużo osób umiera przez nią. Nie dają rady z nią i postanawiają zniknąć z tego pięknego lecz okrutnego świata. On nie mógł tego zrobić w końcu miał fanów których nie chciał rozczarować. Sam był fanem starego re:vale i dobrze pamiętał uczuciem jakie mu towarzyszyło podczas gdy dowiedział się, że mają już nigdy nie wystąpić. Szczerze mówiąc już wtedy czuł coś w rodzaju miłości do Yukito ale nie zdawał sobie z tego sprawy. A nawet teraz w umyśle Momose krążyło pytanie.

Czy miłość jest mi przepisana?

Przez kolejny miesiąc prawie nic się nie zmieniło. Jedyną zmianą było to, że dwójka innych zespołów próbowała im pomóc. Nic nie dali rady zrobić a relacje pomiędzy mężczyznami pogarszały się. Przed publicznością musieli udawać co było jeszcze trudniejsze i bardziej bolesne. Nie umieli sobie poradzić z uczuciami, które krążyły wokół nich. Srebrno okiemu nadal nie udało się zrozumieć partnera. Chciał aby wszystko się skończyło, żeby mogli znowu z radością śpiewać. W tedy wydawało się to niemożliwe. Lecz to było wtedy.

Podczas kolejnej kłótni Momo powiedział o parę słów za dużo i nie chodziło o to, że one zraniły Yukiego tylko powiedział o swoich uczuciach. W tamtej chwili Yuki odetchnął czując ulgę. Sunohara bał się tego, że jego koszmar się spełni. Szybko zamknął oczy bojąc spojrzeć na drugiego mężczyznę. Tak jak szybko je zamknął tak szybko je otworzył. Poczuł ramiona opatulające jego ciało. Na twarzy srebrno okiego znajdował się delikatny uśmiech. W końcu kłótnie mogły się skończyć a to jedynie za sprawą odwzajemnionej miłości.


631 słów

Dziękuję wszystkim za przeczytanie tego opowiedziana. Miłego dnia lub nocy.

 Miłego dnia lub nocy

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wszystkiego najlepszego Riku i Tenn!❤️

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wszystkiego najlepszego Riku i Tenn!❤️

Czy miłość jest mi przepisana? | Momo x YukiOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz