8.BÖLÜM

807 64 93
                                    

Partner Of My Heart 'DUYURU' bölümüne bakmayanlar lütfen bakıp bana yardımcı olsun. Kitap 22 bin olduğunda özel bölüm atmayı düşünüyorum😇

Vote-Yorum💜

(Jungkook)

Mutfaktan gelen kahvaltı kokusuyla başladım yeni güne. Se Jun teyze kahvaltı hazırlıyor olmalıydı.

Yatağın içinde gerildikten sonra doğruldum ardından da kendimi banyoya atıp hızlı bir duşla dünün yorgunluğunu üstümden attım.

Gardırobumdan beyaz gömlek ve siyah, ceketinde çizgiler olan takım elbisemi üstüme geçirip saçlarımı yalnızca havluyla kurulamakla yetinerek iki yana ayırdım.

Birkaç aksesurımı da taktıktan sonra hazırdım.

Kendi odamdan çıkıp Jungwo ve Hye Rin'e bakmak için yandaki odanın kapısını tıklattım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Kendi odamdan çıkıp Jungwo ve Hye Rin'e bakmak için yandaki odanın kapısını tıklattım.

Ses gelmeyince yavaşça açıp içeri girdim ancak yatağım toplanmış olduğunu görünce mutfağa ilerledim.

Gördüğüm manzara duraklamama sebep olsa da bu sahne çok güzeldi: Jungwo tezgaha oturmuş Hye Rin bir şey çırpıyor ve Jungwo gülerek Hue Rin'in uzattığı yanağını öpüyordu.

Her zaman görmeyi düşlediğim sahneydi.

" Öyyetmeni~m babama da yapalım paynkeykten."

Hye Rin oğlumun isteğine güldü ve Jungwo'nun ona yaptığı gibi yanağından öptü.

" Yapacağız tabi ki, hadi babanı uyandır sen."

" Tamaym"

Hye Rin'in aşağı indirmesiyle bana doğru koşmaya başladı oğlum.

" Baba~ uyanmışşın!"

Melek kokusunu içine çektim.

" Uyandım, kahvaltı mı hazırladınız?"

" Eveyt, öyyetmenim paynkeyk yaptı. Çikoyata yiyebiyiy miyim?"

" Çok değil ama."

" Yaşayşın!"

Jungwo'yu sandalyesine oturttuktan sonra Hye Rin'e yardım etmek için yanına geçip ceketimi çıkardım ve kolları sıvadım..

" Sen çikolata erit ben de bunları çeviriyim? " dedim tavayı göstererek.

" Olur "

Ben tavaya döktüğü hamuru çevirirken o yanımdaki ocakta çikolata eritiyordu.

Dört koldan hızlıca bitirip tabaklarla sofraya oturduk.

Jungwo'nun önüne birkaç tane çikolatalı pankek hazırladım ardından da kendim yemeye koyuldum.

Pankek çok güzel olmuştu, yıllar önce yediğim kadar güzeldi.

Father ๛ JJKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin