Capitol 11

70 7 0
                                    

Dimineața urmãtoare când Tae si Hyunjin ajung acasã îi gãsesc pe cei doi copii luând micul dejun .

-Heeyy . îi salutã Hyunjin

-Hey .spun cei doi care savurau mâncarea

- Și ? Ce ați fãcut ieri ? îi întreabã Tae punându-se scaun

Cu câteva ore în urmã ***

Kook îl duce pe Jimin în dormitor pentru a se odihni , ajun-si acolo îl pune pe blond pe pat .

-Nu vreau sã dorm . se plânge cel mic

-Și atunci ce vrei sã faci ,de bãut nu mai bei ,ești deja beat

Jimin se ridicã din pat și se duce încet spre brunet acesta fãcând un pas în spate

-Sigur ști ce vreau sã fac .

Kook îl pune din nou în pat

-NU MÃ IUBESTI

-Ce te-a apucat ,normal cã te iubesc

-Atunci de ce nu vrei sã o faci cu mine?

-Ce sã fac ?

-SÃ TE FUȚI CU MINE !!!!!

-Nu e bine ,Jimin ești beat ....

-Și ce ? Te vreau .....Dar se pare cã tu nu mã vrei ....

-Jimin....

-Ori acum ori niciodatã

-Ce vrei sã sp-

Nu mai apucã sã spunã nimic deoarece blondul îl trage de mânã acesta cãzând pe pat. Jimin se urcã pe el stând chiar pe membrul brunetului .

-Știi ,m-am gândit cã ....dacã nu vrei tu sã mi-o tragi ,ti-o trag eu . Tu alegi . spune blondul începând sã se frece de brunet .

-Eu....

Jimin era puțin dezamãgit ,dar nu s-a dat bãtut . A început sã se frece mai tare de membrul deja întãrit a brunetului .

-Tu ai vrut-o . Kookie face schimb de locuri acum blondul fin sub el .

-Vrei sã ti-o trag ,mmm? Atunci asta o sã fac .

-Yeee

JK îi dã tricoul jos blondului ,și începe sã îi paseze sãruturi pe tot corpul .Începând de la frunte ,nas, buze, bãrbie , piept ,abdomen . Când vrea sã ridice capul Jimin îl prinde de pãr și îi spune sã continuie cu sãruturile . Brunetul îi mai sãrutã odatã abdomenul și își ridicã capul .

-Grãbește-te ...

-Dar îmi place ce vãd ....

Jimin îi ia mâna brunetului și o duce la umflãtura din pantaloni sãi .

-Doare ,dacã nu treci la acțiune , o sã iasã urât .

-Bine ,bine.

Bãiatul își dã și el tricoul jos ,pantalonii și pantalonii lui Jimin cu tot cu boxeri . Fin dezbrãcați complet JK nu mai așteaptã și intrã în blond ,acesta gemând de durere ,brunetul așteaptã ca cel mic sã se obișnuiascã pentru a se poatã mișca . Dupã ceva timp Jimin îi dã voie sã se miște . Gemete blondului umpleau camera ,în timp ce Kook se mișca din ce în ce mai repede .

Dupã ce și-au fãcut de cap se opresc și se pun la somn.

Înapoi în prezent

-DA NOI NU VAM ÎNTREBAT CE AȚI FÃCUT ASEARÃ !! spune Jimin roșu la fațã

-La ce te - ahhhh- CE AȚI FÃCUT ?!? întreabã Tae șocat fãcând-ul pe iubitul sãu sã râdã . Hyunjin se duce lângã blond și îl itreabã dacã i-a plãcut ca doar ei doi sã audã

-YAAAAAA....

Jimin era mai roșu ca niciodatã ,aceasta lasã cana cu ceai pe masã și merge în camerã ,urmat de Kookie .

-Ce ai pãșit puișor ?

-Ni-nimic .De ce întrebi ?

JK nu mai spune nimic și îl ia în brațe pe blond .

Heeyy. Am postat și eu . Sper sã vã placã (e prima datã când scriu așa ceva ) ,e cam scurt dar ,mna .Scuze pentru greșelile de orice fel.

Vã iubesc .

Paaaaa.....

Doar tu și cu mineUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum