Nové Město 1

60 4 0
                                    

" Mami už tam budeme?,, ptám se při cestě do Nového Města." Pojedeme asi tak ještě dvě hodiny,, odpoví mi táta, Já si povzdechnu a koukám zpátky do okna. Prohlížím si krásnou krajinu, ale přece jenom mi chybí, můj starý domov. Ale asi mi, nejvíc budou chybět moji kamarádi.

Po půl hodině uslyším jak mají dva pejsci kňučí vzadu v kufru.

NallTakhle vypadají ti psi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Nall
Takhle vypadají ti psi

NallTakhle vypadají ti psi

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Riki

"Tati nemůžeš na chvíli zastavit, ať můžu Mall a Rikimu dát vodu a najíst?,,
Zeptám se táty zoufalým tónem protože už mě to vážně nebaví to jejich kňučení, doufám že Ost a Melis jsou v pořádku jsou to vysocí koně a hodně tvrdohlavý. Ale mě poslouchají

 Ale mě poslouchají

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Melis. Ost.

"Ne za chvilku tam budeme to vydržím. ,, odpoví mi táta já si povzdychnu a zakroutí očima a opřu se o opěradlo. A přitom se podívám na svého pětiletého brášku který sedí vedle mě a, jen mě pozoruje a přitom si hraje se svými hračkami." Tak co Áďo Těšíš se do Nového Města a do nového baráčku,, Zeptám se svého brášky jen přikývne a hraje  si dál.

Ale za chvilku slyším mamku říkat" Děcka už jsme tady. Jsme v Novém Městě!.,, řekne nadšeně. Já se rozhlédnu a vidím velký New York. Nikdy jsem v New Yorku nebyla.

Projížděli jsme se ulicemi autem a zničeho nic táta zastavil u velkého dvoupatrového domu" Tati Tady budeme bydlet?,, Zeptám se zvídavě
" Ano Naty To je náš nový dům snad se vám bube líbít, doufám že jsem vybral dobře.,, řekne a začne vystupovat z auta Já ho následují s mamkou a s bráchou a teď stojím momentálně před velkým domem ze, kterého stejně za rok nebo za dva odejdeme nechápu proč tolik táta utrácí.

" Musím uznat že si vybral opravdu nádherní zlato,, řekne máma a přitom dá tatovy pusu já jen pro kroutím očima a otevírám kufr abych mohla vytáhnout své čtyřnohé miláčky. Jakmile otevřu kufr vyskočí Nall a Riki okamžitě jim dám příkaz na to aby si sedli a počkali okamžitě mně poslednu a sednou si trošku dal od auta sedli aby nám nezavezli, já a táta vytahujeme kufry a mamka mezitím s Áďou stojí u nového domu a prohlíží si ho.

" Tak pojďte dál do nového domu rodinko,, řekne táta a všichni za ním jdeme. Barák je velký,kuchyň, obývák, ložnice, všechno ale na schody jsme se ještě neodvážil nikdo z nás jít" Tak Naty teď ti ukážu tvůj pokoj .Máš ho nahoře se svojí koupelnu a snad mi trochu odpustíš to věčné stěhování,, řekne táta a vede mě nahoru tomu určitě odpustím. Ale docela mě dost překvapilo že budu mít svojí koupelnu a své soukromí nikdy jsem totiž svojí koupelnu neměla ani svůj pokoj.

Vejdu do místnosti s koupelnou a s velkým balkonem, jen se divně podivám na tátu protože můj pokoj je vybavený snad jediná místnost v domě" co se tak na mě divně díváš, Chtěl jsem aby jsi měla velký pokoj soukromý trochu přece jenom za rok ti bude 18 tak abys měla nějaké soukromí,, vysvětlí táta a dá ruce do obranného gesta." Ne já jen že , To je snad jediná místnost která je vybavená.,, řeknu a rozhlížím se po pokoji" Tak jsem ti ho trochu vybavil, Snad ti to nevadí pokud budeš chtít nový nábytek nebo jiný tak klidně řekni,, řekl a já ho hned ho utnula"Né takhle se mi to líbí, akorát Chtělo by to převléct peřiny protože na igelitu fakt spát nechci.,,

" né Jasně že ne jenom se tady malovalo tak abys neměla špinavou postel a nábytek, a jinak tam u postele máš dva velké pelíšky pro ty velké psy, Jo a málem bych zapomněl za hodinu by měli přivest Ost a Melis a koupil jsem ještě k tomu trochu víc pozemku. Vzadu je velká ohrada na naší zahradě je menší. A jsou udělaný dva boxí. Tak to je asi vše co jsem ti chtěl říct. Mezitím si tady to můžeš udělat jak chceš. Myslím tím jako vybalit a taky se můžeš projít po městě. Já potřebuji ještě s mamkou neco zařídit a neboj bereme Áďu sebou.,, docela dost mě překvapilo že táta myslel i, na mé koně a udělal mi velkou radost. Jen jsem přikývla na souhlas a začala sundávat igelity z nábytku.

Asi po dvou hodinách jsem to všechno měla udělané, a tě jsem v kuchyni na židli a čtu si knížku, když v tom najednou jsem uslyšela před naším domem strašný rachot jsem vzdala a své psy jsem uklidnil, aby šli do rohu a otevřela jsem dveře spatřila jsem to co jsem, v životě spatřit nechtěla. Viděla jsem tři chlapi jak tahají hrozným způsobem Osta za hlavu snaží si ho dostat prostě z toho přepravníku" Ne takhle ho nesmíte tahat ublížíte mu nebo On vám.,, řeknu naštvaně a přitom uklidňuji koně" Tak jste si je měli vytáhnout sami malá slečno, a ještě jednou na mě zvýšíte hlas a uvidíte co s vámi provedu ale i když.,, řekne a přitom my šáhne na zadek já ho okamžitě bouchnu do citlivého místa se slovy" Ještě jedno jsi mě takhle dotknete a já za sebe neručím, a běžte na bok, pojďte.,, řeknu na koně a oni poslušně jdou za mnou, ani se neohlížím a vedu je do boxu.

Uběhla asi půl hodiny a slyším zdola volat mamku" Naty dovezli jsme pizzu , Tak pojď se najíst.,, řekne a já sebýham schody nemám v plánu říct jí co se dneska stalo před domem, přiběhla jsem do kuchyně a čekej na mě dvě velké pizze" mňam tu mám ráda.,, řeknou a utrhnu si kus sýrové a salámové" Propána neblbni bude to tady všechno špinavé tady máš talíř na.,, řekne a poda my talířek

Jakmile jsem dojedla řekla jsem rodičům že už jsem docela unavená a že půjdu spát, kývli na souhlas tak jsem se vydal nahoru zavolala jsem na své miláčky, poslechli mě a dala jsem jim povel aby si šla lehnout do pelíšku, a já sama jsem se šla osprchovat vzala jsem si krátké pyžamo čiste černé kraťase a černé dlouhé tričko, vylezl ze sprchy a všimla jsem si že odněkud nějaké světlo. Viděla jsem že u mě v pokoji žádný světlo nesvítí podívala jsem se z okna a Všimla jsem si že vedle našeho domu někdo bydlí nevěděla jsem kdo to je tak jsem se šla nenápadně k oknu podivat a všimla jsem si že tam bydlí nějaký kluk moc jsem neviděla rychle jsem zatáhla, protože se podíval směrem
ke mně, zatáhla jsem rolety a šla do postele protože jsem byla vážně unavená po chvíli jsem u cítila jak mi něco líže ruku. Podívala jsem se a byl to Riki" Tak pojď i ty Nalli.,, Řekla jsem a okamžitě si lehli ke mně, na postel je velká takže se tu tři vejdeme. Hladila jsem Rikiho a přitom přemýšlela nad tím klukem jestly chodí do školy nebo ne vypadal mladě takže asi bude . Další otázka se mi v hlavně už nemohla protože jsem usnula.

Tak jo doufám že se vám moje první kapitola líbila. Když tak napište mi do komentářů. Co bych měla změnit. Do příště a já to pozměním a děkuji že si to přečtete mě to vážně má první kapitola a moje první knížka. Tak doufám že mě omluvíte i za chyby čárky tečky a tak dále Doufám že se bude líbit❤️
A doufám že se bude líbit i samotný příběh😅❤️

Hate or love (FF. H. S.) Kde žijí příběhy. Začni objevovat